Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 september 2017, 21:31   #31
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Volgens mij is jou al herhaaldelijk verzocht om jouw persoonlijke wrok in je eigen topic te uiten....binnen alle topics kom je om de hoek met een persoonlijke aanval op dhr. v/d Ven.
Het is wel duidelijk dat jij iets tegen hem hebt.

Het wordt langzaamaan een beetje zielig.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 juli 2018 om 22:15 Reden: Op verzoek Tampert quote verwijderd
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2017, 09:43   #32
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Volgens mij is jou al herhaaldelijk verzocht om jouw persoonlijke wrok in je eigen topic te uiten....binnen alle topics kom je om de hoek met een persoonlijke aanval op dhr. v/d Ven.
Het is wel duidelijk dat jij iets tegen hem hebt.

Het wordt langzaamaan een beetje zielig.
Als hij persoonlijke ervaring heeft met die persoon vind ik het niet meer dan normaal dat hij hierop reageert.
Ik vindt het veel erger dat er steeds om de hoek komen om kritiek te uiten over iets of iemand waar ze geen persoonlijke ervaring mee hadden
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2017, 13:16   #33
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Als hij persoonlijke ervaring heeft met die persoon vind ik het niet meer dan normaal dat hij hierop reageert.
Ik vindt het veel erger dat er steeds om de hoek komen om kritiek te uiten over iets of iemand waar ze geen persoonlijke ervaring mee hadden
De situatie van Tampert is, hoe erg die ook uitgepakt heeft, niet van toepassing op topics als deze omdat dit haartransplantaties betreft en hij een laserbehandeling ondergaan heeft. Wat er bij hem misgegaan zou zijn (een verkeerd ingestelde laser) is niet iets dat hij een HT kan gebeuren en is in zoverre dus niet relevant. Op zichzelf wel een apart verhaal natuurlijk en ik denk ook dat velen de ontwikkelingen daarin volgen, maar niet relevant voor de topics die Tampert steeds hijacked. Daarnaast is het ook niet netjes voor degenen die gewoon hun eigen verhaal willen doen dat hij steeds hun draadje kaapt met zijn repetitieve riedeltje. Iedereen hoopt dat het recht in zijn geval zegeviert, maar ook dat hij het bij zijn eigen topic houdt

Wat betreft de meer algehele claim dat vd Ven een bemoeizuchtige kerel is die zich continu met medische zaken bezig zou houden, dat beeld herken ik zelf niet. Ik heb 3 ht's bij Veldhoven gedaan en heb Peter 1x tijdens een operatie gezien waarin hij niet meer deed dan hallo zeggen. Ook heeft hij geen haarlijnen oid getekend. Wellicht dat hij dat bij anderen doet als er echt iets afwijkends afgesproken is, maar in mijn geval was daar meerdere malen geen sprake van. Overigens heb ik bij mijn laatste ht Peter helemaal niet gezien, de consultatie wordt nu (in elk geval deels) gedaan door een dame die ook meedoet bij de operaties. Neem aan dat zij een medische achtergrond heeft. Wellicht is Peter zijn rol dus aan het veranderen bij KV.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2017, 00:02   #34
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Hey scotty, heb je nog updates?
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2017, 19:56   #35
scotty1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2014
Berichten: 25
Geslacht:
8 maanden update

@inham123 , zie bijgaand 8mnd update (versus pre-op)

Heb zo'n anderhalve cm haar bijgekregen om inham wat aan te vullen. Geen hele strakke "puber"haarlijn maar dat wilde ik ook niet. Dus ben aardig tevreden 😎
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20171119_122124.jpg‎ (135,2 KB, 402x gelezen)
scotty1 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 november 2017, 20:12   #36
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Hey scotty bedankt voor de update, het ziet er heel mooi uit en je hebt nog zo'n 4 maanden te gaan, de haren zelf (niet de dichtheid) lijken nog 20% dunner dan het haar erom heen, wat ik vaker zie na 8 maanden wat dan nog in maan 12 gecorrigeerd wordt.

Ziet er heel goed uit!

Ik heb zelf ook dit probleem maar dan met wat scherper inhammen en het is van mij gewoon heel moeilijk om een net kapsel te dragen omdat ik mijn haar over de inhammen moet kammen, en omdat het net als bij jouw heel abrupt rond het midden van de haarlijn begint is dat voor mij best moeilijk. Je ziet een stuk haarlijn en dan heel abrupte inhammen.

Maar bij mij is veel abrupter en dieper dus ik heb ook een operatie met 1400 grafts ingepland. Ik zal bij mijn operatie wat foto's plaatsen. Wel heb ik wat dunner en blond haar.

Ik heb zelf een paar weken geleden een operatie bij kliniek veldhoven ingepland voor deze zomer.

Laatst gewijzigd door inham123; 29 november 2017 om 20:17
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2017, 12:58   #37
gohanback13
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2017
Berichten: 5
Geslacht:
Donorgebied

Ziet er goed uit!
Heb je toevallig nog een foto van het donorgebied na de operatie?
Viel me op dat je hoofd, van wat ik kan zien op de foto's, niet is geschoren?
Of hebben ze alleen de achterkant geschoren?
gohanback13 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2017, 20:52   #38
scotty1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2014
Berichten: 25
Geslacht:
@inham123 , bedankt voor je positieve reactie! En zou mooi zijn als het nog dikker wordt . Ik ga het in de gaten houden. Super dat je het ook gaat ondernemen , in principe had ik hetzelfde probleem. Nu ben ik weer in 2 min klaar met mijn haar want het kamt weer lekker weg zonder inham. Ook al scheelt het maar 1 of 2 cm in de diepte, het maakt echt een groot verschil voor me qua kapsel.
@gohanback, had deze wel maar helaas zijm mijn fotos gewist per ongeluk. Het was op mijn donor in een paar reepjes van pakweg 1 cm opgeschoren. Zodoende viel mijn haar er overheen en was er niets te zien. Inderdaad was mijn hoofd bij inhammen ook niet geschoren dus ook daar viel alles mooi overheen, niemand heeft iets doorgehad.
scotty1 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2017, 01:59   #39
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Dat van mijn haar kammen is precies mijn probleem! Doe er wel wat langer over dan 2 minuten
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2017, 14:11   #40
gohanback13
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 oktober 2017
Berichten: 5
Geslacht:
De kleine stroken die ze dan wel afscheren, is daar nu nog wat van te zien? Neem aan dat ze die niet helemaal leeg trekken met grafts! Dus wanneer het haar kort gedragen wordt zie je geen stroken in het donorgebied?

Zelf overweeg ik namelijk hetzelfde te doen. Een kleine HT (+- 1000 grafts) Zal voor nu volstaan voor mij en dit lijkt me een fijne manier van werken (voor de patient).
gohanback13 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2018, 01:45   #41
inham123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2016
Berichten: 171
Geslacht:
Heb je nog een update scotty?
inham123 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2020, 10:20   #42
algomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2020
Berichten: 36
Geslacht:
Update pls?
En heb je ook fotos van de donor?

Ik vraag mij af wat beter is: >5cm lang haar kweken om over de kaalgeschoren strook te kammen, Of alles milimeteren totaan de bovenkant. Best modern kapsel tenslotte en met een maand of 2-3 kun je alles weer " rechttrekken" bij de kapper.

Tevens ben ik benieuwd naar de langere termijn: als de haren achter de HT ook gaan uitvallen..Lijkt me er raar uitzien
algomas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.