Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 augustus 2011, 23:44   #16
Valkoog72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2011
Berichten: 5
Beste Hulk. Ik heb een overeenkomst met Esteworld waarin wordt aangegeven dat er 3000 grafts geplaatst zou worden. Vervolgens heb ik een garantie waarin omschreven wordt dat de aantal geplaatste grafts ook daadwerkelijk gaan blijven en groeien. Er staat dus niet hoeveel grafts per cm2 is geplaatst of de hoeveelheid geplaatste grafts.
Dat staat dus in de overeenkomst.
Er staat dat ze foto's voor de behandeling en een foto's na de behandeling hebben gemaakt en dat de aanzicht zoals het op de foto's na de behandling eruit ziet zo ook zal blijven.

Hee Diesel, op de luchthaven voelde ik me niet echt prettig maar het viel eigenlijk wel mee joh. Tenminste als je de houding aanneemt van ik zie jullie toch nooit meer. Zo heb ik mij er ook doorheen gevlogen.)
Er waren wel mensen die keken maar heb verder geen reacties gekregen.
Ik heb bewust geen hoed of pet opgedaan omdat ik te bang was om iets te beschadigen. Succes dinsdag en vergeet die autokussen (wat je om je nek doet niet mee te nemen. Had spijt dat ik het niet bij me had. Het slapen wordt anders errug lastig.

Slotzang, ja ik kan je niet troosten dat de prikken niet pijnlijk zijn. Niet allemaal maar er zaten er een paar tussen die ik wel goed voelde. Maar ach,, binnen een paar minuten is het gebeurd. Rook je? Men vertelde mij dat bij rokers de verdoving wat langzamer op gang komt of wat gevoeliger is. Ik had dus een paar extra prikken nodig.

Slotzang en Hulk, ik zou het fijn vinden als ik van jullie beiden foto's voor en na mag zien.

Lucky, nou ja ik had toch echt gehoopt (en nog) dat als mijn haren beginnen te groeien ik toch voor 80 - 90% van mijn kaalzijn af ben. Zo is dat mij ook verteld. Met 3000 grafts hebben we je probleem opgelost.
Uiteindelijk zijn het er 3100 grafts geworden. Ben benieuwd!!!

Ik ben echt niet thuis in het gebruik van medicijnen en heb daar jullie ervaringen en mening bij nodig. Het enige wat Esteworld mij mbt medicijn gebruik heeft verteld is dat ik Regain 5% of zoiets vanaf de derde maand kan slikken. Dus mocht het nodig zijn dan tja dan moet dat maar. Ik ben dus echt benieuwd wat jullie gebruiken of wat gebruikelijk is en dat jullie ervaringen daarin zijn.

Heb jij trouwens ook haartransplantatie gedaan of moet dat nog gebeuren?? En wat voor medicijn gebruik jij dan??

Het gaat jullie goed.
Valkoog72 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2011, 09:56   #17
slotzang
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2011
Berichten: 94
He Valkoog,

Ik rook niet, dus dat is een meevaller. Ik heb hier op het forum ook eens opgevangen dat elke sigaret ook een (kleine) aanslag is op je grafts (AntonieH??).
En foto's; die heb ik alleen nog van voor de behandeling. Over een week of 4 is mijn eerste behandeling. Ik zal ze plaatsen.

Overigens hou ik ook niet zo van medicijnen, je duwt toch stoffen in je lichaam die van buiten komen. Mijn voorkeur heeft het niet.
slotzang is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2011, 11:34   #18
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valkoog72 Bekijk bericht
Lucky, nou ja ik had toch echt gehoopt (en nog) dat als mijn haren beginnen te groeien ik toch voor 80 - 90% van mijn kaalzijn af ben. Zo is dat mij ook verteld. Met 3000 grafts hebben we je probleem opgelost.
Uiteindelijk zijn het er 3100 grafts geworden. Ben benieuwd!!!

Ik ben echt niet thuis in het gebruik van medicijnen en heb daar jullie ervaringen en mening bij nodig. Het enige wat Esteworld mij mbt medicijn gebruik heeft verteld is dat ik Regain 5% of zoiets vanaf de derde maand kan slikken. Dus mocht het nodig zijn dan tja dan moet dat maar. Ik ben dus echt benieuwd wat jullie gebruiken of wat gebruikelijk is en dat jullie ervaringen daarin zijn.

Heb jij trouwens ook haartransplantatie gedaan of moet dat nog gebeuren?? En wat voor medicijn gebruik jij dan??

Het gaat jullie goed.
Ja maar er gaan ook echt wel haren goeien bij je. En het zal er veel beter uitzien dan voorheen, want je hebt nog een goede haarlijn ook. Maar weet eigenlijk wel zeker dat je na deze behandeling graag nog je haren kort houdt. Het is gewoon misleiding van Esteworld om te zeggen dat je van je problemen af bent, tenzij wij beide een andere interpretatie hebben van "kaal af zijn".....dat kan natuurlijk ook. Voor mij is dat een goed hoofd met haar met normale inhammen en niks anders.

Misschien kan Bverotti van Prohair dit ook bevestigen, voordat ik weer als negatieveling beschouwt wordt. Die zit in de business en weet precies wat nodig is bij welke kaalheid. Ik vind dit gewoon ook belangrijke informatie voor andere mensen. En momenteel zijn er enkelen die naar mijn inziens tot behandelingen overgaan en niet de juiste verwachtingen hebben. Maar er is geen man overboord, je moet het als een stap in de juiste richting zien.
Nu begrijp ik dat je er geen zin hebt, je bent net terug, maar over een jaar (of 2) dan begint het wel weer te kriebelen hoor.

Voor medicatie en gebeuren moet je je hier op het forum maar eens verdiepen in de sectie medicatie/haargroeimiddelen. Daar is zo veel over te vertellen.

En ik heb zelf 3 transplantaties ondergaan, totaal 5000 grafts en qua kaalheid tussen NW3/NW4 in. Stuk minder kaal dan jij dus. Nu NW2.

Laatst gewijzigd door Lucky; 16 augustus 2011 om 11:51
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2011, 12:21   #19
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slotzang Bekijk bericht
Ik rook niet, dus dat is een meevaller. Ik heb hier op het forum ook eens opgevangen dat elke sigaret ook een (kleine) aanslag is op je grafts (AntonieH??).
Roken is gewoon slecht voor de kwaliteit van de huid.

Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het precies zit met roken en overlevingskans van grafts. Mijn neiging zou zijn om er van uit te gaan dat de overlevingskans gewoon lager is (meer grafts die niet aanslaan), maar dat het er waarschijnlijk weinig toe doet of je dat weekje voor en die dagen na de ingreep nou wel of niet rookt. Dat verslechteren van de huid is een kwestie van jaren en het verbetert ook niet binnen een dagje. Note 17 op deze pagina lijkt dat te onderschrijven.

Als serieus verstokte peukenbaas kun je dus waarschijnlijk net zo goed gewoon stug doorpaffen
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2011, 17:39   #20
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Oke duidelijk valkoog,


ik ben benieuwd hoeveel grafts per cm zij jou hebben beloofd, het is best een groot oppervlak wat behandeld is.

Laatst gewijzigd door hulk; 16 augustus 2011 om 17:41
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2011, 22:24   #21
hazenpad
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2010
Berichten: 6
Mag ik vragen wat de kosten waren van het plaatsen van de 3100 grafts en de vlucht + hotel. Op de internetsite van Esteworld staan geen prijzen.
hazenpad is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2011, 12:25   #22
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Had jij inmiddels al een eerste update?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2011, 10:32   #23
hulk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2011
Berichten: 54
Hoi Valkoog begint er al wat te groeien, ben benieuwd naar je nieuwe foto's ......
hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2011, 13:51   #24
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Valkoog! leef je nog??

ben heel benieuwd naar je resultaten.. je was behoorlijk kalend dus wil graag zien hoe Esteworld het aan heeft gepakt :-)
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 23 februari 2012, 17:31   #25
esmer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 17
Ziet er goed uit tijd voor een update denk ik?
esmer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.