Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 24 september 2014, 20:22   #1
Jooster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 september 2014
Berichten: 5
Geslacht:
dutasteride werkt niet meer

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een vraag. Na 2 jaar gebruik van het middel dutasteride werkt het opeens niet meer. Ik heb in het verleden propecia gebruikt en dat ging prima. Geweldige resultaten en een hele kop met haar. Echter bleek het ook invloed op zijn activiteit van mijn sperma te hebben en omdat mijn vriendin en ik graag een kindje wilden, ben ik gestopt met propecia. Na verloop begon mijn haar uiit te vallen en kreeg ik ook last van inflammation, maar de zaadkwaliteit was sterk vooruit gegaan Ben toen mijn vriendin zwanger was naar de kliniek intermedica gegaan voor advies en kreeg het middel dutasteride voor geschreven. Had meteen hele goede resultaten, maar na 2 jaar werd mijn haar dunner en gaat het de laatste dagen echt hard achteruit. En heb ik ook weer veel last van inflammation. Precies hetzelde gevoel toen ik met de propecia gestopt was. De intermedica kliniek verklaart mij voor gek, want dit kan absoluut niet. Maar ik voel het toch. Lijkt wel of ik resistent ben geworden voor het middel en dat het DHT toch in mijn schalp zit. Heeft iemand op dit forum hier enige ervaring mee? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Maar stoppen met duta of juist een hogere dosis. Ik gebruik nu 0,15 mg. En heb ook wel milde bijverschijnselen. heb dus niet veel zin in een jhogere dosos. Ik vind het vreemd dat een middle eerst heel goed werkt opens niet meer lijkt te werlken. Wie weet raad?
Jooster is offline   Met citaat reageren
 

Labels
dutasteride


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.