Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2002, 18:56   #1
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
hulp gevraagd!

Beste vrienden,
ik ben heel licht aan het kalen, enkel aan de voorkant voorlopig, maar ik wil een einde maken hieraan. Ik word gek va ndat eindeloze gepieker. Ik heb twee vragen: werkt de behandeling op http://www.haarweb.nl?? En heeft het gebruik van dergelijke geneesmidd geen effect op lange termijn? Ik dnek in de richting van kanker, onvruchtbaarheid, prostaatproblemen?
Antwoord alstublieft, je bewijst me er een grote dienst mee!
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2002, 02:31   #2
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
cobain

Propecia ( 1 mg Finasteride ) is door de FDA goedgekeurd als haaruitvalmiddel. Ik denk niet dat 's werelds grootste gezondheidsinstantie iets gaat goedkeuren voor haaruitval als het op den duur nog ergere problemen gaat veroorzaken.



Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2002, 17:45   #3
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
en dat product op www.haarweb.nl?
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2002, 23:52   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Welk product cobain?
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2002, 14:56   #5
cobain
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Berichten: 18
Nihafor, die tabletten , Rocco

Laatst gewijzigd door cobain; 25 juli 2002 om 17:32
cobain is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2002, 00:09   #6
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
cobain

Ik ken persoonlijk Nihafor niet. Ik heb net ff op het net gekeken en het blijkt een Nederlands product te zijn. Een waardig product heeft altijd internationale faam. Dit is dus al een reden om te twijfelen. Hier omschrijving Nihafor :

Nihafor

Nihafor wordt exclusief gedistribueerd door HaarLab Nederland. Nihafor gaat haaruitval tegen en stimuleert nieuwe haargroei, zowel vanuit de voorkant van het hoofd als vanuit de kruin. Nihafor wordt eenmaal daags ingenomen in capsulevorm en kent geen of nauwelijks bijwerkingen. Nihafor is samengesteld uit diverse ingredienten, waarvan sinds lange tijd bekend is dat zij heilzaam zijn voor de schedelhuid, de kwaliteit van het haar en bevorderlijk voor hernieuwde haargroei.

Een combinatie van reinigende (Viola tricolor, Urtica dioica, Arctium lappa) en voedende bestanddelen verstevigen het haar en laten het opnieuw en homogeen groeien (Fucus vesiculosus, Triticum aestivum, Bamboe silica). Hierbij ondersteunt zink de hormonale regulering van deze processen.

Voordelen
- Effectief bij van erfelijke haaruitval en kaalheid
- Zeer voordelig op korte termijn (circa € 45,- per maand) en lange termijn (circa € 6,50 per maand)
- Eenvoudig in te nemen na de maaltijd

Nadelen
- Levenslang gebruik, doch tegen lage kosten

Mogelijke bijwerkingen
- Geen/onbekend



Cobain, dit is eerder een voedingsupplement voor je haar dan een hormonale haaruitval stopper. Haaruitval is een gevolg van hormonen en niet van ondervoeding. Zink kan absoluut niet VOLDOENDE de hormonale regulering van deze processen ondersteunen. Zink is absoluut niet krachtig genoeg in z'n eentje om hormonaal wat uit te halen.

hahah, het heeft zelfs geen bijwerkingen, met deze uitspraak halen de makers van dat product zichzelf letterlijk onderuit. Elk middel dat wat aan haaruitval wil doen momenteel, is gericht op de hormonale processen, en deze hebben ALTIJD wel wat bijwerkingen, groot of klein maakt niet uit, maar de bijwerkingen zullen wel aanwezig zijn.

Nihafor is zoiets als Priorin, haarvoedingsupplementen. Ik heb zelf jaren Priorin gebruikt----> WAARDELOZE SHIT !


Ik zou niet teveel waarde hechten aan Nihafor .


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2002, 00:10   #7
bald in 5 years
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2002
Berichten: 12
dokter

ga met een fina pilletje naar de dokter.......

En laat het onderzoeken.....
Zodat je echt weet of het goed spul is.....

Als het echt fina is lijkt het mij sterk dat het erg gevaarlijk is ...aangezien zo veel mensen in de wereld het gebruiken..
bald in 5 years is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2002, 13:39   #8
speer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: haarlem
Berichten: 14
Thumbs up Re: dokter

Hoi Bald in 5 years,

Ga jij de finasteride pillen van dru-online laten testen, oftewel de finast pillen van Dr.Reddy's?
Indien dit zo is dan zou ik graag de uitslag hier op het forum lezen, ik heb vandaag mijn bestelling binnen gehad van Dr.Reddy's en ben toch een beetje huiverig en wil nu misschien wachten met ze te slikken totdat jij de uitslag hebt.
Houdt mij op de hoogte svp.

Speer.
speer is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2002, 21:19   #9
bald in 5 years
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2002
Berichten: 12
sorry.....

De drempel voor mij om naar de dokter te gaan is te hoog in vergelijking met het gevoel dat die medicijnen niet goed zijn.....

Het was een idee voor mensen die erg de inhoud wantrouwen....

(btw ik slik die pillen nu ong 55 dagen en het gaat best goed....
mijn haaruitval is duidelijk minder......)

Maar weet daarmee natuurlijk niet of het "goed spul " is.......(misschien gevaarlijke stoffen etc........./meer bijwerkingen...???)
als je dat zou willen weten moet je toch bij de dokter zijn...
en dan kom ik weer terug bij mijn verhaal dat ik daar niet zo mee zit.........
bald in 5 years is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2002, 00:20   #10
speer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2002
Locatie: haarlem
Berichten: 14
toch bedankt

OK, ik ga dan ook maar beginnen met mijn kuur finasteride, op hoop van zegen!
Was wel een beetje huiverig, maar jullie leven ook allemaal nog dus zo'n vaart zal het wel niet lopen...
Bedankt voor de info.

Speer.
speer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.