Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2002, 16:27   #1
kaalsucks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2002
Berichten: 1
Unhappy 23 en kaler met de dag

Hallo, ik ben 23 en lijk met de dag wel kaler te worden.
Inhammen heb ik al jaren maar nu begint het rond de kruin echt erg dun te worden en echt een kale plek te vormen, HELP wat moet ik? Ik sta elke dag met allemaal spiegels te kloten om het in de gaten te houden. Dit is de eerste keer dat ik op dit forum zit en al die ingewikkelde namen van die shampoo's en medicijnen etc. zeggen me niets. Ik heb ook al een hele tijd waanzinnige huidschilfers en af en toe flinke jeuk.
Heeft iemand een idee wat ik moet doen?
kaalsucks is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2002, 19:29   #2
sn0rkel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2002
Berichten: 18
laat je in ieder geval niet gek maken!

ik probeer veel te lezen en daarbij selectief te zijn,.. er wordt gewoon een hoop rotzooi geschreven en even zoveel produkten aangeboden.

er zijn een aantal produkten die een bewezen werking hebben (finastride, minoxidil) en een aantal produkten die een werkzaam worden gevonden door de gebruikers...

dus begin eens met lezen en als je vragen hebt stel ze dan gerust hier.. het is jammer dat het de laatste tijd wat stil is, maar over het algemeen krijg lees ik hier nuttige antwoorden!
sn0rkel is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2002, 20:37   #3
Knurft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 november 2001
Berichten: 41
Voor die jeuk en schiffers...

...kun je Nizoral schampoo proberen. Vraag je arts erom. Je kunt n.l. ook last hebben van een schimmelinfectie.

Succes!
Knurft is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2002, 03:21   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Kaalsucks

DHT "naait" zowel je hoofdhuid als je haren. Onze vrienden Sn0rkel en Knurft geven hierboven mooie adviezen. Fina en Rooscure zullen je geheid helpen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2002, 00:41   #5
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
ga vooral geen spiegels gebruiken om te kijken hoe kaal je al wel niet bent. Tenminste mijn ervaring is dat ik hier steeds onzekerder van word en hou er rekening mee dat je kaalheid bij jezelf veel meer opvalt dan dit een ander opvalt.

Voor de rest zal ik je aanraden om met finasteride te beginnen. Ik gebruik dit nou zelf ongeveer een maand of twee en heb het gevoel dat m'n haaruitval minder begint te worden. Hiernaast gebruik ik een shampoo dat rooscure heet, dit schijnt goed voor je hoofdhuid te zijn. Voor een beetje info over deze produkten hoef je alleen maar een beetje rond te neuzen op dit forum.

Alvast veel sterkte gewenst met je strijd tegen kaalheid.
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2002, 18:46   #6
rickie rick
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2002
Locatie: omgeving eindhoven
Berichten: 19
probeer minder spanning te hebben. Alle lichamelijke aandoeningen en klachten hebben te maken met psychische problemen. Lees het boek van Louise Hay: 'je kunt je leven helen'. Haren staan voor kracht. Haaruitval voor spanning. Lees en geloof het! rickie rick!!!
rickie rick is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.