Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 september 2002, 15:23   #1
Peter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2002
Berichten: 12
Stel je niet aan, het hoort erbij. Als je je druk maakt over je haar ben je ijdel.

`Stel je niet aan, het hoort erbij. Als je je druk maakt over je haar ben je wel erg ijdel.` Dit is vaak de algemene opvatting rondom kaal worden. Als ik echt 100% rationeel hierover nadenk, dan kan boeit het eigenlijk ook niet of je nou wel of geen haar op je hoofd hebt. Helaas zit een mens niet zo inelkaar en ik zit er dus wel enorm mee. Ik vind het gewoon zeer KUT. En al die praatjes over acceptatie en dergelijke zijn ook zeker niet aan mij besteed want een gevoel dat je hebt is er gewoon en kan je niet zomaar uitzetten. Gewoon rondlopen op straat tussen de mensen e.d. is geen probleem voor mij, maar ik zou echt graag weer een volle bos haar hebben. Als ik bijvoorbeeld (zeer politiek correct) te horen krijg dat je bij een meisje alleen naar het innerlijke moet kijken dan neem je dat ook met een enorme korrel zout. Iedereen kijkt naar uiterlijk, het zit zo in je genen of je het wil of niet. Natuurlijk is het lullig dat een lelijk wijf (vergeef me het taalgebruik) nauwelijks aandacht krijgt en een mooie dame wel veel, maar dat is nu eenmaal eigen aan het menselijke ras. Zo ook dus het kut gevoel dat je krijgt als je je haren kwijtraakt.
Peter is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.