Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 januari 2010, 15:18   #751
Run
HaarWeb lid
 
Run's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2010
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Hi Run,

Je bent er nu dus duidelijk weer aan toe, maar deze keer waarschijnlijk geen FUT meer voor jou.

Deze keer ga je vermoedelijk dan voor een HT op basis van 'haartje voor haartje' techniek.

Dat betekent een FUE of een HST (Gho).

Ik zou me dan allereerst oriënteren en eens een gesprekje hebben bij een FUE-kliniek (bijv. Prohair of AC, of beide) en eens bij Gho langs gaan (aangezien je het daar zelf al over had).

Mijn ervaring is dat Coen Gho kwaliteit levert, maar niet goedkoop is (wellicht de duurste is in Nederland).

Heb geen ervaring met andere klinieken, maar daar zit ongetwijfeld ook kwaliteit.

Gr. Roloff
ps. wel jammer van jouw derde en laatste HT (1000 grafts in 1999) geen resultaat dus en wel een stuk van jouw donorgebied weg
Hoi Roloff,

Inderdaad, geen FUT meer, ben niet zo blij met 3 grote littekens. Dat vind ik straks nog het ergste om te laten zien als ik mijn hoofd kaal laat scheren voor een FUE/HST behandeling.
Ik wordt vandaag als het goed is gebeld om een afspraak te maken voor een consult bij Gho en zal ook nog contact opnemen met Prohair. Wie is AC, die ken ik niet?
Hairplus zie ik niet meer voorbij komen, hoe zijn daar tegenwoordig de ervaringen?
__________________
1995: 500 grafts Hairplus (FUT)
1997: 700 grafts Hairplus (FUT)
1998: 1000 grafts Hairplus (FUT)

Laatst gewijzigd door Run; 19 januari 2010 om 16:27
Run is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 17:15   #752
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Run Bekijk bericht
Hoi Roloff,

Inderdaad, geen FUT meer, ben niet zo blij met 3 grote littekens. Dat vind ik straks nog het ergste om te laten zien als ik mijn hoofd kaal laat scheren voor een FUE/HST behandeling.
Ik wordt vandaag als het goed is gebeld om een afspraak te maken voor een consult bij Gho en zal ook nog contact opnemen met Prohair. Wie is AC, die ken ik niet?
Hairplus zie ik niet meer voorbij komen, hoe zijn daar tegenwoordig de ervaringen?
Over HairPlus lezen we hier eigenlijk alleen ervaringen van vijf jaar of langer geleden en de meesten zijn er zeer ontevreden over, waaronder ikzelf.

Ze zijn onlangs zelfs failliet gegaan, maar maken wel een doorstart.

AC (Aesthetic Clinics) en ProHair zijn de twee klinieken waar de meesten hier erg positief over zijn.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 17:26   #753
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.420
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Run Bekijk bericht
Hoi Roloff,

Inderdaad, geen FUT meer, ben niet zo blij met 3 grote littekens. Dat vind ik straks nog het ergste om te laten zien als ik mijn hoofd kaal laat scheren voor een FUE/HST behandeling.
Ik wordt vandaag als het goed is gebeld om een afspraak te maken voor een consult bij Gho en zal ook nog contact opnemen met Prohair. Wie is AC, die ken ik niet?
Hairplus zie ik niet meer voorbij komen, hoe zijn daar tegenwoordig de ervaringen?
In aanvulling op de post van Ambo: AC zit in Veldhoven; arts is dr. Feriduni.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 17:46   #754
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Ik vind het opmerkelijk dat jullie allebei 3 keer naar de kliniek zijn gegaan, terwijl jullie eigenlijk niet tevreden waren over het resultaat. Kwam dat omdat ze de vervolgbehandelingen prijstechnisch gezien beter aanboden?
ps: ik bedoel dit niet als commentaar ofzo maar ik vroeg me gewoon af hoe het hun met tegenvallende prestaties toch is gelukt jullie een aantal keer te laten terugkomen.
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 17:46   #755
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Waarbij ik niet zeg dat ik het vind tegenvallen, maar dat begrijp ik uit jullie woorden
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 18:08   #756
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Run Bekijk bericht
Hoi Roloff,

Inderdaad, geen FUT meer, ben niet zo blij met 3 grote littekens. Dat vind ik straks nog het ergste om te laten zien als ik mijn hoofd kaal laat scheren voor een FUE/HST behandeling.
Ik wordt vandaag als het goed is gebeld om een afspraak te maken voor een consult bij Gho en zal ook nog contact opnemen met Prohair. Wie is AC, die ken ik niet?
Hairplus zie ik niet meer voorbij komen, hoe zijn daar tegenwoordig de ervaringen?
Hey Run,

Ik zie dat de 2 BoBo's hier (AmBo en LimBo) je beide vragen - naar mijn mening -al goed hebben beantwoord.

Gr Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 19 januari 2010 om 19:31
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 19:41   #757
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik vind het opmerkelijk dat jullie allebei 3 keer naar de kliniek zijn gegaan, terwijl jullie eigenlijk niet tevreden waren over het resultaat. Kwam dat omdat ze de vervolgbehandelingen prijstechnisch gezien beter aanboden?
ps: ik bedoel dit niet als commentaar ofzo maar ik vroeg me gewoon af hoe het hun met tegenvallende prestaties toch is gelukt jullie een aantal keer te laten terugkomen.
Uh nee, is mijn eigen stomme fout geweest om toendertijd niet verder te kijken dan HairPlus.

En dat het resultaat tegenviel kwam eigenlijk pas vorig jaar aan het licht toen ik bij andere klinieken op bezoek ging.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:29   #758
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Uh nee, is mijn eigen stomme fout geweest om toendertijd niet verder te kijken dan HairPlus.

En dat het resultaat tegenviel kwam eigenlijk pas vorig jaar aan het licht toen ik bij andere klinieken op bezoek ging.
Eerlijk antwoord Ambo,

Ik ben trouwens alleen maar bij Coen Gho in het WTC (Amsterdam) geweest (en dat 3 maal: 2007, 2008 en 2009).

Maar tevreden over het resultaat.

Gr Roloff
ps. had me ook breder kunnen oriënteren, misschien had dat een betere prijs opgeleverd.

Laatst gewijzigd door roloff; 19 januari 2010 om 20:43
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:45   #759
Run
HaarWeb lid
 
Run's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2010
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik vind het opmerkelijk dat jullie allebei 3 keer naar de kliniek zijn gegaan, terwijl jullie eigenlijk niet tevreden waren over het resultaat. Kwam dat omdat ze de vervolgbehandelingen prijstechnisch gezien beter aanboden?
ps: ik bedoel dit niet als commentaar ofzo maar ik vroeg me gewoon af hoe het hun met tegenvallende prestaties toch is gelukt jullie een aantal keer te laten terugkomen.
Ik was over de eerste 2 keer wel tevreden, de derde keer niet en dat was tevens de laatste keer.

Allen dank voor de info tot zover, ik had al het idee dat Hairplus in een neergaande spiraal zat.
__________________
1995: 500 grafts Hairplus (FUT)
1997: 700 grafts Hairplus (FUT)
1998: 1000 grafts Hairplus (FUT)
Run is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:48   #760
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Run Bekijk bericht
Ik was over de eerste 2 keer wel tevreden, de derde keer niet en dat was tevens de laatste keer.

Allen dank voor de info tot zover, ik had al het idee dat Hairplus in een neergaande spiraal zat.
Alsjeblieft, geen HairPlus ik heb er nog steeds nachtmerries over.

Zo, ook over TransHair
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 20:58   #761
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Eerlijk antwoord Ambo,

Ik ben trouwens alleen maar bij Coen Gho in het WTC (Amsterdam) geweest (en dat 3 maal: 2007, 2008 en 2009).

Maar tevreden over het resultaat.

Gr Roloff
ps. had me ook breder kunnen oriënteren, misschien had dat een betere prijs opgeleverd.
Ik ben zelf ook bij gho geweest ik vond persoonlijk dat hergroei in donorgebied een broodje aap verhaal , kun je bij jou zien dat het haar wel weer terug komt. ben zeer benieuwd
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 21:19   #762
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Ik ben zelf ook bij gho geweest ik vond persoonlijk dat hergroei in donorgebied een broodje aap verhaal , kun je bij jou zien dat het haar wel weer terug komt. ben zeer benieuwd
Mario,

Mijn haar in het donorgebied (dat zijn wel zo'n 8.000 - 10.000 haren) is natuurlijk meteen weer teruggegroeid, evenals de getransplanteerde haren in het ontvangstgebied (groeiden ook meteen door na HST).

Hergroei van de ontnomen grafts in het donorgebied is - wat mij betreft - (nog) niet bewezen.

Maar ik kan ook niet zeggen dat het niet zo is, mijn donorgebied oogt nog net zo dicht als voorheen.

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 19 januari 2010 om 22:14
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 21:36   #763
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 Bekijk bericht
Alsjeblieft, geen HairPlus ik heb er nog steeds nachtmerries over.

Zo, ook over TransHair
In tegenstelling tot HairPlus is TransHair mij vorig jaar gelukkig wel goed bevallen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 21:59   #764
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
In tegenstelling tot HairPlus is TransHair mij vorig jaar gelukkig wel goed bevallen...
Zouden ze het nu toch onder de knie hebben

Het is toch meer een kliniek voor een facelift of botoxbehandeling... vind ik tenminste
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2010, 22:02   #765
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lifeguard1974 Bekijk bericht
Zouden ze het nu toch onder de knie hebben

Het is toch meer een kliniek voor een facelift of botoxbehandeling... vind ik tenminste
Hebben ze mij anders niet aangeraden...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.