Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2004, 16:11   #1
Rosalinde
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 december 2004
Berichten: 3
Unhappy Hey ben 17 en al 1,5 jaar haaruitval

Heey meiden!

Ik heb een probleem en iedereen denkt dat ik me aanstel en spoken zie maar dat is zeker niet waar. Ik verlies al 1,5 jaar haar en het wordt steeds erger. iedere keer als ik denk dat het niet erger kan worden verlies ik nog meer haar. Ik heb al een bandje met nephaar in mn haar laten zetten voor ene voller effect maar wil het eigenlijk bestrijden omdat ik bang ben dat ik op een gegeven moment echt kaal word. Ik heb ook last van mn hoofdhuid, pijn echt pijn, en soms jeuk. Ik heb geen kale plekken, maar het haar lijkt wel tegen mn hoofdhuid geplakt: het is zo dun. Ik heb nog maar paar krulletjes onderaan, het loopt erg dun uit.
Wat kan ik hier aan doen? Help me alsjeblieft, komt bhet gewoon door stress of kan dat niet bij vrouwen. Maarja je hebt toch geen anderhalf jaar stress ?...(?)

Help me want ik weet me geen raad meer. Heeft iemand iets soortgelijks gehad....
Help me echt
Liefs van Rosa
Rosalinde is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2004, 21:52   #2
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey rosalinde!

jou verhaal is heel herkenbaar! wat vindt ik het erg dat niemand je steunt hierin,en dat je dit in je eentje moet verwerken!je ziet echt geen spoken hoor,want alleen jij kan merken hoe dun je haren worden!!!ikzelf zit al de helft van mijn leven met dit gelijkaardig probleem!het begon ook op mijn zeventiende,en wordt er nu bijna 34 en het achtervolgd mij nog steeds!!!!ik heb ook nog geen kale plekken,maar mijn haren zijn door de jaren héén zoooo superdun geworden dat het echt heel zielig is om ermee rond te lopen!ik ben al in vele haarklinieken en bij verschillende dermatogen geweest,maar bij iedereen krijg ik dezelfde conclussie te horen en dat is:"STRESS!!!!!!erg he!!!!anti-depresiva wil ik niet nemen,dus moet ik het maar aanvaarden,iets dat me nooit zal lukken!hou er dus wel rekening mee dat "stress" een enorme invloed heeft op je haren,en missch is een licht relaxtatiemiddel op basis van kruiden wellicht iets voor jou!!!!ik hoop dat mijn verhaal je wat tot inzicht kan brengen!!!
groetjes,heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2004, 18:02   #3
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi Rosalinde,

Het beste wat je nu kan doen is naar een dermatoloog gaan, zodat de oorzaak van je haarverlies kan worden vastgesteld. Er kunnen verschillende oorzaken zijn: stress, ijzertekort, overgevoeligheid van je haarwortels voor androgenen... Pas als je weet wat bij jou de boosdoener is kan je er iets aan beginnen doen.
Zit haarverlies bij jou in de familie of ben je de enige?

Bij mij is het haarverlies ook al begonnen rond mijn 15-16...

Veel succes,
Cloud
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 01:41
17 en al 2 jaar haaruitval wordt steeds erger??!!! Rosalinde AGA - Algemeen 2 8 december 2004 21:03
finasteride na twee jaar uglyguy Medicijnen/haargroeimiddelen 24 29 september 2004 20:29
haaruitval hoofd en lichaam Emeritius AGA - Algemeen 2 30 augustus 2004 23:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.