Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juli 2005, 22:36   #61
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Amai!

Nathalie, ooooo what a whoman!!!!!!

PS. Uwe mailbox zit vol, kan je niets meer sturen.
En ik moet mijn plaatsje nu afstaan voor mijne zoon!

Nathalie, de wereld zou toch MOOI zijn als iedereen zo lief, zo goed was als JIJ!

Bedankt voor alle steun, alle wijsheid die ik van jou mocht krijgen!

Veel liefs, Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2005, 22:43   #62
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
He he eindelijk mensen die het niet bij geloof, of één partij zoeken, maar het hebben over verandering die begint bij jezelf. Goed hoor Wilfried, Rachelxx.
Ik heb nog hoop

simbah...
hoop is iets wat mensen doet blijven doorgaan...en het is fijn om te horen dat je dat hebt...misschien moet het eerst heel ver komen voordat mensen gaan inzien dat het op deze manier niet werkt...en dat er dan eens mensen opstaan die wel weten hoe het zou moeten en dan met elkaar...want uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde...lekker leven ,geen stress,leuke vrienden ,leuke dingen doen ,er leuk uitzien ...etc..en dat alles zonder conflicten of ruzie e.d...en ik ben van mening dat het heel goed zou kunnen ..liefs rachel
rachelxx is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2005, 22:45   #63
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Nathalie, ooooo what a whoman!!!!!!

PS. Uwe mailbox zit vol, kan je niets meer sturen.
En ik moet mijn plaatsje nu afstaan voor mijne zoon!

Nathalie, de wereld zou toch MOOI zijn als iedereen zo lief, zo goed was als JIJ!

Bedankt voor alle steun, alle wijsheid die ik van jou mocht krijgen!

Veel liefs, Karin.

wordt hier beetje stil van ....ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen en zal je blijven steunen ...ik zal me mailbox ff opschonen..hahahaha...bedankt voor je lieve woorden karin....liefs en knuffel
rachelxx is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2005, 23:09   #64
Blue-D
Not so blue :)
 
Blue-D's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
100% onzin. Er is nu meer rust dan ooit in Irak en Afghanistan.
Meer rust in Irak? Wat een onzin!
omdat de Nederlandse media het volk hier veel nieuws over de gruwelijkheden besparen die dagelijks daar gebeuren, betekent niet dat het niet gebeurt en dat het daar rustig is. En als je het rustig vindt, boek maar een rustig vakantie daar ofzo. Maar houd er rekening mee dat het een enkelreisje kan worden!
__________________
Intern:
lekker gezond en gevarieerd eten (vegetarisch)
water drinken (1,5 liter per dag)
Lijnzaadolie toegevoegd aan mijn dieet (1 eetl/dag) (aug 06)

Extern:
Rozemarijn shampoo (maart 06) gestopt
Rooscure (april 05) overgestapt op:
2% ketconazol hoofdgel (sep 06)
30 minuten sporten per dag.

Situatie:
Op dit moment tevreden!
Blue-D is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 00:34   #65
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Als we elkaar allemaal maar lekker lief knuffelen komt het goed he?

WAKE UP! In zo'n wereld leef je niet. Jammer. Nogmaals, het zit in de natuur van de mens om te vechten. Is er ooit in de geschiedenis een periode van 10 jaar geweest zonder groot conflict?
Je kunt wel zeggen dat iedereen om de tafel moet gaan zitten en elkaar moet respecteren. Natuurlijk! Lekker allemaal knuffelen en lekker lief zijn voor elkaar. Maar dat werkt alleen in je hoofd. In de realiteit is het niet zo, en zal het ook niet zo worden.
Wou jij soms effe lekker met een stel moslimterroristen gaan knuffelen? Of schiet je ze meteen dood, voordat ze onschuldige burgerslachtoffers kunnen maken?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 00:36   #66
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue-D
Meer rust in Irak? Wat een onzin!
omdat de Nederlandse media het volk hier veel nieuws over de gruwelijkheden besparen die dagelijks daar gebeuren, betekent niet dat het niet gebeurt en dat het daar rustig is. En als je het rustig vindt, boek maar een rustig vakantie daar ofzo. Maar houd er rekening mee dat het een enkelreisje kan worden!
Het omgekeerde is de waarheid. In de tijd van Hussein waren er amper/geen Westerse journalisten in Irak. Nu wel, en omdat 80% van de journalisten links is, proberen ze natuurlijk de Coalitie zo zwart mogelijk te maken door zoveel mogelijk negatief nieuws uit Irak naar voren te brengen.
Irak is een enorm groot land. Alleen in Baghdad is het nu een pleuriszooi. De rest valt volgens mij allemaal mee, en wordt/is opgebouwd dankzij de hulp van o.a. Nederlandse militairen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 13:40   #67
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
lieve jongen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Als we elkaar allemaal maar lekker lief knuffelen komt het goed he?

WAKE UP! In zo'n wereld leef je niet. Jammer. Nogmaals, het zit in de natuur van de mens om te vechten. Is er ooit in de geschiedenis een periode van 10 jaar geweest zonder groot conflict?
Je kunt wel zeggen dat iedereen om de tafel moet gaan zitten en elkaar moet respecteren. Natuurlijk! Lekker allemaal knuffelen en lekker lief zijn voor elkaar. Maar dat werkt alleen in je hoofd. In de realiteit is het niet zo, en zal het ook niet zo worden.
Wou jij soms effe lekker met een stel moslimterroristen gaan knuffelen? Of schiet je ze meteen dood, voordat ze onschuldige burgerslachtoffers kunnen maken?

ik vraag me af waar jij al die negatieve gevoelens van hebt?waarom je zo uitvalt .....In het voorste gedeelte van je hersen kwab zit het amydaloideum ..die stoffen in en uit voerd om het vecht en vlucht gedrag van de mensen te balanseren...ook mensen die constant een strijd hebben in zichzelf en letterlijk overal een punt van maken ,maar dat gaat niet eens bewust ...dat kan weer in balans worden gebracht als je weet waarom het in eerste plaats zo is geworden ...dat geldt dus voor iedereen,want vanuit onszelf kunnen wij juist aan alle mensen om ons heen respect en vriendelijkheid geven ...alleen is elk leven anders gegaan en hebben mensen vleldingen moet en meemaken en dat zie je dan ook wel in de wereld..maar dat wil nog steeds niet zeggen dat ik of me buurvrouw of JIJ niet lief of knuffleig of vriendelijk naar jezelf of een ander kunt zijn...want uiteindelijk is DAT wat ik gezegd heb...dat het BEGIN het beste begint bij jezelf....en dan naar anderen...enook al is dat dan maar op een klein stukje aardbol, dan nog kunnen we daarvan genieten met DEGENEN die wij verkiezen...

MAar ik snap je negativiteit naar de wereld,maar laat het niet zo zijn dat het jou zo laat beinvloeden dat je maar dingen gaat zeggen die uit eindelijk vriendelijk en positief zijn bedoeld omver werpen...want dit was leuk bedoeld tussen al die ellende en dat zag je niet.....

groetjes rachel
rachelxx is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 14:02   #68
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Goed En Kwaad!

In ieder mens schuilt het goede en het kwade!

Het is aan ons om het goede naar boven te laten komen, zodat het kwade geen macht meer heeft!

Het is toch zo simpel!

Nathalie, weer een dikke pluim voor jou hoor, wat een wijze woorden van een wijze, lieve vrouw.


Als er zelfs op de haarweb geen vrede is, daar waar lotgenoten samen komen om elkaar te steunen, hoe kan er dan in Godsnaam vrede zijn in de wereld???

Zonder de energie van Haat begrijpen we de volle energie van Liefde niet.
Zonder Treurnis begrijpen we de volle energie van Geluk niet.
Zonder het Kwade begrijpen we de volle energie van het Goede niet.
Zonder Chaos begrijpen we de volle energie van de Vrede niet.

Liefs, Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 14:05   #69
Blue-D
Not so blue :)
 
Blue-D's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Het omgekeerde is de waarheid. In de tijd van Hussein waren er amper/geen Westerse journalisten in Irak. Nu wel, en omdat 80% van de journalisten links is, proberen ze natuurlijk de Coalitie zo zwart mogelijk te maken door zoveel mogelijk negatief nieuws uit Irak naar voren te brengen.
Irak is een enorm groot land. Alleen in Baghdad is het nu een pleuriszooi. De rest valt volgens mij allemaal mee, en wordt/is opgebouwd dankzij de hulp van o.a. Nederlandse militairen.
dit klopt niet wat je zegt..de Irakezen zelf zeggen dat de situatie niet beter is geworden in verschillende media. Dat je dat niet gelooft en wel denken dat het nu beter is, moet je zelf weten, maar het is meer zooi dan voorheen..voorheen wist men wie de ontvoeringen, verkrachtingen en de moorde deed op het volk, vandaag is dat niet meer duidelijk. dat kan iedereen wezen. en de 'regering' kijkt toe, zij bewaken vooral de olie. Irak is nog nooit zo'n zooi geweest voor zo lang, ondanks dat het land een lange geschiedenis van onrust en oorlog heeft. en het is niet alleen Bagdad, in het noorden en zuiden zijn er dagelijks ontvoeringen, moorden, en explosies.

Maar goed..iedereen hoort en ziet wat hij wil horen en zien.
__________________
Intern:
lekker gezond en gevarieerd eten (vegetarisch)
water drinken (1,5 liter per dag)
Lijnzaadolie toegevoegd aan mijn dieet (1 eetl/dag) (aug 06)

Extern:
Rozemarijn shampoo (maart 06) gestopt
Rooscure (april 05) overgestapt op:
2% ketconazol hoofdgel (sep 06)
30 minuten sporten per dag.

Situatie:
Op dit moment tevreden!

Laatst gewijzigd door Blue-D; 23 juli 2005 om 14:08
Blue-D is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 19:30   #70
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue-D
.......en de 'regering' kijkt toe, zij bewaken vooral de olie......
En toen was al je geloofwaardigheid weg!
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 19:32   #71
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Rachelxx, ik ben gewoon realistisch. Dat heeft niets te maken met negatief staan/denken in het leven, ik denk gewoon realistisch.
Buiten alle ellende in de wereld ben ik echt een harstikke vrolijke gast die bekend staat om z'n glimlach.
Ik ben alleen niet zo naief om te geloven dat het met lief doen en knuffelen in de wereld wel goed zal komen, want dat is gewoon niet zo. Het roept bij mij ook een gevoel van zwakte op. Kweenie, gewoon niet mijn ding, dat lief doen en knuffelen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 21:29   #72
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rachelxx
ik vraag me af waar jij al die negatieve gevoelens van hebt?waarom je zo uitvalt .....groetjes rachel
Vind hij leuk...hij wilt heel graag onze reacties horen. Soms zegt hij dingen waarvan hij al weet wat wij gaan zeggen, maar toch doet hij dat. Uiteindelijk is het aandacht die hij wilt.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2005, 21:35   #73
Blue-D
Not so blue :)
 
Blue-D's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 april 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 134
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
En toen was al je geloofwaardigheid weg!
Je mag best aan mijn geloofwaardigheid twijfelen Robert. Jij weet iets en ik weet wat anders. Ik weet zeker dat het anders is dan wat jij beweert, en dat is niet alleen gebaseerd op verschillende media. Maar het is goed dat we allebei een mening kunnen hebben.
En dat van de Olie, je kan het zelf uitzoeken hoor. best interessant om erachter te komen welke ministerie niet geplundert of gebombardeerd is toen de americanen binnenvielen en waarom!
__________________
Intern:
lekker gezond en gevarieerd eten (vegetarisch)
water drinken (1,5 liter per dag)
Lijnzaadolie toegevoegd aan mijn dieet (1 eetl/dag) (aug 06)

Extern:
Rozemarijn shampoo (maart 06) gestopt
Rooscure (april 05) overgestapt op:
2% ketconazol hoofdgel (sep 06)
30 minuten sporten per dag.

Situatie:
Op dit moment tevreden!
Blue-D is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 12:11   #74
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Vind hij leuk...hij wilt heel graag onze reacties horen. Soms zegt hij dingen waarvan hij al weet wat wij gaan zeggen, maar toch doet hij dat. Uiteindelijk is het aandacht die hij wilt.
Absoluut niet, ik wil dat de onwetendheid, de achterlijkheid van het volk, het kuddegedrag, het als een kip-zonder-kop amerika-bashen eens een keer ophoudt. Dus ik probeer m'n steentje bij te dragen en een beetje tegengas te geven aan al die linkse propaganda.

Ik zit me soms juist dood te ergeren aan de softie houding van de meeste mensen hier. Ik zit echt niet te genieten van de reacties van die linkse softies, ik erger me er juist dood aan.

Laatst gewijzigd door Robert18; 24 juli 2005 om 12:14
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 12:13   #75
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue-D
En dat van de Olie, je kan het zelf uitzoeken hoor. best interessant om erachter te komen welke ministerie niet geplundert of gebombardeerd is toen de americanen binnenvielen en waarom!
Hahahaha, alsof de coalitie ministeries zou bombarderen. De plunderingen zijn door het Irakeze volk gedaan, niet door Amerikanen. Btw, de hele operatie in Irak kost veel, VEEEEEEEEEEL meer geld dan dat dat ooit terug verdiend kan worden met de olie.
En aangezien jij schijnbaar precies kan aangeven welke ministeries er wel/niet geplunderd/gebombardeerd zijn zou ik dat heel graag allemaal met bronvermelding terug willen lezen in jouw volgende post. Bedankt alvast.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.