Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 juli 2005, 16:46   #76
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Rachelxx, ik ben gewoon realistisch. Dat heeft niets te maken met negatief staan/denken in het leven, ik denk gewoon realistisch.
Buiten alle ellende in de wereld ben ik echt een harstikke vrolijke gast die bekend staat om z'n glimlach.
Ik ben alleen niet zo naief om te geloven dat het met lief doen en knuffelen in de wereld wel goed zal komen, want dat is gewoon niet zo. Het roept bij mij ook een gevoel van zwakte op. Kweenie, gewoon niet mijn ding, dat lief doen en knuffelen.

hoi ,
Ik snap je ook wel...maar er is iets waardoor juist jij het niet zo op heeft met dat lief doen en knufflen...dat is ook niet zomaar.Maar geeft niet ,zo heeft iedereen wel wat ,en inderdaad zijn de dingen in de wereld niet zo maar opgelost ..het lijkt alleen maar erger te worden..toch?Maar op een gegeven moment zijn er ook veel mensen die zien dat het anders moet en dat het zo niet verder kan ...en ik hoop gewoon dat dat niet te lang meer duurt...das alles..daarom probeer ik het bij me zelf en de omgeving in ieder geval WEL leuk te hebben ..
liefs rachel
rachelxx is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 19:23   #77
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Bij m'n vriendin doe ik ook wel lief en soms zelfs knuffelen ja, maar ik ga niet zo op internet helemaal knuffelig doen, of bij m'n medemens. Ten eerste omdat ik dan kotsneigingen krijg, en ten tweede omdat ik me dan erger aan het softie/zwakke gedoe. Niet mijn ding. Maar dat kan ook heel goed het verschil zijn tussen man en vrouw denk ik.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 19:34   #78
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Bij m'n vriendin doe ik ook wel lief en soms zelfs knuffelen ja, maar ik ga niet zo op internet helemaal knuffelig doen, of bij m'n medemens. Ten eerste omdat ik dan kotsneigingen krijg, en ten tweede omdat ik me dan erger aan het softie/zwakke gedoe. Niet mijn ding. Maar dat kan ook heel goed het verschil zijn tussen man en vrouw denk ik.
Ik heb er veel voor over, Robert, om jou te zien knuffelen met je vriendin , jij reller !
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 19:48   #79
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Heheh

Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2005, 23:16   #80
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Bij m'n vriendin doe ik ook wel lief en soms zelfs knuffelen ja, maar ik ga niet zo op internet helemaal knuffelig doen, of bij m'n medemens. Ten eerste omdat ik dan kotsneigingen krijg, en ten tweede omdat ik me dan erger aan het softie/zwakke gedoe. Niet mijn ding. Maar dat kan ook heel goed het verschil zijn tussen man en vrouw denk ik.
Soms zelfs knuffelen? In een gulle bui? Ik ben denk ik een enorme softie.

Maar Robert, je hebt gelijk hoor denk ik. The world is a sick machine breeding a mass of shit. Ik denk dat dit pas stopt als het echt totaal mis gaat, en dat gaat het tot nu toe niet. Dit is pas een voorproefje.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 01:09   #81
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Matrix reloaded lol, we gaan naar de shit en er blijft een selectief groep over en de boeltje word opnieuw gereset.
Misschien is het al eerder gebeurt.
Hoe weetje nou niet of mens zijn piek vaker heeft bereikt en zodanig het boel heeft verziekt en opnieuw is begonnen.
Misschien zijn wij wel de 200ste poging.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 01:27   #82
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Nee, ik denk dat we nu pas onze eigen ziekte hebben gemaakt. Tot nu toe waren het echte ziektes waar de mens niet veel aan kon doen zoals de pest en zulks. Hoewel de katholieke kerk gelukkig nu wel een handje meewerkt door condoomgebruik in Afrika af te raden, maar zichzelf wel aan kleine jongentjes vergrijpt.

De mens doet nu alles zelf. Het zal me niets verbazen dat alles nog eens tot een einde komt door een kernwapenoorlog. En het kan niet lang meer duren.

En ze vernietigd zichzelf ook door het meest belangrijke op aarde, water te gebruiken aan nutteloze dingen zoals er de plee mee doorspoelen. Het drinkwater zal ook wel snel op zijn en dan zal daar wel een oorlog door komen. De mens is zo dom soms. In Los Angeles en omgeving is de laatste 30 jaar de grondwaterstand met twintig (!!!!!!) meter gedaald. En dat alleen maar om de american dream in stand te houden en ieder gezinnetje zijn eigen zwembad maar kan vullen, de auto iedere zondag kan schoonmaken en alle golfbanen maar iedere dag duizenden liters mogen krijgen. En ze zijn te naief om door te hebben dat het op een gegeven moment niet verder kan. En dan zal er wel een "war for H2O" ontstaan. Maar nu moeten ze zich nog maar zien bezig te houden met olie kwesties en de good guys uithangen.

En nu dat terrorisme gezeik. In plaats van dat ze nou gewoon lekker met z'n allen gaan bidden en elkaar elkaars technieken leren. (handen gevouwen of op de knieen naar het oosten). Maar nee, zo zit de mens niet in elkaar. Zolang er mensen zijn die macht hebben en meer macht en geld kunnen krijgen zal het knuffelen wel uitblijven.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 13:24   #83
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Hoewel de katholieke kerk gelukkig nu wel een handje meewerkt door condoomgebruik in Afrika af te raden, maar zichzelf wel aan kleine jongentjes vergrijpt.
Dit vind ik een wat vreemde vergelijking. Het condoombeleid van de Rooms-Katholieke Kerk staat toch los van de misdaden van de individuele Rooms-Katholieke geestelijken? Je kunt de Kerk toch niet verantwoordelijk stellen voor hetgeen een viespeuk pastoor ergens in een kerkje op het platteland uitspookt met de kinderen van zijn parochie?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 13:56   #84
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Dit vind ik een wat vreemde vergelijking. Het condoombeleid van de Rooms-Katholieke Kerk staat toch los van de misdaden van de individuele Rooms-Katholieke geestelijken? Je kunt de Kerk toch niet verantwoordelijk stellen voor hetgeen een viespeuk pastoor ergens in een kerkje op het platteland uitspookt met de kinderen van zijn parochie?
Ja idd daar heb je gelijk in. Het is misschien ook een vreemde vergelijking. Maar what's up with all the little boys? Het is bijna alsof je maar katholiek wordt als je van kleine jongentjes "houdt". Ik kan er niet tegen dat ze zo bezig zijn met het goede woord verspreiden en dat condooms slecht zouden zijn en je goed moet bidden, maar wel hun penis gebruiken waar het totaal niet moet. En het is echt geen enkele pastoor op het platteland. Het zijn er echt vele tientallen. En dan maar denken dat je in de hemel komt? Dat is toch absurd? Ik heb zo iets van zorg eerst eens dat je je eigen zaken op orde hebt voordat je AIDS mag gaan promoten. Maar misschien is het idd wel een rare vergelijking. Het blijven tenslotte individuen. Maar wel bizar veel individuen.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 13:58   #85
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Guoy ben het eens vind het ook absurd, al die kinderen die zodalijk met een trauma gaan rondlopen.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2005, 14:54   #86
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ja idd daar heb je gelijk in. Het is misschien ook een vreemde vergelijking. Maar what's up with all the little boys? Het is bijna alsof je maar katholiek wordt als je van kleine jongentjes "houdt". Ik kan er niet tegen dat ze zo bezig zijn met het goede woord verspreiden en dat condooms slecht zouden zijn en je goed moet bidden, maar wel hun penis gebruiken waar het totaal niet moet. En het is echt geen enkele pastoor op het platteland. Het zijn er echt vele tientallen. En dan maar denken dat je in de hemel komt? Dat is toch absurd? Ik heb zo iets van zorg eerst eens dat je je eigen zaken op orde hebt voordat je AIDS mag gaan promoten. Maar misschien is het idd wel een rare vergelijking. Het blijven tenslotte individuen. Maar wel bizar veel individuen.
Ja, natuurlijk is het triest dat het zo werkt. En er zit inderdaad wel een schijnheilig aspect aan, als je je realiseert, dat de Kerk altijd alles in de doofpot probeert te stoppen. Als ik daar aan denk, dan krijg ook ik inderdaad wel het gevoel van: doe eerst eens wat aan de rotte appels in je eigen organisatie, voordat je je als de ware kerk van Jezus presenteert.

Maar ik vind toch dat het condoombeleid daar los van staat. Dat is nu eenmaal een beleid welke gebaseerd is op ้้n van de fundamenten van het christelijke/katholieke geloof. Ik kan mij, vanuit dat perspectief, dat beleid wel voorstellen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2005, 08:41   #87
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Er is wat gebeurd bij London Luton Airport vanochtend, een gigantische explosie bij een oliedepot naar het schijnt. Ik hoorde net op BBC dat ooggetuigen een vliegtuig laag hoorden overvliegen vlak voor de explosie.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgi๋
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 11 december 2005 om 10:13
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2005, 21:15   #88
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
Iraq Body Count is trouwens ้้n grote leugen. Zijn vast van die linkse geitenwollen die die counter bijhouden. Aantal doden in totaal sinds maart 2003 is namelijk 8.000, waarvan 6.600 burgers. Bron: Iraakse regering/Ministerie van Volksgezondheid.

En dat zijn er schat ik zo'n 20x minder dan onder het bewind van Hussein in eenzelfde periode van plusminus 2 jaar.
Ik haal even deze oude post van je aan, Robert.

Bush heeft zojuist voor het eerst gezegd hoeveel Iraakse doden er volgens hem zijn gevallen sinds de Irak-invasie: 30.000 [bron]. Dat komt precies overeen met de schatting van Iraqbodycount.org:

http://www.iraqbodycount.org/
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgi๋
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 18:45   #89
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
IraqBodyCount heeft het over civilians, dat kun je niet over Bush zeggen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2005, 18:50   #90
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert18
IraqBodyCount heeft het over civilians, dat kun je niet over Bush zeggen.
Jawel, daar heeft Bush het ook over.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgi๋
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright ฉ 2001-2024 Stichting HaarWeb.