Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juli 2012, 09:41   #1
jokeadema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2012
Locatie: heerenveen
Berichten: 22
ik heb niet overal meer haar

hallo

klinkt gek die vraag
maar ik heb haaruitval en baal daar heel erg van
maar ik wil graag weten hebben 1 van jullie ook dit alleen wenkbrauwen en op je hoofd haar en op mijn linkerbeen zit haar op het scheenbeen zeg maar en op de andere niet
ik hoop dat iemand van jullie dit herkent er hoeft geen oplossing voor te komen ik hoef gene hara onder mijn oksels ben blij dat ze weg zijn anders moest ik scheren toen ik ze nog had was het gewoon een oerwoud toen dus erg veel hoef ik niet terug

ik slikte toen het begon depakine chrono voor epilepsie kan het daardoor komen?
lijkt me stug want ik slik al 5 jaar die medicijnen niet meer en mijn haar onder de oksels is niet terug gekomen

maar heb nu erg haaruitval op mijn hoofd het beheerst een groot deel van mijn leven er gaat geen dag voorbij of ik zit er heel erg mee
als ik dan mijn haar weer kam en weer weet ik hoeveel haar zie ben ik haast in paniek ik zal wel een aansteller wezen

ik heb dus uit ellende een haarwig gekocht direct maar lang erg lang deed hem op en ben happy dat een mens zo blij kan zijn met een pruik
ik krijg van iedereen die mij kent met dat rare fijne haar heel veel begrip ben er zo blij mee want ja zo ben je met haar tot net boven de schouders met super lang haar ze moesten wel even wennen maar ze zeiden al sik zulk dun haar had en ook nog zoveel haaruitval had ik het waarschijnlijk ook gedaan
heb inmiddels een nieuwe besteld van wat betere kwaliteit tenminste dat hoop ik hij blijft vast beter zitten als deze al kan ik met deze die ik nu heb fietsen

ik ben dus bang dat ik helemaal kaal word ben een vrouw
nu zullen jullie zeggen je bent toch blij met je haarwig ja natuurlijk als die er niet waren was ik echt depri want ja dat was ik voor ik de wig had ook door mijn haar

maar toch als ik mijn haar kam of was baal ik van al die haren die er weer uitvallen het word hoe langer hoe dunner

ik weet ik zal dan altijd een pruik op moeten hebben maar liever niet ik heb toch een sprankje hoop dat mijn eigen haar lang kan maar ja is nog nooit gelukt dan had ik het lang viel mijn haar dusdanig uit dat ik moest naar de kapper haar er weer af in tranen naar huis

ik wil duu sgraag weten is er nog iemand die dit heeft
en hier wil schrijven ik hoop het
ik heb hier aleerder een paar dingen geschreven maar nooit antwoord gehad
ik hoop nu van wel

gr joke
jokeadema is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.