Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 december 2004, 13:22   #31
bouman60
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2002
Berichten: 99
Hee feb,

Het is inderdaad schrikken dat artikel! Uit andere onderzoeken is trouwens niet gebleken dat het risico groter is, maar toch zet het je aan het denken. Ik heb 2 kleine kinderen die ik graag zelf zie opgroeien.
Ik vrees echter dat als ik stop met de diane, ik binnen 5 jaar kaal ben, daar moet ik ook niet aan denken.
In jouw geval kan ik alleen adviseren, volg je gevoel, als je er geen goed gevoel over hebt en twijfelt zou ik er niet aan beginnen. Je kunt namelijk niet meer terug als je er eenmaal aan begonnen bent, want in de meeste gevallen is je haaruitval dan nog erger!

Lastig he...

Heel veel succes met je beslissing...
__________________
Magnesium
Diane 35 doorslikken
Multivitamine
Mediceuticals shampoo, conditioner, follicle stimulator
bouman60 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2004, 11:22   #32
Marsha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juli 2004
Berichten: 142
hey,

Als je geen AGA hebt dan zou het toch niet uitmaken of je de diane wel of neit probeert. ALs je haaruitval komt door TE dan zou je na het stoppen met de diane niet echt super last van haaruitval moeten hebben...is mij verteld..
Marsha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2004, 22:21   #33
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Marsha, je hebt gelijk dat als je TE hebt dat het dan in principe niet moet uitmaken of je wel of niet de dianapil neemt. Maar je kunt door het stoppen van de dianapil wel haaruitval krijgen. Dit komt dan door de hormoonschommeling(stoppen met de pil) die haaruitval veroorzaakt. Ook dit zou van tijdelijke aard zijn en valt onder TE. Volgens de dermatoloog kan dat maximaal ongeveer een jaar duren voordat je hormonen weer in balans zijn. Je hebt op dat moment dus geen aga maar het komt dan puur door het stoppen van de pil. Dus wat dat betreft zit er wel een risico aan het nemen van de pil, want als je er mee stopt kun je haaruitval krijgen.
Hoi Bouman, ik blijf het erg moeilijk vinden, heb nog geen defintieve keuze gemaakt wat betreft de pil. Ik heb wel besloten dat ik nog even wacht om de minox de kans te geven om aan te slaan. Ik gebruik het nu 5 weken maar het heeft helaas nog niet geholpen.
Liefs Feb

Laatst gewijzigd door feb; 21 december 2004 om 22:38
feb is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
500e bericht! bolleke TTM - Algemeen 2 30 januari 2004 11:12
positief bericht t-flav ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 1 21 januari 2004 21:17
positief blijven veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 augustus 2003 15:15
(bericht m.b.t. transhair) Grace Adler Chirurgische behandelingen 33 20 september 2002 17:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.