Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2004, 16:39   #16
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hoi Jolinda,

bedankt voor je reactie!
Ik weet dat het me zou helpen als ik er minder aandacht aan zou besteden, maar zover ben ik nog lang niet, denk ik.
Wat was bij jou de reden en wanneer is het begonnen en is het gestopt?

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2004, 23:31   #17
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn op dit forum die wel baat hebben gehad bij het gebruik van androcur.

iemand?

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 10:12   #18
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey sigur,
ik wou dat ik je goed nieuws kon vertellen,maar spijtig genoeg is dat niet zo!ik slik nu ongeveer 5jaar androcur,maar zonder resultaat.vandaar dat ik maandag aan de dermatoloog ga vragen wat zin het nog heeft dit langer te slikken.mijn borsten zijn ook verdikt,maar dat kwam me goed van pas!toch mag dat geen reden zijn om het blijven in te nemen he!verder had ik geen bijwerkingen,alleen sneller pribbelbaar misschien,hoewel dat meer door mijn haaruitval komt denk ik!maar iedere mens reageert anders op een midicijn,dus kan jij het best proberen!ik heb er in ieder geval geen haartje meer voor in de plaats gekregen!ook moet je het een 6tal maanden nemen vooraleer je kan weten of het echt wel werkt hebben ze mij verteld!succes!!!
heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2004, 10:48   #19
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hé Heidiken,

Tja er reageren niet veel mensen he? Moet ik daar mijn conclusies uit trekken? Misschien dat de mensen waarbij androcur heeft geholpen. niet op haarweb kijken omdat ze immers geen haarprobleem (meer) hebben?: hope so

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 10:54   #20
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Ik wilde vragen (hoop dat iemand er een antwoord op heeft) hoe het zit met de menstruatie tijdens het gebruik van Androcur. Ik heb gelezen dat je ongesteldheid voor een deel word tegengehouden. Ik ben normaal altijd prima op tijd met mijn menstruatie, en ben bang dat door de Androcur deze regelmaat word verstoord. Wie o wie heeft er antwoord? Mathilda hoe was het bijvoorbeeld bij jou? En de rest van de gebruikers?

Liefs, Sigur
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 22:38   #21
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Jjjjjjjjjjjjooooooooeeeeeeeeehhhhhhhhoooooooooeeee eeee!!!!!!!!!!!!!
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 23:18   #22
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Talking

:d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 23:35   #23
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
HiHi
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2004, 20:44   #24
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey hoh,
Mijn menstruatie was altijd volstrekt normaal toen ik androcur nam, maar ik nam ook tegelijkertijd de Diane pil.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2004, 20:45   #25
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
En btw mijn borstomvang is er nooit door toegenomen.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2004, 20:54   #26
feb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Berichten: 419
Hoi Cloud,

Die minoxidil, spirolotion en tricomin gebruik je dat allemaal op een dag en allemaal na elkaar en hoe vaak en hoe lang al, als ik vragen mag?
En merk je door al deze medicijnen dat je haarhoeveelheid en kwaliteit is verbeterd? En hoe lang heeft het geduurd voordat je het verschil begon te merken?

Groet, Feb
feb is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 09:34   #27
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hé Cloud,

Hoeveel mg heb jij geslikt???

Liefs
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 10:02   #28
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Wink

Hoi Sigur,

Wanneer je iets meer wilt weten over bepaalde medicijnen zoals Androcur, zoek dan eens op www.geneesmiddelenreportorium.nl, www.diane.be, of www.e-gezondheid.be, of tik bij Google gewoon de medicijnnaam in, en je komt er vanzelf. Succes, meid en kop op, we weten allemaal hoe radeloos deze aandoening je kan maken, maar echt het helpt om af en toe met iets anders bezig te zijn en de computer bewust even uit te laten , anders verdrink je gewoon in je verdriet. Maak een keuze voor je zelf m.b.t. wat je eraan gaat doen, en wacht af of het iets met je haar doet.
Het is niet gemakkelijk, maar toch voel je je rustiger worden wanneer je een beetje afstand neemt.
Tenminste, zo werkt het bij mij wel .
Liefs, Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 10:22   #29
sigur
Registered User
 
Geregistreerd: 11 augustus 2004
Berichten: 1.040
Hoi Jen,

Je hebt gelijk, maar ik vind het zo moeilijk om afstand te nemen!! Maar ik zal wel proberen weer leuke dingen te doen en anders mezelf er toe zetten en als dat niet lukt mezelf er toe dwingen!! Maar ik zit zo vaak op dit web door natuurlijk mijn probleem maar ook omdat ik zo graag wil weten hoe het met de andere gaat.
Bedankt voor je ondersteunende berichtje! Ik weet namelijk dat je gelijk hebt.
knufff Sigur

Aphotheek: Haarproblemen
http://www.uwaphotheker.be/apokrant/...3/pagina3.html
sigur is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 10:49   #30
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Hoi Sigur,

Ja, het is erg moeilijk, momenteel zit ik zelf ook wel weer een beetje in een dipje, je ziet, ik sla m,n eigen goede raad in de wind door toch vanmorgen meteen weer achter de computer te duiken. Het vergaat mij precies zoals jou, je kan het gewoon niet laten, en om erachter te komen hoe dit allemaal af gaat lopen heb je de ervaringen nodig van anderen. Mijn verwijzing naar de betreffende websites over medicijnen daar heb je dan in dat geval ook niet zoveel aan, maar je kunt daar wel veel over de bijwerkingen vinden en hoeveel resultaat je misschien kunt verwachten.
Ik had het idee dat m,n haar de laatste tijd iets minder ging uitvallen maar voelde gisteren de jeuk (na ong. 2 weken geen rooscure te hebben gebruikt) toch weer opkomen en heb toen m,n haar weer daarmee gewassen. Maar nu is het toch weer meer aan het uitvallen, vandaar dat ik me niet erg happy voel vanmorgen. Ik denk dat deze ups en downs wel zullen blijven, hoewel Jolinde zei dat ze er nu wel overheen was. Dat geeft dan wel weer een beetje hoop.
Jij hebt geluk dat je haar zo heel lang is, dan kun er inderdaad nog eens een klein stukje afknippen voordat het kort is. Maar doe het niet te drastisch hoor, met lang haar kun je het volgens mij toch beter blijven camoufleren dan met stekeltjes, hoewel ik zelf soms wel de neiging heb om het er radicaal af te laten knippen omdat ik dan die lange (plm.30 cm. ) haren niet meer overal vind.
Nou ik heb ook weer even m,n gevoelens van me afgeschreven, dat heeft een mens af en toe toch nodig he, en het is zo fijn dat iedereen op dit web zo geduldig naar je "luistert"!

Liefs, Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gevolgen slikken en stoppen van Androcur? sigur Haarproblemen bij vrouwen 25 5 november 2006 11:12
androcur zonder de pil michelle Hirsutisme - Behandelingen 12 10 december 2004 18:18
minoxidil vs. cyproterone acetate (Diane35, Androcur) Cloud Haarproblemen bij vrouwen 4 10 november 2004 14:20


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.