Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2016, 02:37   #1
Yamcha2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2015
Berichten: 7
Geslacht:
Minxodil Erectiestoornis

Side Effects of This Medicine

Along with its needed effects, a medicine may cause some unwanted effects. Although not all of these side effects may occur, if they do occur they may need medical attention.

Check with your doctor as soon as possible if any of the following side effects occur:

* Less common
o Itching or skin rash (continued)

* Rare
o Acne at site of application; burning of scalp; increased hair loss; inflammation or soreness at root of hair; reddened skin; swelling of face

* Signs and symptoms of too much medicine being absorbed into the body—Rare
o Blurred vision or other changes in vision; chest pain; decrease of sexual ability or desire ; fast or irregular heartbeat; flushing; headache; lightheadedness ; numbness or tingling of hands, feet, or face; swelling of face, hands, feet, or lower legs; weight gain (rapid)

Other side effects not listed above may also occur in some patients. If you notice any other effects, check with your doctor.







Ik heb last van die ' Signs and symptoms of too much medicine being absorbed into the body—Rare', sinds ik 2 weken geleden overschakelde naar de 5 procent :p laag libido vooral (erectiestoornissen) ervoor nooit een pro. Het product werkt wel goed vind ik. Heb het vroeger een hele tijd genomen en uiteindelijk kreeg ik die bijwerking ook. is er een alternatief product? of is 2 sterk genoeg?of volledig stoppen?
Yamcha2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2016, 03:10   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik zou dit bespreken met je huisarts, die kan dit beter constateren. Mocht je daar teveel last aan ondervinden door het gebruik van minoxidil en de eventuele erectiestoornis (misschien ligt psychisch gebied) kun je eventueel een pauze nemen en zien hoe dat verder gaat.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 02:31   #3
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Lijkt me echt bijzonder sterk dat je dit hebt. Erectiestoornis zit sowieso tussen je oren. Durf ik mijn geld op te zetten.

Een erectiestoornis praat je jezelf al gauw aan. Lees er maar eens wat over. Ik heb het ook een tijdje gehad en het kwam allemaal door zelf veroorzaakte stress en angst omtrent seks.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 11:32   #4
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dit is toch ook een bijwerking die niet bekend is of genoemd wordt voor minoxidil.

Als je slecht in je vel zit en gestresst bent heeft dit zeker invloed. NIet de minox...
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 17:35   #5
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Dit heb ook nog nooit gehoord en heb ik zelf ook nog nooit ervaren. Volgens mij is dit echt wel een broodje aap verhaal. Hoort thuis in het rijk der fabelen.

Het enige wat ik opmerk is dat m'n neusharen veel langer en veel dikker zijn geworden

Verder geen bijwerkingen.
Robert M is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 17:44   #6
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robert M Bekijk bericht
Dit heb ook nog nooit gehoord en heb ik zelf ook nog nooit ervaren. Volgens mij is dit echt wel een broodje aap verhaal. Hoort thuis in het rijk der fabelen.

Het enige wat ik opmerk is dat m'n neusharen veel langer en veel dikker zijn geworden

Verder geen bijwerkingen.
ideaal juist,

kunnen ze die ook nog transplanteren in de inhammen! lekker dik haar.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2016, 20:58   #7
Robert M
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2012
Berichten: 49
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
ideaal juist,

kunnen ze die ook nog transplanteren in de inhammen! lekker dik haar.
Haha, inderdaad! Of een nieuwe, strakke haarlijn volledig opgebouwd uit neusharen. Daar zul je gegarandeerd punten mee scoren bij de vrouwtjes

Nee serieus, toen m'n neusharen door de minoxidil langer en stugger werden kwam ik op het lumineuze idee om die te gaan uittrekken met een pincet. Dat moet je dus niet doen! Die haren zijn vrij snel terug gegroeid en één van die haren is niet naar beneden, maar recht naar boven gegroeid. Dwars door m'n neusvleugel. Ik verzin dit niet. Die heeft m'n neusvleugel zowat gespietst. Een week rondgelopen met een erg pijnlijke, opgezwollen neus.

Gewoon trimmen die handel!
Robert M is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
bijwerking, minoxidil

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.