Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 juli 2020, 18:01   #1
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Essengen-6 of Essengen-f.

Beste forum leden!

Ik had een vraag wat betreft essengen-6 en de essengen-f tropische varianten. Welk van de 2 is logischer om mee te beginnen?

Het lijkt mij met essengen-6 dat het lastiger is om te zien of de fina of minox zijn werk wel doet.
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2020, 19:23   #2
Negan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2020
Berichten: 201
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Ligt aan de noodzaak. Als jij nog genoeg tijd hebt om het uit te proberen dan kan dat. Ik moest het haarverlies asap stabiliseren en heb daarom gekozen voor Essengen-6. En minoxidil doet trouwens niet stabiliseren ofzo
Nee klopt minox is een groei stimulator. Maar u had de keuze gemaakt voor de essengen-6? De finastaride variant was dus niet voldoende voor u? En zijn de resultaten naar wens?

Hartelijk dank voor uw antwoord.
Negan is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2020, 20:43   #3
aloy94
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Negan Bekijk bericht
Beste forum leden!

Ik had een vraag wat betreft essengen-6 en de essengen-f tropische varianten. Welk van de 2 is logischer om mee te beginnen?

Het lijkt mij met essengen-6 dat het lastiger is om te zien of de fina of minox zijn werk wel doet.

Ik heb voor Essengen-F gekozen. Zie voor een toelichting ook http://www.haarweb.nl/forum/showthre...=38113&page=10 en http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39039

Ik gebruik daarnaast nu ook ruim een maand minoxidil en lijk al wat verschil te zien. Ik ben van plan om Essengen-F en minoxidil naast elkaar te blijven gebruiken.
aloy94 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.