Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 november 2014, 17:17   #1
marjolijn4
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2014
Berichten: 1
Geslacht:
vrouwen en haaruitval documentaire

Beste allemaal,

mijn naam is Jolijn van Ginkel en ik studeer Filmwetenschappen aan de Universiteit van Amsterdam, richting documentaire.
Samen met mijn studiegenoot Tjeerd van der Zwaan ben ik bezig een filmplan te schrijven voor een documentaire over haaruitval bij vrouwen en wat dit met hen doet. Wij zouden graag in contact komen met vrouwen die erover zouden willen praten met ons, via mail, telefoon of in een face to face gesprek. We hebben in onze eigen omgeving namelijk gemerkt wat het met iemand kan doen en wat het kan betekenen voor het beeld dat iemand van zichzelf heeft. We hebben een mooie, integere documentaire voor ogen, die het probleem ook meer bespreekbaar kan maken. Het betekent niet dat u ook perse in de documentaire hoeft. Voor nu willen we vooral veel te weten komen, leren begrijpen en kijken hoe we dit onderwerp het beste vorm kunnen geven.

Dit filmplan schrijven wij voor onze studie. Het is niet 100% zeker dat het plan uiteindelijk ook uitgevoerd zal worden. Maar zelf hebben we zeker de intentie te kijken of we dit plan daadwerkelijk kunnen realiseren omdat we denken dat dit verhaal vertelt moet worden op een mooie manier en omdat we denken dat het belangrijke punten met betrekking tot identiteit en vrouwelijkheid in de maatschappij naar boven kan brengen

Mocht u nog meer van ons willen weten, dan kan dat natuurlijk ook. U kunt mij altijd een bericht sturen en mijn telefoonnummer is 06-51548016.

Wellicht tot ziens!

groetjes,

Jolijn
marjolijn4 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2014, 18:46   #2
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht: