Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 mei 2017, 23:03   #1
Lefty07
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 mei 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Meer haaruitval door Minoxidil ?

Hoi,

Ik gebruik nu ongeveer 1 maand Minoxidil 5% 2x per dag, alleen is de haaruitval en de kale plekken erger geworden. Wat is de zekerheid dat dit haar terugkomt? Hoe het er nu uitziet word ik alleen maar kaler sinds gebruik van het middel. Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en komt het haar dan ook terug? Ik twijfel heel erg om nu te stoppen of door te gaan. Ik weet dat je het effect pas na langere tijd merkt, maar kaler worden zit ik helemaal niet op te wachten. Wat zouden jullie doen? Stoppen of doorgaan?

Er is wel wat te lezen over tijdelijke haarverlies, maar het staat in behoorlijk twijfel taal geschreven. zie onderstaande link.

http://www.apotheek.nl/medicijnen/mi...e-bijwerkingen

Toename van het haarverlies tijdens de eerste weken van het gebruik. Meestal stopt dit na twee tot zes weken. Soms komt dit doordat onder invloed van dit medicijn oud haar uitvalt en nieuw haar hiervoor in de plaats komt. Raadpleeg uw arts als u hier veel last van heeft.
Lefty07 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2017, 23:17   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Ik snap dat je ongerust bent alleen als je je een beetje had ingelezen dan was je erachter gekomen dat je momenteel in een shed zit.

Een shed is tijdelijk en vaak positief, ik weet niet hoe het exact zit alleen is het iets in de trand van dat de haren uitvallen en plaats maken voor nieuw haar.

Ik zelf heb 3 weken last gehad van een shed waarin ik ook erg veel haar verloor.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.