Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2013, 16:23   #1
Viruz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 september 2013
Berichten: 57
Haartransplantatie Hair Science Institute

Beste lotgenoten,

Sinds eergisteren ben ik een HT ondergaan bij de Hair Science Institute in Maastricht. Er zijn zo'n 1604 grafts erin gegaan op mijn kalend kruin. Echter heb ik voor deze HT nog NOOIT supplementen en dergelijke gebruikt om haargroei te stimuleren. Sinds gister zit ik op deze forum en las voor het eerst veel over minoxidil. Ben dus nog echt een groentje op dit gebied. Als nazorg na de HT van Hair Science heb ik tot mijn verbazing ook zo'n flesje meegekregen. Deze moet ik op mijn grafs spuiten na de 2e dag van de behandeling (vandaag dus).

Nu wil ik de haren op mijn hoofdlijn en de brug 'verzorgen' zodat daar de haaruitval verminderd word. Op dit moment staan er nog redelijk veel haren daar, maar als de uitval zich aanhoud niet meer natuurlijk. Helpt minoxidil om mijn haren die ik nu nog heb te versterken en de haaruitval te verminderen?

Zoja, welke moet ik kopen? Waar hebben jullie veel ervaring mee?

Laatst gewijzigd door Viruz; 12 september 2013 om 16:25
Viruz is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2013, 19:55   #2
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Kijk eens naar dit filmpje op youtube.

Ik heb nog een doosje staan waar je een half jaar mee vooruit kan. Voor 4 tientjes krijg je het thuis bezorgd. Ben zelf helaas allergisch voor Minox.
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 01:53   #3
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Thanks! Dit is pas info dat je wil zien!
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 11:57   #4
Gilby
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2012
Berichten: 4
Geslacht:
Cool Haartransplantatie Hair Science Institute

Ik was twee maal in Maastricht. De eerste keer heb ik Minox toegepast na de transplantatie maar de tweede keer één jaar later heb ik het niet gebruikt. Nu moet ik zeggen dat de transplantatie van de tweede beurt beter is gelukt dan de eerste. Wat mij betreft, gebruik geen Minoxidil op de pas ingeplante haren. Wacht minstens een maand om dit product te gebruiken.
Gilby is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 18:33   #5
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Zelf heb ik een paar jaar geleden een FUE 1000 grafts laten zetten in mijn inhammen/haarlijn.
De afgelopen periode ben ik met een pincet hevig in de weer geweest om alle grafts eruit te trekken.
Wonder boven wonder is de schade van mijn behandeling zeer beperkt gebleven en geven de meeste grafts het inmiddels op. (door het stelselmatig uittrekken, put je de haarwortel nml. uit en sterft daardoor af.)

De getransplanteerde haren bleven zelfs na een paar jaar de structuur van schaamhaar houden en groeiden alle richtingen uit, behalve de goeie.
Wat een drama en klinieken maar volhouden dat dit op den duur verbetert...not!
Inmiddels weet ik dat haar wat achterop groeit, anders is van structuur (veel dikker) en dit gaat slecht samen met de haren aan de voorkant.
Ook wordt maar een deel van de haarwortel getransplanteerd en hierdoor groeit er nooit een sterke haar uit, maar een ruwe krullende...
Gelukkig is de schade dus zeer beperkt gebleven en accepteer ik mijn inhammen inmiddels...,alles beter dan ''schaamhaar'' op je hoofd (Wel 3600,- lichter
Gelukkig heb ik geen FUT ondergaan, waarbij altijd vermeld wordt dat het om een ''potloodstreepje'' gaat...(pure leugens van al die klinieken)
Je zal de rest van je leven maar met zo'n jaap op je achterhoofd lopen..bbrrr

Kortom, begin nooit aan welke behandeling dan ook en scheer de handel gewoon af....much better en goedkoper

Laatst gewijzigd door Luna1979; 14 september 2013 om 18:39
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 19:10   #6
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luna1979 Bekijk bericht
Zelf heb ik een paar jaar geleden een FUE 1000 grafts laten zetten in mijn inhammen/haarlijn.
De afgelopen periode ben ik met een pincet hevig in de weer geweest om alle grafts eruit te trekken.
Wonder boven wonder is de schade van mijn behandeling zeer beperkt gebleven en geven de meeste grafts het inmiddels op. (door het stelselmatig uittrekken, put je de haarwortel nml. uit en sterft daardoor af.)

De getransplanteerde haren bleven zelfs na een paar jaar de structuur van schaamhaar houden en groeiden alle richtingen uit, behalve de goeie.
Wat een drama en klinieken maar volhouden dat dit op den duur verbetert...not!
Inmiddels weet ik dat haar wat achterop groeit, anders is van structuur (veel dikker) en dit gaat slecht samen met de haren aan de voorkant.
Ook wordt maar een deel van de haarwortel getransplanteerd en hierdoor groeit er nooit een sterke haar uit, maar een ruwe krullende...
Gelukkig is de schade dus zeer beperkt gebleven en accepteer ik mijn inhammen inmiddels...,alles beter dan ''schaamhaar'' op je hoofd (Wel 3600,- lichter
Gelukkig heb ik geen FUT ondergaan, waarbij altijd vermeld wordt dat het om een ''potloodstreepje'' gaat...(pure leugens van al die klinieken)
Je zal de rest van je leven maar met zo'n jaap op je achterhoofd lopen..bbrrr

Kortom, begin nooit aan welke behandeling dan ook en scheer de handel gewoon af....much better en goedkoper
Bij welke kliniek ben je geweest?
Bij mij (door feriduni) is er geen verschil, ook de verschillende kappers die ik op de getransplanteerde haren wijs zien niet dat het gedaan is.

Als je de mogelijkheid hebt om er ook goed uit te zien met een glad geschoren hoofd moet je dat zeker doen, helaas staat niet iedereen goed of hebben ze net als ik geen mooie ronde schedel om te tonen.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2013, 19:58   #7
Luna1979
Banned user
 
Geregistreerd: 13 september 2013
Berichten: 83
Zelf ben ik behandeld door Transhair.
Nogmaals, er zat wel degelijk een groot verschil tussen de getransplanteerde haren en de haren die er al staan aan de voorkant.

Het krulde als een gek en de haren leken gewoon op schaamhaar.
Ze hadden net zo goed mijn schaamhaar op het hoofd kunnen plakken..
Het zijn gewoon allemaal boeven bij die haarklinieken en schetsen het allemaal veel mooier voor, dan het uiteindelijke resultaat.

Zelfs Feridundi (wie dat ook mag wezen) kan daar niets aan veranderen.
Moeder natuur laat zich nou éénmaal niet altijd sturen weet ik nu.

Ook al die Bekende Nederlanders zien er maar matig uit met hun resultaat..
Zelfs weerman REINIER VAN DER BERG heeft zich pas geleden laten behandelen (Voorzijde)
Als het al wat lijkt, dan zit er vaak een hele vracht Toppik op het hoofd (O.a. Wesley Sneijder, Gerard Joling,Frans Bauer).
Het haar van deze mannen is zonder toevoeging (haarvezels,toppik) een droevig bosje..

Dat Emile Ratelband zich heeft laten behandelen is voor mij een volstrekt raadsel...:/

Alleen bij Ronald de Boer ziet het er als enige re-de-lijk natuurgetrouw uit.
Bij Murdock (A-Team) is het resultaat helemaal verschrikkelijk...

Laatst gewijzigd door Luna1979; 14 september 2013 om 20:05
Luna1979 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.