Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 december 2005, 11:38   #676
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hansworst1
Dus dan kan je er ook geen gel bij gebruiken?
Gel zou geen kwaad kunnen, omdat het water wat in gel zit te weining is om Fluridil te verwoesten. Maar ik zou geen gel gebruiken voor de zekerheid.

(Ik dacht dat ik de post in algemeen had gezet, sorry )
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 15 december 2005 om 11:43
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2005, 11:39   #677
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
[/b]Waar is mijn post gebleven van voor- en nadelen Fluridil?
Gewoon in de thread waar je hem geplaatst hebt ([fluridil] Hoe kom ik eraan), ik heb er niks mee gedaan.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2005, 00:45   #678
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Hoe gaat het met de Fluridil gebruikers? Ik wil een topical toevoegen, maar ik twijfel tussen spiro en fluridil.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2005, 13:50   #679
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buutnlander
Hoe gaat het met de Fluridil gebruikers? Ik wil een topical toevoegen, maar ik twijfel tussen spiro en fluridil.
Ik gebruik het nu twee maanden en ik kan zeggen dat m'n inhammen groter zijn geworden.

Er is dus geen hergroei of stabilisatie, maar achteruitgang.

Ik hoop eigenlijk dat het een shedding is en dat de haren die ik in deze periode ben kwijtgeraakt sterker zullen terugkomen en dat m'n status dan stabiliseerd. Over een paar maanden kan ik misschien zeggen of dat inderdaad het geval is en dat het dus werkt of dat het verder achteruitgaat en fluridil dus niet lijkt te werken.
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2005, 14:02   #680
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Mag ik trouwens in deze thread de vraag stellen of er mensen zijn die denken dat een shedding voorkomt bij fluridilgebruik. Of zijn er mensen die een shedding hebben gehad met fluridil?

In de thread [fluridil] shedding zegt niemand een shedding te hebben gehad en wordt vooral benadrukt dat dat ook niet erg zou zijn.
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2005, 14:04   #681
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kretos
Ik gebruik het nu twee maanden en ik kan zeggen dat m'n inhammen groter zijn geworden.
Hoe stel jij vast dat je inhammen in slechts twee maanden groter zijn geworden? Dan moet AGA bij jou relatief snel aan het verlopen zijn?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2006, 14:18   #682
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Hoe stel jij vast dat je inhammen in slechts twee maanden groter zijn geworden? Dan moet AGA bij jou relatief snel aan het verlopen zijn?
Dat kan ik objectief vasttellen. Als voorbeeld geef ik mijn rechterinham waarin zich een grote moedervlek bevindt. De afstand tussen de moedervlek (die zover ik weet op dezelfde plaats blijft) en de haarlijn is flink toegenomen.
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2006, 21:00   #683
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Hmm vreemd, dit zegt een van de langdurige Fluridil gebruikers op HS:

Citaat:
I use it now for almost 2 years and 5 monthes, but I think i'm gonna stop, 5-6 monthes after starting, i felt depressed and i'm still under prozac, and since a few weeks/monthes, i've noticed that my legs hair are thinning, maybe it's only a kind of dermatite i don't know but i have no itching, I remmeber that dr Dut noticed that too a few monthes ago, libido is not the very best for the moment, i'm going to the doctor friday, i'll keep you in touch,

Andre
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2006, 10:44   #684
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Bij fluridil hebben ze iets nieuws bedacht, zie http://www.stophairlossnow.com/Products/Fluridil.htm

Ze beweren daar dat door gebruik van 'gewone' 5AR-blockers er een probleem ontstaat: de receptoren muteren zich tot een vorm waardoor er ook andere hormonen aan kunnen hechten. Ze baseren zich op studies over prostaatkanker. Bij fluridil zou dit niet gebeuren omdat dat niet de AR zou blokkeren, maar zou onderdrukken. Op hairlosshelp is dit verhaal al afgeschoten door Bryan.

Ook beweren ze in dit artikel weer glashard dat topical spiro niet werkt. Ik heb ze een mailtje gestuurd met de vraag waar ze dat op baseren.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2006, 11:39   #685
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Op hairlosshelp is dit verhaal al afgeschoten door Bryan
Heb je hier een link van?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2006, 11:46   #686
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Heb je hier een link van?
Ja maar ik kom nu niet op HLH, kijk gewoon bij het open topic, het is een van de bovenste threads op dit moment.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2006, 13:21   #687
maldonado
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2002
Locatie: amsterdam
Berichten: 55
Over het algemeen lees ik toch niet zulke hele positieve reacties over fluridil, heb toch maar weinig mensen gesproken die er echt baat bij hadden.
maldonado is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2006, 21:47   #688
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Flutamide lijkt interessanter dan Fluridil. Lees de hype maar is op HLH. Haarweb loopt achter, waardoor de mensen in Nederland die geen andere fora bezoeken dan haarweb, geen totaal beeld krijgen van alle AGA bestrijders.
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2006, 06:53   #689
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buutnlander
Flutamide lijkt interessanter dan Fluridil. Lees de hype maar is op HLH. Haarweb loopt achter, waardoor de mensen in Nederland die geen andere fora bezoeken dan haarweb, geen totaal beeld krijgen van alle AGA bestrijders.
Hm maar flutamide is hier ook uitvoerig besproken hoor. Ik denk dat een haarwebbezoeker prima op de hoogte is van de meest belangrijke middelen. Je hebt hier zelfs een voordeel omdat het een relatief klein forum is waardoor de info makkelijk terug te vinden is.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2006, 11:38   #690
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Interessante ontwikkelingen. Ik moet zeggen dat ik zelf ook best wel begin te twijfelen aan de werking van Fluridil, aangezien ik concludeer dat AGA bij mij wel verder is gegaan sinds het begin van mijn Fluridil gebruik. Eigenlijk wil ik best stoppen, maar die stap vind ik wel wat moeilijk. Vooral ook omdat het Fluridilgebruik min of meer een dagelijkse routine is geworden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Algemeen Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1278 4 maart 2023 22:53
[minoxidil] Algemeen cherifo Medicijnen/haargroeimiddelen 3780 20 september 2021 15:09
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
[fluridil] Shedding ralluf Medicijnen/haargroeimiddelen 10 20 november 2006 14:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.