Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2008, 16:41   #16
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi Bekijk bericht
ik vind het behoorlijk opvallend dat de stijl van schrijven van sanaa nauw overeenkomt met die van meneer de commercie, argancare.

hahahahaha ik heb hier helemaal dubbel gelegen. nou ik zou je even helpen ik ben totaal niet argancare sommige mensen zijn best grappig

ik weet niet eens wie argancare is (aangenaamd argancare) dit is de eerste x dat ik het lees en zelfde schrijf stijl jeetje waar mensen op letten.

Laatst gewijzigd door sanaa; 23 april 2008 om 16:47
sanaa is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 16:41   #17
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluZ Bekijk bericht
Denken ze nou dat we achterlijk zijn??????

blijkbaar?
sanaa is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 16:43   #18
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tja, ze gebruiken verschillende IP's, maar ik zal de boel wel in de gaten houden.
dit is echt grappig het is maar dat je het weet he, spion die me volgt of mensen niks te doen hebben?


rare mensen op deze forum zeg...

Laatst gewijzigd door sanaa; 23 april 2008 om 16:47
sanaa is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 20:17   #19
sojamelk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argancare Bekijk bericht
Arganolie is een product afkomstig uit eerlijke handel dat op ambachtelijke wijze wordt geproduceerd in Tiznit(Marokko) . De olie staat bekend om zijn wonderbaarlijke kwaliteiten op het vlak van cosmetica en haarverzorging . Ze herstelt dof, droog en beschadigd haar, geeft het haar elasticiteit terug en houdt de hoofdhuid gezond . Ze versterkt eveneens breekbare en beschadigde nagels.

Door zijn unieke samenstelling heeft dit product een groot reinigend vermogen en elektrostatische kracht. Het bindt het overtollige huidvet en vuildeeltjes, deze worden dan eenvoudig met water weggespoeld.
Op het haar zorgt de argan olie voor glanzend haar en mensen met fragiele nagels kunnen de olie samen met wat citroensap gebruiken om de nagels sterker te maken.
Ze versterkt eveneens breekbare nagels en haren.
Is geschikt voor alle huidtypes, maar ideaal voor droge en gedehydrateerde huid.
- Herstelt het evenwicht en de structuur van het haar :
- Antiroosvorming.
- Tegen haaruitval.
Doet uw haar glanzen , ontwart en verstevigt het.
Zeer efficiënt tegen roos .
Geschikt voor het hele gezin .
Puur Natuurlijk en harstikke gezond voor je haar.
Is tegen haar uitval en brengt de glans weer terug.
Arganolie wordt steeds populairder : Zo gebruikt het merk Head&Shoulders, Garnier,SchwarzerKopf,... olie-extracten van arganolie voor haar nieuwe shampoo voor zijdezacht haar.
Sorry, maar dit stukje klopt niet. Dit gaat niet over arganolie, maar over ghassoul. Dit stukje is letterlijk overgenomen uit een website over ghassoul. Arganolie reinigt helemaal niet, het is juist een vochtinbrenger. Je kunt je haren toch niet wassen met arganolie.

Bron: http://www.trpp.nl/Ghassoul.htm (zie alinea 3)
sojamelk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 20:29   #20
sojamelk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Berichten: 8
IK ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben goed bekend met arganolie. Ikzelf vind het een fijn product om te gebruiken en je haar wordt er zacht van, maar je moet geen wonderen verwachten. Qua resultaat zie je in principe geen verschil tussen arganolie, amandelolie, babyolie, olijfolie, amla olie of jojobaolie. Arganolie is alleen op de lange termijn wel gezonder voor je haar. Het is helemaal natuurlijk en bevat geen parfum of toevoegingen. Er zit veel vit E in en de geur is niet sterk. Dat is de reden dat ik het gebruik. Maar verwacht geen wonderen.

Degene die zegt dat Arganolie niet duur is, dat is gewoon bullshit. Arganolie is één van de schaarste olien, het wordt handmatig gemaakt. Voor een flesje van 100 ml cosmetische argan betaal je al gauw 30 euro. Cosmetische arganolie is duurder dan culinaire arganolie, omdat het tijdrovender is. De pitten worden niet gerooster, waardoor het veel tijd kost om de olie er uit te krijgen. Dus dat het goedkoop is, dat is niet waar. Het is één van de duurste olien.
sojamelk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 20:41   #21
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
@Dundee ... gebruik je nog steeds middelen die arganolie bevatten?
Jawel ,ik gebruik de olie van Hairborist ,en daar zit de arganolie ook in maar nog veel meer dan die olie alleen..ook vit E + C ,en ben daar heel tevreden van ,is super voor hoofdhuid en je haar word er echt zijdezacht van ..

Klik op de site op 'Fase 1' en kies dan 'repair' ,dat is de olie die ik gebruik.. (even taal in nederlands zetten)
http://www.hairborist.be/
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg olie.JPG‎ (59,0 KB, 54x gelezen)
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 23 april 2008 om 20:45
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2008, 23:50   #22
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Hairborist Olie Essence :
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Essence.JPG‎ (60,1 KB, 53x gelezen)
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door Dundee; 23 april 2008 om 23:53
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 10:11   #23
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sojamelk Bekijk bericht
IK ben zelf van Marokkaanse afkomst en ben goed bekend met arganolie. Ikzelf vind het een fijn product om te gebruiken en je haar wordt er zacht van, maar je moet geen wonderen verwachten. Qua resultaat zie je in principe geen verschil tussen arganolie, amandelolie, babyolie, olijfolie, amla olie of jojobaolie. Arganolie is alleen op de lange termijn wel gezonder voor je haar. Het is helemaal natuurlijk en bevat geen parfum of toevoegingen. Er zit veel vit E in en de geur is niet sterk. Dat is de reden dat ik het gebruik. Maar verwacht geen wonderen.

Degene die zegt dat Arganolie niet duur is, dat is gewoon bullshit. Arganolie is één van de schaarste olien, het wordt handmatig gemaakt. Voor een flesje van 100 ml cosmetische argan betaal je al gauw 30 euro. Cosmetische arganolie is duurder dan culinaire arganolie, omdat het tijdrovender is. De pitten worden niet gerooster, waardoor het veel tijd kost om de olie er uit te krijgen. Dus dat het goedkoop is, dat is niet waar. Het is één van de duurste olien.

waar heb jij het over het is echt niet duur vind ik. en iemand die droog en beschadigt haar heeft kan het best goed helpen uit eigen ervaring en ik haal ze zelf uit marokko alleen ik heb geluk dat mijn familie het zelf maken. dus ik weet waar ik het over heb.

en dat is pas bullshit je ziet geen verschil. als ik babyolie gebruikt het verzacht me haar maar als ik argan olie haar gebruikt versterkt en maakt me haar gezonder je ziet degelijk wel een verschil dus het is niet alleen het maakt je haar zacht na paar behandelingen zie je een mooie resultaat ik weet niet waar jij vandaan komt maar wat je zegt klopt niet helemaal.

en natuurlijk bij de ene helpt amandel olie beter dan argan olie of andersom ieder heeft een ander haartype.

ik weet niet waar jij ze koopt 100ml van 30 euro dat is wel heel erg duur? misschien hier in nederland?
sanaa is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 10:15   #24
sanaa
krullenbol
 
sanaa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2008
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sojamelk Bekijk bericht
Sorry, maar dit stukje klopt niet. Dit gaat niet over arganolie, maar over ghassoul. Dit stukje is letterlijk overgenomen uit een website over ghassoul. Arganolie reinigt helemaal niet, het is juist een vochtinbrenger. Je kunt je haren toch niet wassen met arganolie.

Bron: http://www.trpp.nl/Ghassoul.htm (zie alinea 3)

ghassoel is ook goed voor je haar. ik heb ze zelf thuis maar het lukt me niet om ze zelf te maken ik weet niet hoe ze dat doen in marokko heb ik het paar x gevraagd maar het is niet het zelfde ja daar hebben ze ook zon... maar goed als ik daar ben en ik ga naar de hamam(sauna) eerste wat ik vraag is de ghassoel het reinigt inderdaad je haar en geeft een mooie glans bij mij tenminste.
sanaa is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 12:19   #25
ibbi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 december 2006
Berichten: 75
Even een vraagje voor Sanaa: ben je een man of vrouw? (niks verkeerd bedoeld, maar omdat haartype van mannen en vrouwen verschilt)
ibbi is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 12:37   #26
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ibbi Bekijk bericht
....omdat haartype van mannen en vrouwen verschilt)
Sinds wanneer verschilt het haartype???
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 14:14   #27
Nag
Banned user
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 10
u ziet het goed, arganolie een goud middel voor je haar, dat niet alleen maar ook voor je huid, je gezicht,...
bij culinaire argan's verlaagt je cholesterol,...

Reclame verwijderd

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 24 april 2008 om 22:32
Nag is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 14:42   #28
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door argancare Bekijk bericht
u ziet het goed, arganolie een goud middel voor je haar, dat niet alleen maar ook voor je huid, je gezicht,...
bij culinaire argan's verlaagt je cholesterol,...
reclame verwijderd
Overdrijf jij niet een beetje ? GOUD . Als het zo super was ..dan zitten alle haar chirurgen en plastische chirurgen ..binnenkort zonder werk !

De marokkanen zijn natuurlijk euforisch van hun arganolie ...zoals de grieken dat zijn van hun olijfolie
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 24 april 2008 om 22:32
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 14:51   #29
Nag
Banned user
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Berichten: 10
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Overdrijf jij niet een beetje ? GOUD . Als het zo super was ..dan zitten alle haar chirurgen en plastische chirurgen ..binnenkort zonder werk !

De marokkanen zijn natuurlijk euforisch van hun arganolie ...zoals de grieken dat zijn van hun olijfolie
het is inderdaad zo da we trots zijn op ons product maar ik vind heel de mensheid moet trots zijn op het product omdat het voor een deel van de problemen oplost, er is altijd een alternatief en daar moeten we toch trots opzijn dat argan een alternatief is voor een deel van het probleem,
ik ben trots, jij ook en iedereen, heel de wereld zou trots moeten zijn op arganolie!!!

kleine humormaar de chirurgen zullen zekr niet zonder werk zitten maar het zou goed zijn als ze zonder werk zitten dan is een deel van het risico operaties uitgesloten

Laatst gewijzigd door Nag; 24 april 2008 om 15:13
Nag is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2008, 16:27   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Krijgen alopecia-patiënten hergroei door het gebruik van argan-olie?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
goeie haarolie voor tijdens surfen arnotjes Overige (haar)discussies - Algemeen 1 1 maart 2006 14:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.