Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juli 2013, 19:05   #1
Mr.Anonymous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 5
Haaradvies, met foto's

Hallo iedereen,

Ik wil jullie advies graag horen, of je op deze foto's beschadigt haar ziet of niet.
Ik vind van wel, en de kapper zegt van niet.

Ik laat m'n haar uitdunnen, omdat ik na 4 weken een bos haar heb.
Wat ik eig. wil is wat dikker haar ( de haartjes zelf ) maar niet zoveel 'lagen'.
( enige goede producten? )

Ik wou eerst zo wat het 'justin bieber' haar die hij eerst had ( niet anno 2013 ).
Maar ik krijg het nooit in model. Alleen met stylen en dan lak. Maar nooit zonder producten! Als ik andere jongens bekijk met zo'n haar, dan gaat dat wel..

'K gebruik sinds paar dagen geleden AXE Anarchy shampoo, en conditioner van Pantene. Soms maak ik gebruik van de "schwarzkopf total repair", maar dit blijkt niet te werken..

Ik droog m'n haar al een paar dagen met alleen een handdoek, in plaats van blowdryen, maar toch helpt het niet.

Foto's:
http://i40.tinypic.com/8y7uc8.png
http://i44.tinypic.com/xf82vq.png
http://i44.tinypic.com/r2mbrc.png
Mr.Anonymous is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2013, 00:17   #2
Mr.Anonymous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 5
Hallo?
Mr.Anonymous is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2013, 02:17   #3
Watisdit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 2
Ik ben niet bepaald een expert op dit gebied, maar om je vragen te beantwoorden:

Het ziet er een beetje beschadigd uit (naar mijn idee), ja. Ik zou helaas niet weten hoe je je haar krijgt zoals gewenst. Je zou het kunnen stijlen (met een stijltang, ja), maar of dat is wat je wil..

Ik denk trouwens eerlijk gezegd dat dit er beter uitziet dan zo'n 'glad' Bieberkapsel, maar dat ben ik, doe wat je zelf mooi vindt. En ik weet natuurlijk niet wat bij je past.
Watisdit is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2013, 09:12   #4
Mr.Anonymous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2013
Berichten: 5
Hey,

Ja wat stijlen bied een oplossing, maar, ik wil dit nu zo veel mogelijk vermijden, omdat ook dit het haar enorm beschadigt. Ik droog m'n haar nu nog alleen maar met een handdoek, in plaats van nog met de blowdryer. gelukkig is het niet zo lang dus wordt het wel redelijk goed droog door alleen met de handdoek.

Wat het kapsel betreft ben ik redelijk onzeker. Misschien is het gewoon omdat ik op dat kapsel val ofzo.. en niet zozeer dat het past bij mij!
Ik probeer het nu al enkele maanden, maar heb maar zelden het goed kunnen leggen ( had nog wat langer haar ) zoals ik het wou.

Misschien maar een conclusie trekken om toch een ander kapsel te verzinnen, met kort haar zoals nu? xd

Gr.
Mr.Anonymous is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.