Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 februari 2006, 13:56   #1
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
De leeftijd van de aarde

Heeft iemand deze video/dvd gezien? Het gaat om een wetenschapper, Dr. Kent Hovind die duidelijk laat zien dat de Evolutie Theorie onzin is.

Citaat:
De Leeftijd van de Aarde Met behulp van wetenschappelijke bewijzen toont Dr. Kent Hovind aan dat de schepping in zes letterlijke dagen heeft plaatsgevonden. Hiermee wordt de gedachte weerlegd dat de aarde is geëvolueerd gedurende miljarden jaren. ‘DE LEEFTIJD VAN DE AARDE’ toont de dwaasheid aan van de oerknaltheorie en van het religieuze geloof in evolutie.

In 1989 heeft Dr. Kent Hovind ‘Creation Science Evangelism’ opgericht in Florida, Verenigde Staten. Door velen wordt hij beschouwd als één van de belangrijkste autoriteiten op het gebied van Bijbel en wetenschap. Internationaal geeft hij seminars over schepping en evolutie en spreekt meer dan 700 keer per jaar. Dr. Hovind is een gastspreker geweest bij scholen, universiteiten, kerken, TV en radioprogramma’s. Daarnaast heeft vele debatten gevoerd met professoren en wetenschappers op universiteiten door heel Amerika.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 15:23   #2
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Nee, niet gezien. Ik zou hem wel eens van je willen lenen!

Maar wat zijn zijn belangrijkste argumenten waarom de aarde in zes dagen zou zijn geschept?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 16:54   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Dat kan nooit wat zijn.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 17:03   #4
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wampie
kijk hier es

http://www.drdino.nl/
kan je hem bij online-winkel (boven )bestellen

de reacties op de dvd zijn i.i.g goed
Kijk, ik heb geen zin geld uit te geven aan christelijke propaganda. Maar ik sta er wel voor open. Dus als iemand die dvd heeft en het aan mij zou willen uitlenen. TOP! Maargoed. Wat zijn zijn belangrijkste argumenten? Ik ga misschien over een jaar mijn master in de evolutiebiologie/dinosaurussen gooien dus wil ik wel eens weten waarom dit "fout" is.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 17:24   #5
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Kijk, ik heb geen zin geld uit te geven aan christelijke propaganda. Maar ik sta er wel voor open. Dus als iemand die dvd heeft en het aan mij zou willen uitlenen. TOP! Maargoed. Wat zijn zijn belangrijkste argumenten? Ik ga misschien over een jaar mijn master in de evolutiebiologie/dinosaurussen gooien dus wil ik wel eens weten waarom dit "fout" is.
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar hij geeft duidelijke argumenten en bewijzen hiervoor. Erg duidelijk allemaal. Ik heb wel een cdtje thuis liggen, hoe kan ik die opsturen?

En een master in de evolutiebiologie/dinosaurussen? Haha daar heeft hij ook een dvd over waarin hij aangeeft, met bewijzen (hij is immers een wetenschapper) dat Dinosaurussen geen miljoenen jaren oud zijn, maar een paar duizend en dat ze nog steeds bestaan.

Laatst gewijzigd door kevin; 27 februari 2006 om 17:28
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 17:26   #6
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Dat kan nooit wat zijn.
Waarom zeg je dat?
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 17:38   #7
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Dat weet ik niet uit mijn hoofd, maar hij geeft duidelijke argumenten en bewijzen hiervoor. Erg duidelijk allemaal. Ik heb wel een cdtje thuis liggen, hoe kan ik die opsturen?

En een master in de evolutiebiologie/dinosaurussen? Haha daar heeft hij ook een dvd over waarin hij aangeeft, met bewijzen (hij is immers een wetenschapper) dat Dinosaurussen geen miljoenen jaren oud zijn, maar een paar duizend en dat ze nog steeds bestaan.
Ik stuur je zo of vanavond, wel even een pm met postadres enzo. Ik moet nu even boodschappen doen! Of woon je in Amsterdam?

Maar, als dinosauriers nog steeds zouden bestaan is dit echt wereldnieuws. Maar waarom kan je niet even 2 a 3 argumenten noemen die hij noemt? Als ze zo duidelijk zijn en jij gelooft er in, dan zouden ze toch wel de moeite waard zijn om te onthouden?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 17:54   #8
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ik stuur je zo of vanavond, wel even een pm met postadres enzo. Ik moet nu even boodschappen doen! Of woon je in Amsterdam?

Maar, als dinosauriers nog steeds zouden bestaan is dit echt wereldnieuws. Maar waarom kan je niet even 2 a 3 argumenten noemen die hij noemt? Als ze zo duidelijk zijn en jij gelooft er in, dan zouden ze toch wel de moeite waard zijn om te onthouden?
Hij vertelt zoooooooveel, dat kun je nooit allemaal onthouden, zelfs niet als je de dvd al 2x gezien hebt
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 21:31   #9
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Hij vertelt zoooooooveel, dat kun je nooit allemaal onthouden, zelfs niet als je de dvd al 2x gezien hebt
Ja, maar dat vraag ik toch ook helemaal niet? Ik vraag gewoon of je 2 of 3 argumenten kan geven die deze meneer noemt waarom de aarde in zes dagen geschapen zou zijn. Ik vraag niet of je ALLE argumenten wilt geven die over de hele dvd genoemd worden, maar gewoon een paar. Als hij zooooooooooveel noemt, maar er is niets blijven hangen, is het dan wel wat waard?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 21:33   #10
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ja, maar dat vraag ik toch ook helemaal niet? Ik vraag gewoon of je 2 of 3 argumenten kan geven die deze meneer noemt waarom de aarde in zes dagen geschapen zou zijn. Ik vraag niet of je ALLE argumenten wilt geven die over de hele dvd genoemd worden, maar gewoon een paar. Als hij zooooooooooveel noemt, maar er is niets blijven hangen, is het dan wel wat waard?
Ik ben nogal vergeetachtig en reken maar dat het zeker WAT waard is.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2006, 22:58   #11
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Laat hij ook zien dat de aarde toch wel het middelpunt van ons universum is en dat alles om de aarde draait?
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2006, 03:39   #12
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappie
Laat hij ook zien dat de aarde toch wel het middelpunt van ons universum is en dat alles om de aarde draait?
Nou, dat is een hele logische vraag. Als het zo'n figuur is die daar echt van overtuigt is, dan weet ik al wat voor dvd het zal zijn. Maar er zijn volgens mij ook geologen die wel degelijk goed kunnen nadenken terwijl ze toch christelijk zijn.

Mijn probleem met bepaalde christelijke geologen is dat ze zoeken naar dingen die in hun wereldbeeld passen. En als je maar je best doet zal dit ook wel te passen zijn. Maar het is niet echte wetenschap als je jezelf al beperkt door in een bepaald paradigma te blijven hangen waar je nooit zelf op bent gekomen maar wat door je ouders is opgedrongen die ook niet zelf op dit idee zijn gekomen en het ook weer hebben van hogere generaties.

Gewoon al iets als aardolie waar wij benzine van maken KAN gewoon niet in een jonge aarde gevormd zijn TENZIJ er inderdaad een schepper is die het er kant en klaar heeft neergelegd. Vreemd alleen dan is, is dat het uit organisch materiaal bestaat waar fossielresten en plantenresten in zitten. je kunt ook op brandstoffen rijden die niets organisch hebben zoals bevoorbeeld water. Probeert hij/zij ons dan op een verkeerd been te zetten door het uit "voorgefabriceerd" organisch materiaal te maken terwijl hij het ook had kunnen maken uit iets wat wel logisch zou passen in het beeld van een jonge aarde? Het zou kunnen, maar ik vind het vrij ver gaan.

Ik ben trouwens ENORM benieuwd naar waarom deze meneer denkt dat dinosauriers nog steeds zouden leven. Kevin, zou je even voor mij vlug dat stukje kunnen opzoeken waarin hij zegt dat dino's nog leven en waarom en waar en hoe dat kan. Ik kan hier gewoon niet op wachten! Ik zou het graag al zelf zien maar ik ben hier zo benieuwd naar! Zou je dit even voor mij kunnen opzoeken?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2006, 09:10   #13
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Nou, dat is een hele logische vraag. Als het zo'n figuur is die daar echt van overtuigt is, dan weet ik al wat voor dvd het zal zijn. Maar er zijn volgens mij ook geologen die wel degelijk goed kunnen nadenken terwijl ze toch christelijk zijn.

Mijn probleem met bepaalde christelijke geologen is dat ze zoeken naar dingen die in hun wereldbeeld passen. En als je maar je best doet zal dit ook wel te passen zijn. Maar het is niet echte wetenschap als je jezelf al beperkt door in een bepaald paradigma te blijven hangen waar je nooit zelf op bent gekomen maar wat door je ouders is opgedrongen die ook niet zelf op dit idee zijn gekomen en het ook weer hebben van hogere generaties.

Gewoon al iets als aardolie waar wij benzine van maken KAN gewoon niet in een jonge aarde gevormd zijn TENZIJ er inderdaad een schepper is die het er kant en klaar heeft neergelegd. Vreemd alleen dan is, is dat het uit organisch materiaal bestaat waar fossielresten en plantenresten in zitten. je kunt ook op brandstoffen rijden die niets organisch hebben zoals bevoorbeeld water. Probeert hij/zij ons dan op een verkeerd been te zetten door het uit "voorgefabriceerd" organisch materiaal te maken terwijl hij het ook had kunnen maken uit iets wat wel logisch zou passen in het beeld van een jonge aarde? Het zou kunnen, maar ik vind het vrij ver gaan.

Ik ben trouwens ENORM benieuwd naar waarom deze meneer denkt dat dinosauriers nog steeds zouden leven. Kevin, zou je even voor mij vlug dat stukje kunnen opzoeken waarin hij zegt dat dino's nog leven en waarom en waar en hoe dat kan. Ik kan hier gewoon niet op wachten! Ik zou het graag al zelf zien maar ik ben hier zo benieuwd naar! Zou je dit even voor mij kunnen opzoeken?
Dat over aardolie legt hij ook erg goed uit. Over Dinosaurussen gebruikt hij o.a. "het monster van loch ness". Hij laat met bewijzen (foto's, video's) e.d. zien dat het geen monster is, maar een dinosaurus. Je kan de dvd trouwens ook bestellen via drdino.nl
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2006, 10:39   #14
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wampie
ik dacht dat alles om mij draaide
Dat is ook mijn idee! De wereld is dan misschien wel geschapen in zes dagen, maar dan ergens tussen 6 en 12 augustus 1969. Kant en klaar, van het kleinste fossieltje en de meest bouwvallige ruïne tot aan de details in de geheugens van mijn ouders en grootouders. God is almachtig, die kon dat! Niemand die mij kan wijs maken dat de aarde al 6000 jaar bestaat, laat staan 4 000 000 000 jaar! Dat bestaat gewoon niet. Onmogelijk.

Mijn vader heeft overigens idee dat we helemaal niet werkelijk bestaan en dat we stroompjes zijn in een supercomputer. Daarom hoor je af en toe zo'n fluitend geluid in je oren, dan worden er weer aanvullende gegevens ge-upload.
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2006, 11:04   #15
Sol
HaarWeb lid
 
Sol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 38
Zie je wel!! ik wist dat die piep ergens goed voor was!

maar even hé, het was toch al aangetoond dat wij afstammen van de bonono-aap ofzow? nu kan het natuurlijk wel zo zijn dat er voor is gezorgd dat mensen dit zouden denken zodat wij nu deze discussie zouden hebben maar ik vindt het maar vreemd =\

Ik sta wel overal voor open want ik wil niet naar de hel
Sol is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuw! + zoekt iemand van dezelfde leeftijd lieverdje TTM - Algemeen 3 21 augustus 2005 18:30
Leeftijd waarop AGA begint. nickk AGA - Algemeen 1 9 februari 2005 20:31
Leeftijd! Danielkroes AGA - Algemeen 13 29 september 2003 15:15
Haaruitval op jonge leeftijd Johan999 Medicijnen/haargroeimiddelen 8 29 juli 2003 19:19
TTM vanaf welke leeftijd?? marjet TTM bij kinderen 2 10 april 2003 15:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.