Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 juni 2006, 16:12   #16
arjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2004
Berichten: 38
Oei,das balen ja,je bent dus geen doe het zelfer.Ik heb nog een volle pot Ultra hold,supersterke lijm voor op lace,en nog andere soorten,plus lace release,mag je zo bij me afhalen voor nop.
Ik woon in de buurt van Zelzate,misschien in de buurt?

Gegroet Arjan
arjan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 17:35   #17
elionor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 16
One very happy man

Beste lotgenoten,

Vandaag kan ik zeggen dat ik terug naar buiten kan en durf komen... Een dag waar ik eigenlijk al een paar jaar van droom en om eerlijk te zijn zou ik die ook met jullie allemaal willen delen.

hieronder vind je de fotos van mijn haarwerk. Ik ben echt fier dat ik naar buiten kan gaan en zonder het idee dat iemand mij zou nastaren of nog maar lichtjes zou denken dat ik iets "speciaal" heb gedaan met mijn haar. En om dat aan mezelf te bewijzen ben ik bij maar liefst 3 ex-kappers (waar ik allemaal geweest ben doorheen mijn jaren van serieus haarverlies) langsgeweest en gevraagd of ze mijn haar wat wilden bijknippen. NIEMAND had door dat ik een haarwerk had en op het moment dat ik naar de wastafel werd verwezen heb ik het maar stil opgebiecht.

MISSIE GESLAAGD...

Laatst gewijzigd door elionor; 11 mei 2007 om 12:16
elionor is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 20:09   #18
Noord Hollander
Noord Hollander
 
Geregistreerd: 27 augustus 2005
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 154
Super!!

Mijn complimenten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m8m
Beste lotgenoten,

Vandaag kan ik zeggen dat ik terug naar buiten kan en durf komen... Een dag waar ik eigenlijk al een paar jaar van droom en om eerlijk te zijn zou ik die ook met jullie allemaal willen delen.

hieronder vind je de fotos van mijn haarwerk. Ik ben echt fier dat ik naar buiten kan gaan en zonder het idee dat iemand mij zou nastaren of nog maar lichtjes zou denken dat ik iets "speciaal" heb gedaan met mijn haar. En om dat aan mezelf te bewijzen ben ik bij maar liefst 3 ex-kappers (waar ik allemaal geweest ben doorheen mijn jaren van serieus haarverlies) langsgeweest en gevraagd of ze mijn haar wat wilden bijknippen. NIEMAND had door dat ik een haarwerk had en op het moment dat ik naar de wastafel werd verwezen heb ik het maar stil opgebiecht.

MISSIE GESLAAGD...
Noord Hollander is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 20:28   #19
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
ongelooflijk....formidabel...echt waar,ziet er fantastisch uit!! geniet maar van dit leuke kapsel,niemand die weet dat jij een haarwerk draagt!!
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 20:32   #20
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
m8m

Is heel mooi zo!
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 21:14   #21
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Ziet er heel mooi en natuurlijk uit! Gefeliciteerd met je mooie koppie!
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2006, 21:29   #22
elionor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 16
mensen die mijn haarwerk echt wel super vinden... heb het gehaald bij Luc Vermeersch...

enkel als je interesse vertoond mag je me private message sturen, luc werkt enkel intensief met mensen die oog hebben voor het betere haarwerk.

groetjes
elionor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2006, 13:27   #23
Timmy17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2006
Berichten: 11
Schitterend!!! Dankzij jou krijg ik zelf wat meer vertrouwen dat het met mij ook nog een keer goed gaat komen .

Geweldig echt mooi!
Timmy17 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2006, 17:07   #24
echo
HaarWeb lid
 
echo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 163
Inderdaad heel erg cool kapsel en niet merkbaar! Maar m8m, had je in het verleden geen problemen met een haarwerk dat loskwam, en dat te dicht was van densiteit ?

Deze is echt super ! proficiat
echo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2006, 17:18   #25
Ganescha
HaarWeb lid
 
Ganescha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 augustus 2004
Berichten: 207
:d

Stylo!! Erg mooi geknipt en ik zou er ook niet uithalen dat het geen echt haar is.
__________________
Het antwoord is de pech van de vraag.

- Nioxin Shampoo (om de dag)
- Vitamine B12 (Kruitvat)
- Haarverzoringssupplement (Hema)
- Minoxidil 5% (2x per dag)

Gestopt met:
- Spironolactone 2% (avond)
- Bethamethason (1tot 3 keer in de week)
- Ketoconazole (om de 2 dagen)
- Denorex
- Androcur 50mg
- Androcur 10mg
Ganescha is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2006, 19:00   #26
elionor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 16
mijn ervaring dat ik wil delen

Hallo haar -vrienden,

Mijn echte naam is Maarten, ik ben van België en wil even tijd maken om mijn ervaring met jullie allemaal hier te delen...

Ik ben nu 25jaar, maar mijn haarverlies begon reeds duidelijk op te treden toen ik pas 23jaar was.... Veel te jong, i know!

Iedereen zag dat ik zienderogen mijn haren aan het verliezen was, maar veel mensen in mijn directe omgeving zeiden dat ik mij dat maar niet moest aantrekken. Pff, zij hadden het probleem niet.. wat kon hen dat schelen, dacht ik.

Moet je weten dat ik een serieus veel interesse heb in in mooie vrouwen (wie niet eigenlijk) en ik ging die tijd ook nog steeds naar fuiven en discotheken. Maar na verloop van tijd deed ik dat helemaal niet meer. Zelfs naar familie feestjes gaan lukte mij niet meer... ik had steeds een excuus om maar niet te moeten gaan, zo erg had ik het.

Er zijn niet veel opties als je in mijn situatie zit. Ofwel leer je ermee leven, je kan nog steeds alles afscheren... dat is een optie ja. Maar dat wou ik niet. Ik vond het vroeger altijd fijn om mijn haren telkens met gel anders te leggen of gewoon eens zot te doen met mijn haar. Maar dat kon opeens niet meer.

Ik dacht geruime tijd dat het mss beter was om de strijd op te geven, gelukkig heb ik een goede vriendin die me altijd heeft gesteund. Echt liefde overwint elk verlies, ook haarverlies.

Dus toen heb ik voorgenomen om een oplossing te vinden voor MIJN probleem (zonder erbij stil te staan dat er nog zoveel andere zijn die ook dat probleem hebben)... EEN HAARWERK of HAAR IMPLANTATIE, dat waren de mogelijkheden.

Mensen, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik heel negatief stond tegenover een haarwerk... ik ging direct kijken voor een implant. Tot ik een informatieve afspraak had en daar de prijzen naar mijn kop kreeg geslingerd en beelden zag. Daar ging mijn hoop. Terug zat ik serieus in de put.

Heel voorzichtig ben ik dan gaan polsen voor een haarwerk + op het net gaan zoeken naar iemand die ervoor kon zorgen. Ik ben helemaal niet de persoon om andere personen die haarwerken aanbrengen af te breken en ik doe dat ook niet... Mijn bedoeling is niet om andere in een negatief daglicht te zetten en iemand anders te verbloemen... Enkel mijn ervaring met haarwerkspecialtisten in het verleden en mijn allerlaatste wil ik met jullie delen.

Wat jullie conclusies zijn moeten jullie elk voor zich uitmaken. Ik heb in het verleden meerdere malen tegenslag gekend, maar nu hoef ik niet meer te zwijgen...

ik ben fier op mijn haarwerk EN dat mogen jullie gerust weten.

Wat mij uiteindelijk het meest heeft geërgert (sorry dat ik het zeg) is die concurrentie strijd die op dit forum heerst... De ene zegt dat hij de beste "leverancier" is, de andere zegt dat hij de beste methodes in huis heeft.
Ik heb er allemaal mijn buik van vol. Ik voelde dat ik gepusht werd door die personen (en ik vermeld geen namen) om bij hun een haarwerk te kopen.

Om eerlijk te zijn is er niemand die er zijn hart en ziel in legt om de persoon (ik in dit geval) te begeleiden in deze moeilijke periode en begrip te tonen voor mijn situatie. Allemaal zijn ze uit om toch maar te verdienen.

Ik wilde er zelf mee stoppen en toch maar mss mijn haren afscheren, moest ik dan maar mee leren leven.

Toch is dat niet doorgegaan zoals je wel hebt kunnen merken aan mij (lol)
Luc Vermeersch heeft gevraagd om eens langs te komen bij hem thuis (ja thuis)

Hij is een klein mannetje (vond het wel grappig) maar hij heeft die hele avond geluisterd naar mijn probleem en alles aandachtig opgenomen... Ik ben daar vertrokken met een gemengd gevoel. Wou hij gewoon luisteren en noteren wat mijn probleem was of ging hij er ook iets mee doen. Hij stelde mij helemaal geen prijzen voor of dergelijks... neen hij liet mij gewoon vertellen.

Hij had mij wel mijn telefoonnummer gevraagd en ging terugbellen als dat goed was voor mij. 2 weken nadien belde mij me dat ik mocht langskomen en we MIJN probleem gingen aanpakken...

Ik moet je zeggen dat ik toen nog niet echt wist wat ik zou doen, maar dat ging niet veel later wel duidelijk worden.

Kijk mensen, ik moet je geen blaasjes wijsmaken of een leugen vertellen om bestwil... maar enkel het resultaat dat ik heb kan duidelijk maken dat ik niet lieg.

MIJN DOEL IS =mensen met eenzelfde probleem als ik had de mogelijkheid geven om hetzelfde gevoel te geven als ik nu heb... een zalig, gelukkig gevoel ZONDER het idee te hebben dat je in een zak bent gezet geweest.

NIEMAND, zeker geen geldwolf maakt een kans om mij verder te helpen... maar Luc Vermeersch is helemaal anders, dat merk je alleen al aan de prijs van zijn haarwerken... Hij wil enkel begrip tonen in de eerste plaats en uiteindelijk een gelukkige persoon aan jou overhouden. Ik bel Luc zelfs nog een paar keer per week om mijn hart nogmaals te luchten. Dat kan perfect.

Mensen die zich geroepen voelen en niet met een slecht gevoel achteraf willen zitten, moeten mij kort een seintje geven, eventueel via private message.

En ik wil afsluiten met Luc Vermeersch zijn woorden: eerlijkst duurt het langst

groetjes, maarten
ps mijn foto van voor en nu

Laatst gewijzigd door elionor; 11 mei 2007 om 12:16
elionor is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juni 2006, 19:10   #27
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.284
Geslacht:
Hallo Maarten,
Het ziet er heel goed uit. Ik begrijp dat je heel tevreden bent en dat graag wilt delen, maar ik wil je toch verzoeken om geen nieuwe threads hier over te openen. De 4 threads die je hier over had geopend heb ik samengevoegd tot 1
Groet, Henk.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2006, 01:03   #28
elionor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 januari 2006
Berichten: 16
okay sorry Henk, mijn excuses voor het ongemak... groetjes maarten
elionor is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2006, 13:45   #29
Heidi
HaarWeb lid
 
Heidi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juli 2003
Locatie: België
Berichten: 64
Exclamation meer dan de moeite waard een haarwerk

Hey Maarten

Ik had overlaatst ook een thread geopend en gezegd dat een haarwerk de ideale oplossing is, maar de mensen wouden het niet geloven dat je je door het haarwerk beter voelt.

Wel ik voel mij ook vele beter met mijn volledige haarwerk.


Met vriendelijke groeten

Laatst gewijzigd door Henk; 9 juni 2006 om 20:01 Reden: reclame
Heidi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zelf haarwerk plaatsen. Noord Hollander Haarwerken 17 21 oktober 2005 02:05
OPROEP aan alle doe het zelf haarwerk dragers. Salvamia Haarwerken 2 28 maart 2005 01:16
techniek om hair extensions zelf in te brengen? alanis Haarwerken 0 9 september 2004 22:12
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09
6-Bap zelf maken Haarzoeker Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 oktober 2003 21:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.