Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 november 2002, 16:21   #1
AA-slachtoffer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2002
Berichten: 1
Unhappy :(

Beste mensen,

ik ben blij dat er voor deze ziekte een forum is op het internet, ik lijd ook aan alopecia areata, ik heb de ziekte nu al 10 maanden, het begon met een klein plekje, boven op mijn hoofd. toen raakte ik helemaal in paniek, gelijk naar de huisarts gegaan, die me doorverwees naar de dermatoloog en die vertelde me dat ik er niks aan kon doen. Ik werd helemaal gek en ondertussen werd die ene plek groter, en toen kwam er zelfs een plek bij! Ongelooflijk! ik schrok me een hoedje. Ik ben een 17-jarige jongen en ik vind het ontzettend erg. De dermatoloog had wat ingespoten op mijn hoofd, op die plekken kwam wel haar terug, maar de plekken werden groter en het ziet er echt niet uit mn hoofd.

Ik moet mn haar lang houden om het te kunnen bedekken. Ik heb er een lange tijd heel erg mee gezeten, tot ik er achter kwam dat het geen zin heeft om je erover druk te maken. Mijn nicht zegt dat stress een belangrijke rol speelt in deze ziekte, het hoeft niet de stress van nu te zijn, maar bijvoorbeeld van een paar jaar geleden, wat zich in een klap uit op je lichaam, waardoor je haar uitvalt. ik hoop echt dat er op een dag een medicijn zal zijn tegen deze afschuwelijke ziekte, he pfffff, ik ben ten einde raad.
ik heb het een en ander gelezen en ik ben blij dat mensen hun reacties en gevoelens met elkaar delen.
AA-slachtoffer is offline   Met citaat reageren
Oud 28 november 2002, 17:08   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Welkom.

Citaat:
Originally posted by AA-slachtoffer
Beste mensen,

ik ben blij dat er voor deze ziekte een forum is op het internet....

Ik moet mn haar lang houden om het te kunnen bedekken. Ik heb er een lange tijd heel erg mee gezeten, tot ik er achter kwam dat het geen zin heeft om je erover druk te maken. Mijn nicht zegt dat stress een belangrijke rol speelt in deze ziekte, het hoeft niet de stress van nu te zijn, maar bijvoorbeeld van een paar jaar geleden, wat zich in een klap uit op je lichaam, waardoor je haar uitvalt. ik hoop echt dat er op een dag een medicijn zal zijn tegen deze afschuwelijke ziekte, he pfffff, ik ben ten einde raad.

ik heb het een en ander gelezen en ik ben blij dat mensen hun reacties en gevoelens met elkaar delen. [/B]
Beste AA-slachtoffer,

Welkom op HaarWeb. We hopen dat je veel steun zult hebben aan de ervaringen van AA-lotgenoten hier op het HaarWeb Forum. Naast het Forum zullen wij in de toekomst ook een aparte website gaan openen voor lotgenoten met AA, zodat je naast de persoonlijke ervaringen ook relevante informatie kunt vinden over alles wat met AA te maken heeft.

Veel sterkte toegewenst,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2003, 00:55   #3
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi AA-slachtoffer (weer een ;-)

Fijn dat je er al achter bent dat je druk maken geen zin heeft. Ik heb het jaren gedaan en doe het nog te veel. Ik heb liters gehuild ook dat mocht niet baten. Dikke pech voor ons!

Ik heb ook wat afgedokterd, met weinig tot geen resultaat, maar we blijven hoop houden, ons haar kan terugkomen!

Gelukkig hebben ze bij mij niets in mijn tere hoofdhuidje gespoten, --gruwelijk-- ik moet er niet aan denken!
Ik wou je in ieder geval veel sterkte toewensen, want het is en blijft een vervelende (en ik vind het meestal nog genant ook nog) ziekte.
Hopelijk heb je wat steun aan het forum **you're not alone**!

groetjes Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.