Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 februari 2019, 21:11   #16
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Ondertussen op de kop 2 weekjes verder ... Twee weken geleden zat ik met een gigantisch maandverband op men achterhoofd in het hotel een stukje vlees te eten ... Vandaag kon dat al rustig in eigen land op restaurant ...

Het para commando coupje is ondertussen gewoonte ... Het is duidelijk dat je er uiteindelijk zelf meer belang aan hechtte dan de buitenwereld. De meeste mensen vinden het zelfs de moeite niet om te vermelden dat uw haar er plotseling af is ... Zelf blijf ik wel van mening dat ik blij zal zijn als dat achter de rug is ...

De gevoeligheid van de donor is ondertussen opmerkelijk beter geworden. Slapen begint beter en beter te gaan en jeuk valt echt reuze goed mee . Ik zal blij zijn als ik eind februari terug wat kan gaan sporten, en dat ik dan geen problemen meer zal hebben met die paar sprieten die naar alle kanten wapperden na een beetje zweten ...

Soit, genoeg info ... Misschien enkel nog een visuele update voor de geinteresseerden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0016.jpg‎ (148,7 KB, 297x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0017.jpg‎ (150,9 KB, 297x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0018.jpg‎ (151,7 KB, 280x gelezen)
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2019, 20:27   #17
mm11mm11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 16
Geslacht:
Ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar je progressie, heb dezelfde haar status als jou. Succes!
mm11mm11 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2019, 23:40   #18
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Zo ... We zijn ondertussen een maandje verder na de HT. Voor de geïnteresseerden nog eens een kleine update ...

Mijn bevindingen na een maand ... Je vergeet op sommige momenten dat het gebeurd is. Plots kom je dan iemand tegen na een lange tijd en zegt die 'amaai zomerkapseltje al aangemeten' ... En dan besef je weer, ah ja dat korte haar ...

Enkel als je je hoofd stoot, dan is het eerste wat daar door gaat die 'nieuwe' haartjes die hopelijk niet beschadigd zijn.

Verder van weinig of niks last. Niet al te veel jeuk, dat 'verdoofde gevoel' ebt stilaan ook weg en het lijkt alsof de meeste nieuwe haartjes al verdwenen zijn voor de zon. Het is misschien heel voorbarig maar het lijkt soms alsof ik al nieuwe puntjes haar voel doorkomen vooraan waar ze zijn weg gevallen.

Maar kom, genoeg tekst ... Veel is er eigenlijk niet elke keer over te vertellen ...

But without pics it didn't happen ... Dus voor de nieuwsgieren ... Update na 1 maand ...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0019.jpg‎ (165,0 KB, 250x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0020.jpg‎ (144,3 KB, 223x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0021.jpg‎ (156,0 KB, 234x gelezen)
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 00:36   #19
Jeremy.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juni 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Hallo Hewitt. Is het mogelijk om binnenkort nog eens een update te krijgen? Ik vertrek exact binnen een maand (22 april) ook naar Istanboel (ook via Esthetic Airlines) en had graag de verdere evaluatie van jouw haar gezien zodat ik weet aan wat ik mij mag verwachten een binnen +- 3 maanden. Alvast bedankt.
Jeremy. is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2019, 23:59   #20
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Talking Twee maandjes na de HT

Zo ... We zijn twee maanden verder. Alles lijkt me zen normale gangetje te gaan ... Ik denk dat zo goed als al het getransplanteerde haar ondertussen in de afvoer van de douche ligt, dus nu is het waarschijnlijk gewoon wachten geblazen.

Gevoeligheid in de donor is helemaal weg, ondertussen al twee keer naar de kapper geweest om de puntjes gelijk te knippen en de zijkanten op te scheren op 9 mm ... Eerste keer was de tondeuse op die donor nog niet zo aangenaam, maar nu boeit het ni meer ...

Het kan wishful thinking zijn, maar hier en daar zie je al een een klein haartje dat komt piepen waar ik zeker ben dat er een paar maanden geleden geen enkel te zien was ... Dus ik ben benieuwd naar wat er binnen een maand te zien is en hoe snel nu de vooruitgang gaat.

Voor de oplettenden ... Ja ik heb mijn hoofd reeds meerdere malen gestoten, en ja zelfs met een klein wondje boven op men hoofd ... Onvermijdelijk blijkbaar in mijn beroep, maar ik heb er nog niet van wakker gelegen ...

Beetje beeldmateriaal voor wie er interesse in heeft ... See you next month
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0022.jpg‎ (164,2 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0023.jpg‎ (154,4 KB, 153x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0024.jpg‎ (151,1 KB, 159x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0025.jpg‎ (178,3 KB, 148x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0026.jpg‎ (152,4 KB, 138x gelezen)
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2019, 18:21   #21
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
3 maandjes na de ingreep

Bitter weinig reacties ... ik ben blij dat de haargroei vlotter loopt

We zijn dus ondertussen 3 maanden verder. Weinig speciaals meegemaakt de voorbije maand. Ik heb af en toe het gevoel dat er een soort bultje in de donor is ... als ik er dan aan krab is het weg. Ik heb het niet kunnen zien maar ik zou het dan vergelijken met een puistje of zo ...

Normaal begint alles binnen een maand pas te groeien, maar ik ben al bij al reeds tevreden met het resultaat tot nu toe. Ik denk niet dat ik zo veel haar had voor de ingreep en had dit ook nog niet verwacht op 3 maanden. Dus benieuwd naar wat er nog moet en hopelijk zal komen

Voor alle trouwe geïnteresseerden zal ik nog een paar foto’s toevoegen

See you again in a month
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1E1112E8-ECC3-41B5-8575-245DA52A0932.jpg‎ (172,5 KB, 138x gelezen)
Bestandstype: jpg 9355E311-8096-43E9-B2F6-6A3831064A7E.jpg‎ (153,6 KB, 135x gelezen)
Bestandstype: jpg 44CD67AA-510A-45A6-B165-D0E512186CA8.jpg‎ (160,3 KB, 153x gelezen)

Laatst gewijzigd door Hewitt; 28 april 2019 om 18:23 Reden: Emoticons werkten niet
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2019, 21:59   #22
Zun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2007
Berichten: 17
Dat zit er goed uit.. Ik twijfel nog om een HT t e doen in Turkije. Alleen hoe was jou gevoel van veiligheid? Dit omdat er wel "veiligheidsrisico's" bij het reisadvies naar Turkije Ministerie van Buitenlandse Zaken zijn..

https://www.nederlandwereldwijd.nl/l...zen/reisadvies
Zun is offline   Met citaat reageren
Oud 28 april 2019, 22:48   #23
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Niet in het minst op een moment onveilig gevoeld ... Daar moet je het al zeker niet voor laten
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2019, 13:44   #24
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hewitt Bekijk bericht
Bitter weinig reacties ... ik ben blij dat de haargroei vlotter loopt
Hi Hewitt,

Nog even en de groei kan beginnen!
Het zijn inderdaad weinig reacties, maar je kunt je voorstellen dat de eerste 3 maanden ook niet zo spannend zijn. Die verlopen voor vrijwel iedereen hetzelfde als er geen complicaties zijn. Pas als de groei begint wordt het voor iedereen spannend!

Hou ons op de hoogte!

groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2019, 14:21   #25
Hewitt
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 27
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicolaasdk Bekijk bericht
Hi Hewitt,

Nog even en de groei kan beginnen!
Het zijn inderdaad weinig reacties, maar je kunt je voorstellen dat de eerste 3 maanden ook niet zo spannend zijn. Die verlopen voor vrijwel iedereen hetzelfde als er geen complicaties zijn. Pas als de groei begint wordt het voor iedereen spannend!

Hou ons op de hoogte!

groet,
Nicolaas.
Hey Nicolaas, er was inderdaad ni veel spannend aan.

Maar toch wel heel benieuwd wat er nu nog moet gaan komen. Kan me het moeilijk voorstellen dat het nog een pak meer gaat worden. K zou er wel content mee zijn alleszins ...
Hewitt is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2019, 15:43   #26
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hewitt Bekijk bericht
Hey Nicolaas, er was inderdaad ni veel spannend aan.

Maar toch wel heel benieuwd wat er nu nog moet gaan komen. Kan me het moeilijk voorstellen dat het nog een pak meer gaat worden. K zou er wel content mee zijn alleszins ...
Ik heb hetzelfde. Zit nu op 10 weken en kan maar nauwelijks geloven dat ik zo een hele coupe heb. Vind het wachten toch wel lastig
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2019, 16:01   #27
Mikeye
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2019
Berichten: 239
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde. Zit nu op 10 weken en kan maar nauwelijks geloven dat ik zo een hele coupe heb. Vind het wachten toch wel lastig
Herkenbaar, het is een kwestie van veel geduld (erg veel geduld....), blijft lastig dat je nog steeds niet echt resultaat ziet van iets dat intussen alweer maanden geleden is gedaan, maar er komt een dag.... Sterkte met het wachten....
Mikeye is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2019, 17:16   #28
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Herkenbaar, het is een kwestie van veel geduld (erg veel geduld....), blijft lastig dat je nog steeds niet echt resultaat ziet van iets dat intussen alweer maanden geleden is gedaan, maar er komt een dag.... Sterkte met het wachten....
Dankje
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2019, 16:46   #29
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hewitt Bekijk bericht
Hey Nicolaas, er was inderdaad ni veel spannend aan.

Maar toch wel heel benieuwd wat er nu nog moet gaan komen. Kan me het moeilijk voorstellen dat het nog een pak meer gaat worden. K zou er wel content mee zijn alleszins ...
Hey Hewitt,

Bij mij begon de pret na 4 maanden. Mijn nieuwe haarlijn werd langzaam zichtbaarder. Maar echt bizar hoe snel je haarlijn er ineens staat! Geniet van elke dag in de beginfase van de groei. De tijd zal echt vliegen..

In de zomer ga je heerlijk genieten van je nieuwe haar! En wij genieten mee op het forum

Spannend!
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2019, 18:16   #30
mm11mm11
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juni 2014
Berichten: 16
Geslacht:
Hoe staat het ervoor?
mm11mm11 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.