Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 februari 2007, 22:29   #1
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
dokter Boersma

Een paar jaar geleden was ik al lid van dit forum maar heb me nu opnieuw aan gemeld.Dit omdat ik al langer mee lees en nu een paar vragen heb.

Ik heb vandaag het telefoonnummer van dermatoloog Boersma van het ziekenhuis te Breda gekregen.
Dit van iemand die ik verder niet persoonlijk ken maar alleen even aan de telefoon gesproken heb.

Deze man is een jaar zijn haren helemaal kwijt geweest en heeft ze nu een jaar al helemaal terug,een kennis van hem is ook naar dokter Boersma geweest en heeft ook zijn haren helemaal terug gekregen na behandeling voor geschreven door deze dokter.

Nu lees ik hier op het forum alleen maar negatieve ervaringen met deze dokter.
Ik lees ook dat je de medicinjnen zelf moet betalen.
Maar deze mensen die ik heb gesproken vandaag die kregen het vergoed via het ziekenfonds,is toch ook normaal als je naar het ziekenhuis gaat?
Ik zie door de bomen het bos even niet meer.
Ik heb niet goed begrepen welke zalf deze mijnheer voor geschreven heeft gekregen maar het was iets als protopee(dat verstond ik).
Ik heb het waarschijnlijk helemaal verkeerd verstaan,ze waren niet al te aardig en drongen er alleen op aan dat ik maar gewoon een afspraak moest maken,omdat zei er zo'n goeie ervaringen mee hadden.

Nu is het zo dat ik al 4 jaar alopecia areata heb,eerder ook al maar niet zo heftig.
Al vier jaar ben ik achter in mijn nek helemaal , verder komen en gaan er plekken.
Ik heb nog nooit iets van medicijnen geprobeerd,dit omdat ik overal negatieve uitslagen lees en ook mijn dokter mij verteld dat als er iets tegen zou helpen de uitvinder schatrijk zou zijn.
Maar nu ik deze 2 succes verhalen heb gehoord lokt het mij nu toch wel om eens naar die dokter toe te gaan.
Maar als ik hier dan alles lees krijf ik weer mijn twijfels.

Ik zie uit naar jullie reacties,
groetjes Ryjan
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 22:57   #2
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
Niemand een reactie?
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2007, 23:08   #3
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi,
Ik heb zelf geen ervaring met Boersma, maar er wel veel over gelezen.
De ene is tevreden, de ander niet, dus je kunt 't erop wagen.

Dat anderen de medicijnen vergoed hebben gekregen, is vrij zeldzaam,
want medicijnen tegen haarverlies e.d. worden meestal gezien als cosmetisch en moet je dan zelf betalen. Bij een man kan men nog denken dat hij Proscar voorgeschreven gekregen heeft tegen prostaatkanker, terwijl hij 't dus alleen maar gebruikt tegen haarverlies, maar bij een vrouw zullen ze daar niet makkelijk in trappen, denk ik.

Echter, pruiken worden wel gedeeltelijk vergoed en die zou je net zo goed cosmetisch kunnen noemen. Dus, als de verzekering de haarmedicijnen niet wil vergoeden, zou je daartegen bezwaar kunnen maken.

Ik weet niet waar jij woont, maar misschien kun je beter een afspraak maken met Dr. Munte in het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam, want over die man is iedereen bijzonder tevreden.

Groetjes!

Laatst gewijzigd door Hanna; 10 februari 2007 om 11:53
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2007, 18:45   #4
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
Dankjewel voor je reactie Hanna!!!!!!

Ik heb helaas niet goed verstaan wat deze mensen voor medicijnen hebben gekregen van Dokter Boersma.
Maar dat wist ik dus niet dat medijnen voor alopecia niet vergoed worden.
Ik vind dit wel echt belachelijk,dit slaat echt nergens op.
Het is dan misschien wel cosmetisch maar je kan er psychisch toch zeker ook wel aan onder doorgaan of niet!!!!!!

Ik woon in limburg,dus ver uit de buurt van beiden dokters.
Tot nu toe heb ik niks geprobeerd wat ik al zei.
Nu ik het succes verhaal van deze man heb gehoord begon ik te twijfelen.

Maar op dit forum lees ik eigenlijk weinig succes verhalen,en ik denk bij mezelf: als er mensen zijn die al twintig jaar helemaal kaal zijn en er zou een medicijn zijn dan zouden die mensen toch ook geholpen zijn?

Of zou een medicijn bij de ene persoon wel aan slaan en bij de ander niet?
Overal lees ik ook dat een medicijn waarschijnlijk maar even werkt,en dat dan de kale plekken toch weer terug komen.
Zijn er verhalen van mensen bekend die een medicijn hebben gehad en waar de alopcia areata echt nooit meer bij terug is gekomen?

Groetjes Ryjan
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2007, 23:25   #5
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi Ryan,

Mag ik vragen waarom ze je helemaal naar dr. Boersma hebben gestuurd? Heeft je eigen huisarts dat geadviseerd?
Mijns inziens moeten er zeker wel goede dermatologen bij jou in de buurt zijn.

Ik begrijp uit je post dat je nog nooit iets hebt gebruikt aan medicijnen/ therapie voor de alopecia, klopt dat?

groetjes Annelies
__________________
Met AA is het onzekere het zekere

Ik heb haar met karakter, dat wil gewoon niet blijven zitten!
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2007, 11:28   #6
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
Annelies,

Die mensen die ik aan de telefoon heb gehad die wonen in Kerkrade en die zijn meteen door verwezen naar dokter Boersma,en hadden er dus baat bij.
Dit waren beiden mannen dus dat verklaart voor mij naar aanleiding van Hanna's reaxtie dat ze de medicijnen wel vergoed hebben gekregen.

Ik zelf ben 4 jaar terug naar de dermatoloog in Roermond verwezen,en die wou me niet helpen,valse hoop geven noemde hij dat.
Mijn eigen dokter wil wel aan alles mee werken maar hij is er heel duidelijk in:Iemand die iets tegen alopecia areata zou hebben die zou multi miljonair zijn!

Als ik nu zelf heel graag iets zou willen proberen dan had ik nog wel een keer flink aan gedrongen,maar als ik hier lees en bij de patienten vereniging en met mijn eigen dokter in mijn achterhoofd, dan denk ik dat het weinig zin heeft om ergens aan te beginnen.

Zijn er mensen hier op het forum bekend die ergens blijvend baat bij hebben gehad?

Ik ben wel bij een natuurgenezer geweest,homeophaat en een paranormaal iemand.

Groetjes Ryjan
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2007, 18:19   #7
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryjan Bekijk bericht
Een paar jaar geleden was ik al lid van dit forum maar heb me nu opnieuw aan gemeld.Dit omdat ik al langer mee lees en nu een paar vragen heb.

Ik heb vandaag het telefoonnummer van dermatoloog Boersma van het ziekenhuis te Breda gekregen.
Dit van iemand die ik verder niet persoonlijk ken maar alleen even aan de telefoon gesproken heb.

Deze man is een jaar zijn haren helemaal kwijt geweest en heeft ze nu een jaar al helemaal terug,een kennis van hem is ook naar dokter Boersma geweest en heeft ook zijn haren helemaal terug gekregen na behandeling voor geschreven door deze dokter.

Nu lees ik hier op het forum alleen maar negatieve ervaringen met deze dokter.
Ik lees ook dat je de medicinjnen zelf moet betalen.
Maar deze mensen die ik heb gesproken vandaag die kregen het vergoed via het ziekenfonds,is toch ook normaal als je naar het ziekenhuis gaat?
Ik zie door de bomen het bos even niet meer.
Ik heb niet goed begrepen welke zalf deze mijnheer voor geschreven heeft gekregen maar het was iets als protopee(dat verstond ik).
Ik heb het waarschijnlijk helemaal verkeerd verstaan,ze waren niet al te aardig en drongen er alleen op aan dat ik maar gewoon een afspraak moest maken,omdat zei er zo'n goeie ervaringen mee hadden.

Nu is het zo dat ik al 4 jaar alopecia areata heb,eerder ook al maar niet zo heftig.
Al vier jaar ben ik achter in mijn nek helemaal , verder komen en gaan er plekken.
Ik heb nog nooit iets van medicijnen geprobeerd,dit omdat ik overal negatieve uitslagen lees en ook mijn dokter mij verteld dat als er iets tegen zou helpen de uitvinder schatrijk zou zijn.
Maar nu ik deze 2 succes verhalen heb gehoord lokt het mij nu toch wel om eens naar die dokter toe te gaan.
Maar als ik hier dan alles lees krijf ik weer mijn twijfels.

Ik zie uit naar jullie reacties,
groetjes Ryjan
Hallo Ryjan,

ik ben, even denken, anderhalf jaar geleden bij dokter Boersma geweest! op het forum vind ik dat er veel negatieve reacties zijn over deze dokter, maar over 't algemeen ben ik best postief(ondanks dat hij mij niet heeft kunnen helpen) ik geloof dat hij echt een middel voor alopecia areata wil 'uitvinden' en dat hij dat doet vind ik gewoon al perfect. uiteraard hoop ik dat het hem lukt.

naja, anderhalf jaar geleden dus. allereerst ging ik op bezoek in zijn privékliniek, duur grapje, maar alla: ging hij kijken naar mijn haar, foto's zijn er volgens mij gemaakt en hij dacht op dat moment dat er nog wel hoop was. ik kreeg zware medicijnen van hem, als ik 't goed heb: neoral(wat je ook krijgt als je 'n niertransplantatie hebt gehad, behoorlijk heftig dus.) hij heeft ervoor gezorgd dat ik onder behandeling was in 't ziekenhuis waar hij werkte, wat betekende: geen dure privekliniekonderzoeken meer, medicijnen vergoed: geweldig. eens in de maand moest ik langskomen en toen mijn haar, helaas, helemaal was uitgevallen en ik steeds slechter reageerde op de medicijnen, heeft hij gezegd dat hij niets meer kon doen. was ontzettend moeilijk. maar daar kan die man helaas, helaas, OOK niets aan doen.

ik ben goed door hem geholpen. het is een zakelijke, kordate, 'rechtdoorzee' - man en persoonlijk vond ik dat wel prettig: je weet tenminste waar je aan toe bent. hij heeft mij altijd goed en eerlijk behandeld en naja, ik ben wel tevreden over hem.

je kunt altijd een afspraak met dokter boersma. hij heeft helaas niet 't wondermiddel, want inderdaad: je dokter heeft gelijk, maarrr een bezoekje wagen kan vast geen kwaad!

veel succes ermee en laat 't even weten!
DOEI!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2007, 19:10   #8
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
Dankjewel lievurdj voor je reactie.

Ik lees zoveel verhalen van mensen die al vanalles hebben geprobeerd met de nodige bijwerkingen van de medicijnen erbij,en helaas nooit een succes verhaal.

Dit houdt mij dus tegen om ergens aan te beginnen,heeft geen zin denk ik zo.
Wat de dermatoloog in Roermond dus al zei:Valse hoop wekken.

Wel fijn om ook eens een positieve reactie hier op het forum te lezen over dokter Boersma.
Ik wacht dus toch maar af tot het wondermiddel word uit gevonden.

Groetjes Ryjan
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 12:19   #9
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Talking Boersje en ik kennen elkaar al jaren!

Ohh jé die Boersma die ken ik al jaren! Via LA waar hij een hairlase heeft gedaan door dr. Villnow en een beurs organiseerde, via Keulenkliniek + Valerias test met Sonnenwald & we zijn eens samen in Bonn geweest bij dr. Kokottje! Ik mag hem eigenlijk wel die sijbelaar en hij heeft het denk ik ook wel goed voor met zijn haarpatienten maar ik ben in principe niet voor medicijnen tegen haaruitval en hij is gewoon duur met zijn haarconsulting vind ik!

Moet Hairobservator ook niet eens lid worden van dat Haarcentrum met Nederlandse experts op het gebied van haaruitval & kaalheid?
Op het gebied van de natuurlijke weg tegen haaruitval ben ik als Nederlands eerste haartherapeut een autoriteit, in de haartransplantatiewereld mag ik mij misschien dadelijk wel degelijk Dr. Hair noemen?
Zal wel lachen zijn samen aan tafel met dr. blala, boersje en Kettwiezel!

www.haarcentrum.nl

Denk dat Dr. Boersma die normaliter werkt als dermatoloog in het Albert Schweizer ziekenhuis in Dordrecht met zijn Intermedica niets anders is dan een verkooppunt voor medicijnen tegen haaruitval!

Denk dat hij gesponserd wordt door de firma´s die deze medicijnen produceren, een grote kapper uit Nijmegen zij ooit tegen mij:
"Ach die Boersma doet alles voor geld!"

Hij liep ooit voorop met aminexil van L´oreal en deed presentaties bij kappers daarna was het weer propecia en ga zo maar verder..

Ooit zat hij wel bij het programma "kassa" van de Vara en dat was wel lachen hoor, hij gooide van alles door de studio wat niet zou werken tegen haaruitval! Een dag van te voren belde hij mij wel op of ik niet wat Valerias producten naar de programmamakers van kassa wou sturen hij zou dan vertellen dat hij dit nu aan het testen was!

Heb dit toen niet gedaan want ik had destijds een haargroeiconcept en geen haarproduct en wou de uitleg graag zelf geven, hij bezorgde mij daarna wel een artikel in "HP de Tijd" waar de redacteur hem later nog terugbelde of dit nu echt werkelijk functioneerde want die had ik helemaal gek aan de telefoon ene meneer Geels, ik dacht destijds nog zou toch geen zoon zijn van Ruud Geels!

Volgens mij had Tiuri ook aleens een bericht op HaarWeb named "Billenkoek voor Boersma!"

Over alopecia areata & totalis heb ik onder de leer van Sonnenwald verstaan dat dit te maken kan hebben met onverwerkte problemen van binnen die leiden tot deze vorm van haaruitval! Het lichaam en het bloed zou zwaar lijden onder acidose/overbezuring waardoor haren uitvallen, naast remineralisatie/regeneratie van de haarbodem & het lichaam zou ook hier gewerkt kunnen worden volgens de haartherapie/haarkunde van deze man met het magnetiseren van het lichaam dmv. handoplegging(magnetiseur) of magneetveldtherapie!
Ik vind deze soorten van haaruitval heel erg misschien wel veel erger dan mijn eigen haaruitval destijds en ik hoop ook dat er in de toekomst verbetering komt voor deze vormen van kaalheid!

Groet Hairobservator
"Quickgrafting Method"

Laatst gewijzigd door hairobservator; 13 februari 2007 om 13:03
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 14:06   #10
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hoi,
Ik heb zelf geen ervaring met Boersma, maar er wel veel over gelezen.
De ene is tevreden, de ander niet, dus je kunt 't erop wagen.

Dat anderen de medicijnen vergoed hebben gekregen, is vrij zeldzaam,
want medicijnen tegen haarverlies e.d. worden meestal gezien als cosmetisch en moet je dan zelf betalen. Bij een man kan men nog denken dat hij Proscar voorgeschreven gekregen heeft tegen prostaatkanker, terwijl hij 't dus alleen maar gebruikt tegen haarverlies, maar bij een vrouw zullen ze daar niet makkelijk in trappen, denk ik.

Echter, pruiken worden wel gedeeltelijk vergoed en die zou je net zo goed cosmetisch kunnen noemen. Dus, als de verzekering de haarmedicijnen niet wil vergoeden, zou je daartegen bezwaar kunnen maken.

Ik weet niet waar jij woont, maar misschien kun je beter een afspraak maken met Dr. Munte in het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam, want over die man is iedereen bijzonder tevreden.

Groetjes!
Hanna,
Ryjan heeft alopecia aerata en die medicatie is andere dan de door jouw boven genoemden en worden wel via de zorgverzekeraar vergoedt. Verder mijn androcur overigens ook, alsook de diane.
Kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 15:48   #11
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Kitty,
Ja, je hebt gelijk. De verwarring ontstond doordat zij haar conditie vergeleek met die van mannen en ik me even niet realiseerde dat 't hier om AA gaat. Sorry.

Dat een vrouw Diane35 vergoed krijgt, is logisch. Dat ze Androcur eveneens (altijd?) vergoed krijgt, is minder logisch, maar wel zeer prettig!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2007, 16:17   #12
*Liejvurd*
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2004
Berichten: 114
hee Ryjan,
inderdaad: gewoon wachten tot 't wondermiddel.
ik heb ook geen zin meer in medicijnen en de bijbehorende controles + bloedprikken als 't toch niet werkt.

groetenxx!
__________________
heel langzaam komt het terug?
*Liejvurd* is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2007, 11:54   #13
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Lightbulb "Tussen de oren!"

Nog even terugkomend op misschien wel alle vormen van alopecia!

Zullen er ook oorzaken "tussen de oren" kunnen zitten die leiden tot haaruitval?

Kan me goed voorstellen dat eenzaamheid, gebrek aan liefde in het leven en te weinig wardering(op zijn duits mooi gezegd: "Streicheleinheiten!") voor eigen kunnen en het ontbreken van ´t doel in het leven kan leiden tot een verslechtering van de haargroei met als gevolg haaruitval en misschien kan dit op de lange duur wel kaalheid veroorzaken!

Haaruitval is geen noodlot er moeten oorzaken zijn die leiden tot deze overmatige haaruitval blijft mijn doelstelling! Oorzaak - gevolg theorie! Toeval bestaat niet of toch wel, ik denk van niet?

Erfelijk, ja misschien wel maar waarom heeft zoonlief al een kale plaat op zijn 20e terwijl bij Pa de haaruitval pas begon op zijn 30e jaargang!? Meerdere oorzaken in de lifestyle van zoonlief die kunnen leiden tot deze voortijdige haaruitval? Er blijven vele vragen open in deze richting..

Bij de vrouw speelt ook de menopauze een rol in de haarsituatie, in de natuurlijke haartherapie spreekt men van een maandelijkse natuurlijke ontslakking voor de vrouw als deze wegvalt beginnen vaak ook de haarproblemen bij vrouwen!

Liefde & wardering in het leven zijn volgens mij ook erg belangrijk, het leven in een isolement is niet goed voor de mens wat eigenlijk een kuddedier is!

Een vriend van mij die enkele jaren geleden verschrikkelijk leidde onder haaruitval toen zijn eerste liefde hem verliet(het werd op verschillende plekken al zeer dun!) kreeg een jaar nadat zijn vriendin hem weer in genade terugnam al het haar met de tijd weer terug! Voor mij een openbaring destijds en het bewijs dat er meer is dan het opspelen van een paar hormoontjes!

Heb ook altijd een oog voor hondeliefhebbers deze mensen hebben vaak dik mooi glanzend haar is mij opgevallen! Een vriendin van mij met 3 honden heeft haar van kabeltouw echt zo mooi en glanzend! Het is mij door de jaren heen opgevallen dat hondebezitters vaak niet onder haaruitval leiden! Nu niet gelijk zeggen van ik ken iemand met een hond die helemaal kaal is maar eens even nadenken of ik hier misschien een puntje heb!

Heb tijden meegelopen met ene Holger Sonnenwald die al jaren werkt aan een soort van haartherapie tegen haaruitval die hij in mijn ogen nog niet helemaal gevonden heeft hoor! Heb destijds 2000-2002 wel heel veel gezien als haartherapeut waar ik over moest nadenken en er zit een grote waarheid in zijn theorie voor haaruitval! Ook ene Peter Jentschura is al jaren bezich om mensen te ontslakken en zo de welvaartziektes van deze tijd te bestrijden! Wat mij bij beide echter tegenstaat is dat hun kruidenproducten vaak iets te "überteuerd" zijn, zegmaar iets te duur of kostbaar!

De natuurgeneeskunde kende zijn hoogtijdagen in de middeleeuwen maar als je toen iets beweerde en je kon het niet bewijzen belandde je als kwakzalver al snel op de brandstapel!

Groet Hairobservator
"Quickgrafting Method"

Hairobservator is nu even een weekje vrij en gaat gezellig carnaval vieren op de Bolkerstrasse, Düsseldorf Helau!

Laatst gewijzigd door hairobservator; 15 februari 2007 om 11:24
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2007, 21:42   #14
Ryjan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 9
Citaat:
Heb ook altijd een oog voor hondeliefhebbers deze mensen hebben vaak dik mooi glanzend haar is mij opgevallen! Een vriendin van mij met 3 honden heeft haar van kabeltouw echt zo mooi en glanzend! Het is mij door de jaren heen opgevallen dat hondebezitters vaak niet onder haaruitval leiden! Nu niet gelijk zeggen van ik ken iemand met een hond die helemaal kaal is maar eens even nadenken of ik hier misschien een puntje heb!
Ik ben zelf een grote hondenliefhebster en heb 2 honden.
Dus helaas gaat dit verhaal voor mij niet op.

Veel mensen krijgen kale plekken als ze stress hebben.
Ik ben ooit naar een avond geweest bij een kapsalon waar iemand van Nioxin kwam praten en je hoofd deed scannen met een apparaat of zoiets.
Ik had toen inmiddels 3 jaar alopecia areata(heb het al langer maar in mindere mate),ik ben toen erg kwaad geworden toen ze over stress begonnen dat het daardoor zou komen.
Ik word er zo moe van als mensen meteen met het verhaal stress aan komen zetten,als je al jaren alopecia hebt dan weet je inmiddels wel of het daar wel of niet door komt!
Niet dus,bij mij!!!!!!!!!!!
Ryjan is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2007, 00:35   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi Ryan,
Ik ben ook een hondenliefhebster en voor mij gaat die onzin van hairobservator ook absoluut niet op! En ik ken zàt hondenbezitters met inhammen en/of kale kruinen. Dus dat theorietje is je reinste bullshit; de rest van dat verhaal, zowel over menopauze als welvaart, trouwens eveneens.

Trek je er maar niets van aan!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe naief kun je zijn om naar Boersma te gaan voor een goed advies?!?! Rob AGA - Algemeen 5 15 juli 2004 23:43
TV: 09-12-2000 Vara 'Kassa!' over haargroeimiddelen (met Boersma) Webmaster AGA - Algemeen 0 9 mei 2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.