Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 24 mei 2003, 10:08   #46
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
misschien heb je gelijk, thomas. ik ben er nogal onzeker over: het is nou eenmaal zo dat als je de stap neemt je niet meer terugkunt en je toch nog waarschijnlijk op z'n minst 1 vervolg-behandeling moet laten doen en je haar nooit meer heel kort kunt dragen. daarom wil ik zoveel mogelijk informatie te pakken zien te krijgen om de stap weloverwogen te nemen maar daar ook niet meer te lang mee te wachten.

in ieder geval bedankt voor je positieve reaktie.

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2003, 13:16   #47
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
Unhappy tja....

volgens mij is deze thread al net zo dood als mijn haar

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2003, 12:33   #48
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Niet dood

Ik denk dat veel mensen een beetje hetzelfde denken als jij. Het is wel een enorme beslissing en je kunt niet meer terug.
Dat is een reden dat ik het (ook nog) niet aan durf.
Wil toch de mogelijkheid houden om maar alles te milimeteren op een bepaald moment.
En als ik eerlijk de ervaringen lees zie ik te weinig poisitieve reacties en (op internet) heel veel rampverhalen (en bij alle klinieken vandaan). Het is gewoon niet DE oplossing.
Ik heb 2 vrienden die het gedaan hebben, een paar jaar terug. Veel geld krijt, een maand voor lul gelopen met een korstenkop en om nu te zeggen dat ze echt veel meer haar hebben...
de reactie is altijd (ook van klinieken) 'ja maar je weet niet hoe het er uit gezien zou hebben als ze het niet gedaan zouden hebben'.
Ik ben er in elk geval bepaald niet door aangestoken, hoewel ik voor die tijd ook wel plannen had voor een HT.
Ook het feit dat ze recht hebben op een (veel goedkopere) terugkom / vervolg behandeling, maar daar beiden (nog?) geen gebruik van gemaakt hebben zegt me genoeg. Het is bepaald geen pretje geweest en het resultaat is maar zo-zo.
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2003, 20:18   #49
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
dank je pat, gelukkig nog wat leven in de brouwerij.

bij welke klinieken zijn die 2 vrienden geweest en hoeveel grafts hebben ze laten zetten (of hoeveel geld hebben ze uitgegeven)?

groet

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2003, 16:34   #50
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Naar Laser Aestatic....

sorry voor de late reactie. Naar LA in Haarlem. en ze hebben volgens mij toen (een 2,5 - 3 jaar terug denk ik) 30.000 gulden betaald. Volgens mij mochten ze dan nog wel een keer terugkomen.
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2003, 21:43   #51
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
Thumbs up

bedankt pat, beter laat dan nooit

ik denk dat je niet TE hoge verwachtingen mag hebben van een ht anders kan het resultaat je heel hard tegen vallen.

ik denk trouwens ook dat je vrienden nog een tweede behandeling tegoed hebben, volgens mij kan er in 1 behandeling niet voor 30.000 gulden verplaatst worden (zelfs ondanks het feit dat LA de duurste kliniek is).

kan het tegenvallende resultaat bij je vrienden niet eraan te wijten zijn dat door de lasermethode van LA de bestaande haarzakjes vernield zijn of zijn ze alleen op plekken behandeld waar ze al helemaal kaal waren?

hopenlijk is dit weer voldoende stof tot reageren (ook door andere forumleden!)

groet,


ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2003, 21:50   #52
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
nog even dit:

het valt me eerlijkheidshalve op dat ik nog geen negatieve ervaringen over transhair heb gehoord.

het enige dat bij hun tegenvalt is dat jorn op bijna geen een vraag van mij meer antwoord geeft

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2003, 21:01   #53
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
is er misschien ook nog iemand die niet met de laser behandeld is, die ook nog kan bevestigen dat je geen gaatjes of kuiltjes o.i.d. ziet? ook onder ongunstige omstandigheden (zonlicht of lamplicht recht van boven of juist bij strijklicht)?
als ik een ht laat uitvoeren zal het voornamelijk verdichten worden dus waarschijnlijk geen laser.

groet ton2
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2003, 21:21   #54
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Citaat:
Originally posted by ton 2
is er misschien ook nog iemand die niet met de laser behandeld is, die ook nog kan bevestigen dat je geen gaatjes of kuiltjes o.i.d. ziet? ook onder ongunstige omstandigheden (zonlicht of lamplicht recht van boven of juist bij strijklicht)?
als ik een ht laat uitvoeren zal het voornamelijk verdichten worden dus waarschijnlijk geen laser.

groet ton2
Ik ben zonder laser bij L.A. behandeld - gaatjes allemaal gemaakt met mesjes dus.
Gaatjes of kuiltjes kan je niet zien (of je zou al héél dicht moeten kijken). Hier kan ik dus positief op antwoorden, de overige nadelen waarmee ik te kampen heb, ken je wel ondertussen...
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 18 augustus 2003, 21:51   #55
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
Thumbs up

bedankt voor je wel heel erg snelle reaktie, francis
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2003, 22:34   #56
ton 2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2003
Berichten: 96
is er ook nog iemand die deze vraag kan beantwoorden die met de prikmethode van transhair is behandeld?

ton
ton 2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.