Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juli 2003, 20:39   #1
melvinpoorter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2003
Berichten: 63
Advies gevraagd

Na 4,5 jaar propecia is dit middel uitgewerkt voor mij. Daarnaast heb ik ook last van bijwerkingen. Aan de ene kant wil ik wel aan duta beginnen maar ben wel bang dat dit nog grotere bijwerkingen zal hebben.

Nu denk ik eraan om toch de grote gok te wagen en een haarimplantatie te ondergaan.
Mijn haarsituatie op het moment is als volgt: heb inhammen die niet groter moeten worden maar waarmee ik op dit moment goed kan leven [ongeveer 1cm diep]. Verder dunt m'n haar snel uit en vooral op m'n kruin [maar nog geen kale plek] . Ik kan m'n haar nu nog redelijk goed stylen met gel. Maar als dit zo door gaat zal ik over een half jaar toch kalend beginnen te worden.

Ik wil aan een haartransplantatie beginnen voordat ik kalend ben [ik heb geen zin in de hee je wordt kaal grapjes]. Ik wil het zeg maar over het gehele hoofd verdichten. En als de originele haren verder gaan uitvallen opnieuw een verdichting ondergaan. Zal het trouwens een raar gezicht zijn als mijn originele haren gaan uitvallen en de geimplanteerde haren blijven staan. Kan met enkelt geimplanteerde haren, mijn haar stylen met gel??
Ik ben me er van bewust dat ik meerdere keren zal moeten terugkomen en reserveer hier dan ook geld voor.

Ik zit te denken aan transhair en Poznac kliniek in Polen, die een stuk goedkoper is en waar ik positieve verhalen over heb gehoord.

Is het verstandig om ipv inhammen op te vullen of kruin op te vullen, om enkele keren een verdichtingsbehandeling over de gehele hoofdhuid te doen??

Allemaal bedankt, Melvin
melvinpoorter is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2003, 22:54   #2
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Je moet maar eens een search doen op al mijn postings en dan zal je wel merken dat ik niet echt tevreden ben over mijn transplantaties...

Als je met je inhammen momenteel nog kunt leven en zelfs je kruin nog vrij veel haar heeft, raad ik je die haartransplantatie voorlopig toch af... Ik heb gemerkt dat net door een transplantatie er toch wel wat echte haren beschadigd worden die niet meer teruggroeien (ook al beweren ze dat ze met mesjes enzo totaal geen schade maken). Ik leidt uit uw berichtje af dat je nog vrij veel haar hebt, dus begin er niet aan!

Ik had destijds ook dat ik wou vermijden dat men opmerkingen ging maken over mijn haar - maar opmerkingen krijg je sowieso... is het niet over je kaalheid, dan is het wel over je transplantatie!

Over je gel-probleem: ik denk dat je na een transplantatie gewoon VERPLICHT zult zijn om altijd gel te gebruiken, zoniet kan je je gertransplanteerde haren niet onder controle houden (niet in model)!

Denk er maar nog eens goed over na en als ik het opnieuw zou kunnen laten doen, dan zou ik voor follikel-transplantaties gaan - geen litteken achteraan, kan je het nog altijd alles wegscheren als je niet tevreden bent...

P.S. Hou oud ben je trouwens momenteel?

Laatst gewijzigd door Francis; 18 juli 2003 om 22:56
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2003, 00:59   #3
melvinpoorter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2003
Berichten: 63
Post

bedankt voor je reactie. Kben trouwens 25, dus je hoeft geen u te zeggen hoor
melvinpoorter is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2003, 09:57   #4
melvinpoorter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2003
Berichten: 63
He Francis, waarom neem jij niet gewoon nog 1 of 2 transplantaties? Het kan er nu alleen maar beter mee worden, toch?. Je eigen haar gaat uiteindelijk toch wel weg. Ik geloof niet dat je dit levenslang kunt behouden met duta. Daarbij is duta ook nog eens een heel sterk medicijn.

De groeten en sterkte, Melvin
melvinpoorter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2003, 19:25   #5
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Citaat:
Originally posted by melvinpoorter
He Francis, waarom neem jij niet gewoon nog 1 of 2 transplantaties? Het kan er nu alleen maar beter mee worden, toch?. Je eigen haar gaat uiteindelijk toch wel weg. Ik geloof niet dat je dit levenslang kunt behouden met duta. Daarbij is duta ook nog eens een heel sterk medicijn.
De donorzone is niet eindeloos, daarom wacht ik er liever nog wat mee... Naar het schijnt heb ik nog wel een goeie donorsituatie, maar drie keer transplanteren lijkt me toch wel veel (wat houd je dan achteraf dan nog over achteraan???). Kan trouwens toch niet gezond zijn voor je hoofd, zo telkens er stukken huid uithalen??
Francis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.