Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 augustus 2003, 19:56   #1
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Hairmultiplication

Zijn er al klinieken die hairmultiplication uitvoeren? Of moeten we nog een paar jaartjes wachten?
Ik hoop dat het er al is, in december wil ik een HT laten doen en ik wil GEEN litteken op m'n achterhoofd. Dus het word waarschijnlijk de Gho kliniek of een andere kliniek op de wereld dat geen litteken achterlaat.
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2003, 14:00   #2
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Hairmultiplication is nog niet beschikbaar. WAARSCHIJNLIJK pas over 5 jaar. Gho doet ook een andere soort transplantatie, de follikeltransplantatie, die veel beter is dan een normale haartransplantatie. Voor zover ik weet wordt deze alleen uitgevoerd in de Gho-kliniek.

Voor meer info: www.ghoclinic.com

Laatst gewijzigd door Robert18; 5 augustus 2003 om 14:03
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2003, 21:32   #3
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Woods doet het ook, alleen grotere sessies. VErder doen er weinig klinieken aan deze manier van HT, daar het niet de perfecte manier van transplanteren is. Eigenlijk bestaat deze manier al ontzettend lang, alleen dan met de punchgraft(=ouderwets). ER worden stukjes huid geponsd. Er ontstaan echt wel littekens die niet zichtbaar zijn, maar je beschadigt er veel haren mee+je hebt minimaal 4 tot 6 behandelingen nodig......
Ik begrijp ook niet dat mensen kunnen beweren dat deze manier van HT de beste is......IS namelijk niet waar.




Jorn
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 10:19   #4
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Nou, de resultaten liegen er niet om. En je hebt niet zo'n afschuwelijk litteken op je achterhoofd. Ik moet er niet aan denken dat wanneer ik een jaar of 55 ben, en ik dan echt kaal ben. Dat dat litteken duidelijk zichtbaar is.




Nee dank je
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 20:02   #5
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Precies Jaapie! Wie wil er nou met zo'n enorm litteken rondlopen. En Jorn, onderbouw jouw mening dan ook eens.

Waarom zou een traditionele haartransplantatie beter zijn dan een Follikeltransplantatie/Hairmultiplication?
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 21:17   #6
Pat
HaarWeb lid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 april 2002
Berichten: 83
Iemand bij Gho geweest?

Uiteraard beweren de mensen van de gho kliniek zelf dat dat beter is. In weze is er niet veel anders, in plaats van 1 lan lidteken vele kleintjes, die minder opvallen.
Haren gaan verloren langs de snijrand van waar je je donorhaar weg snijdt. Iedereen kan bedenken dat dat, bij het wegsnijden van 1 reep minder verlies betekent dan wanneer je me een zoort appelboor vele rondjes weg haalt. Lijkt me een belangrijk nadeel. Daarom: IEMAND die die Gho methode heeft ondergaan en die er tevreden over is?
Want nogmaals: zo'n beslissing neem je niet snel en heeft voor de rest van je leven consequenties.
Ik lees dat sommige mensen zeggen dat ze 'snel moeten beslissen'.... Kom op zeg, waarom? Stop inderdaad eerst het kalingsproces. En laat je al helemaal niet onder druk zetten door zgn 'tijdelijke' kortingen of aanbiedingen: over een half jaar krijg je die ook heus wel. Maar mijn mening is inmiddels wel duidelijk: niet doen! lees Francis zijn verhaal: zou er nogmaals 15000 euri voor over hebben om het ongedaan te maken!
Pat is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2003, 17:22   #7
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
Re: Iemand bij Gho geweest?

Citaat:
Originally posted by Pat
En laat je al helemaal niet onder druk zetten door zgn 'tijdelijke' kortingen of aanbiedingen: over een half jaar krijg je die ook heus wel. Maar mijn mening is inmiddels wel duidelijk: niet doen! lees Francis zijn verhaal: zou er nogmaals 15000 euri voor over hebben om het ongedaan te maken!
Inderdaad, dan zou ik terug een normaal leven hebben...
Als ik het niet gedaan had, dan had ik wel een kaal hoofd (tja...) - maar dan had ik tenminste nog wel een normaal leven (zie andere threads).

Dat vlug beslissen ken ik wel van ergens... het gaat hier niet zo zeer over aanbiedingen, maar wel: "in welke periode kan ik het onopgemerkt (voor de buitenwereld) laten uitvoeren"...
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2003, 18:11   #8
melvinpoorter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2003
Berichten: 63
Jorn zegt dat omdat hij bij Transhair werkt en ze daar geen littekenloze transplantaties uitvoeren. Hij is niet onafhankelijk en studeert nota bene marketing of iets anders comercieels in ieder geval. Bij transhair zullen ze ongetwijfeld heel blij met hem zijn.
Hij zegt dat er veel haren worden beschadigd met de littekenloze operatie. Worden er dan bij Transhair geen haren beschadigd????? Er wordt gesneden van oor tot oor dus je hebt 2 keer een strook van plusminus 15 cm waar alle haarfollikels worden beschadigd. Plus aan de zijkanten plusminus 2cm waar wordt gesneden. Ga maar eens kijken op hairsite en kijk maar eens wat de meningen van de mensen daar is over deze ouderwetse barbaarse methode.
Ik zelf heb eens ocverwogen om een verdichtingsbehandeling te laten uitvoeren bij transhair. Ja hoor geen probleem, want je haaruitval zet misschien niet door en zo valt het toch niet op dat je een ht hebt laten uitvoeren. Als je nu gelijk beslist krijg je 700 euro korting. Gelukkig heb ik dit niet gedaan. Week erop ben ik naar dr. boersma gegaan voor controle. Hem gevraagd om zijn mening over een verdichtingsbehandeling bij mij : Absoluut Niet Doen!!! Ook niet met de priktechniek. Je hebt nu nog veelste veel haar om nu te beginnen met een ht en dit zou meer negatieve gevolgen hebben dan positieve. En over het misschien niet doorzetten van de haaruitval slaat ook nergens op. Want het zet ongetwijfeld wel door aangezien propecia niet meer volledig werkt voor mij. Hierna ook nog even naar Hairplus gegaan, en daar hebben ze ook gezegd dat ik nu absoluut geen ht moet laten doen.

Overigens wil ik er wel bij zeggen dat het 1 adviseur was van transhair die mij een verdichtingsbehandeling heeft aangeraden. Het wil dus niet zeggen dat de andere adviseurs of Jorn mij het ook aangeraden zouden hebben [en onder druk gezet zouden hebben met de 700 euro nu-gelijk-beslissen-korting]
melvinpoorter is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2003, 22:08   #9
Jet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2003
Berichten: 5
Melvin,

Wie was die consultant bij transhair als ik vragen mag? Verhaal komt me bekend voor...
Jet is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2003, 22:26   #10
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
propecia

Hoi Melvin,

Je zegt dat propecia niet meer volledig werkt voor jou. Is dat jouw conclusie of ook die van Boersma o.g.v. foto s e.d.
Ik ben trouwens ook benieuwd wat Boersma te melden heeft als Propecia niet meer werkt. Geeft hij toe dat het mogelijk is dat propecia uiteindelijk helemaal niet meer werkt?

Groetjes,
Thomas
thomas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.