Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 augustus 2003, 13:12   #1
johan1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 augustus 2003
Locatie: Zwolle
Berichten: 2
HT bij laser aestetic

Bedankt voor de reacties (eerdere thread).

Ik heb de verschillende threads (Russel) over haartransplantatie gelezen (meeste waren negatief maar er waren ook enkele positieve). Ik vind het een erg moeilijke keuze om het wel of niet te doen. Ik ben 28 en mag er dus vanuit gaan dat het kalingsproces nog niet gestopt is (ondanks finasteride). Ik heb krullend haar (ga er dus vanuit dat het getransplanteerde haar niet recht omhoog groeit) en een kalende kruin en inhammen. Bij de transplantatie zou ik de kruin opvullen en de inhammen wegwerken.

Op zeer korte termijn moet ik besluiten en wil dan ook graag klankborden met jullie die deze ervaring al gehad hebben of degene die er veel vanaf weet.

Ik heb de volgende vragen:

- Wat mag een transplantatie van 1700 impulsen volgens jullie kosten ( ik zou €8000 betalen)?
- Hoe lang is zo’n ingreep zichtbaar? Ik wil drie weken vrij nemen maar wil het ook absoluut voor mijn omgeving verzwijgen.
- Is het litteken blijvend zichtbaar ondanks de haren die er overheen vallen? Ik lees op deze site beangstigende berichten over plastische chirurgie??
- Blijft het litteken pijnlijk?


Graag reactie via deze site of via de email (johan999_9@hotmail.com)

Alvast bedankt
johan1 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 17:10   #2
Francis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2003
Berichten: 229
1. Ik denk dat dit normale prijs is (bij L.A. althans) - die 1700 implantaten zal wel een ruwe schatting zijn waarschijnlijk, want geen enkele chirurg kan exact een stuk van 1700 haren er uithalen.

2. Drie weken zou moeten voldoende zijn - na 2 weken is de rode verkleuring weg. Eventuele zwellingen verdwijnen ook na een paar dagen. Na die 2 weken kan je trouwens gewoon je haren wassen zoals je vroeger deed...

3. Als je haren er over vallen dan kan je dat NIET zien. Alleen, als je achteraf al je haren wil wegscheren (omdat je bijvoorbeeld niet tevreden zou zijn), dan is het uiteraard zichtbaar...

4. Het gedeelte boven het litteken kan tot na een jaar na de operatie gevoelloos blijven. Dit is geen pijn, maar je voelt gewoon niks. Inprincipe mag je geen pijn overhouden aan je litteken (ik denk niet dat er hier personen aanwezig zijn die hier last van hebben).
Francis is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2003, 20:06   #3
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Johan... : www.ghoclinic.com
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.