Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 mei 2013, 19:52   #16
Mireille87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2012
Berichten: 34
Hoi Roos,
In de periode dat ik weer werd geconfronteerd met AA ging ik constant op zoek naar het wondermiddel dat me ervan zou genezen! En ik wou zo graag alles geloven wat ik las! Maar diep van binnen wist ik wel beter...
Al die commerciële instellingen die eigenlijk misbruik maken van onze "zwakke" positie.
Er is geen medicijn tegen AA, niets is bewezen! Ik ben naar een dermatoloog doorverwezen. Alles wat ik op internet las, alle beweringen legde ik hem voor en hij ontkrachte alles, wat ik overigens ook al had gelezen.
Ik kreeg injecties in mijn hoofd, volgens mijn dermatoloog werken cremes e.d. niet en gaf hij me ook geen garantie dat dit zou helpen. De ene keer had ik het gevoel dat het werkte, de andere keer niet en leek het erger te worden.
Het enige commerciële waar ik me aan heb vergrepen was camouflerende haarlak! Toen dat niet meer kon heb ik een haarwerkje aangeschaft.
Het is ronduit k*t! En wat vond ik het verschrikkelijk maar hou geduld met jouw zoon, zoek een dermatoloog uit in een ziekenhuis en ga niet te veel met medicijnen experimenteren want geen van allen geeft garantie!

Succes!
Mireille87 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.