Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2018, 23:23   #1
Devos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2018
Berichten: 1
Geslacht:
Wink Welke klinken

Hallo allemaal

Ik ben Laurent, 27 jaar en ik woon in West-Vlaanderen Belgie. Ik zit namelijk met het volgende. Toen ik 22-23 j was had ik het gevoel dat ik aan men slapen en het voorste gedeelte wat haar begon te verliezen. Hiermee ben ik naar de dokter geweest en ben ik Minoxidil voorgeschreven geweest. Dit gebruik ik al 5 jaar maar ik gedurende jaren ben ik toch nog haar verloren maar aan een traag tempo tot het laatste jaar waar het proces nu wel sneller gaat. Ik zou graag een consultatie doen bij een kliniek om meer info in te winnen en evt een operatie te ondergaan.

Ik zou graag weten wat jou bevindingen zijn van de operatie en welke klinkiek jullie mij aanraden ? Jullie antwoord zou een grote hulp zijn voor me . Van kaal worden word ik niet echt gelukkig :p

Vriendelijke groeten
Devos is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2018, 00:23   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Hoi Devos,
Lees gewoon zoveel mogelijk topics, vooral in de kop "chirurgische behandelingen". Daar staan ongelovelijk veel ervaringen over haartransplantaties. Maar lees ook het hoofdstuk over de medicijnen want als je er niet op voorhand al tegen ben dan is het zeker niet onverstandig om hierover na te denken. Wat heb je immers aan je operatie als het kaalwordingsproces gewoon gestaag doorzet? Succes!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2018, 13:06   #3
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
In West-Vlaanderen zou je eens langs kunnen gaan bij Feriduni. Hangt wel een prijskaarje aan. Verder veel onderzoek doen en aan de hand daarvan keuzes maken. Zoek altijd van tevoren even op google en op dit forum naar de specifieke kliniek waar je over denkt.

En wat Reet ook al zegt. Stabilisatie en een reeel plan is belangrijk alvorens je begint.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplatatie, info, klinieken

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.