Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Bekijk resultaten enquête: Als je de keuze had, zou je je behandeling(en) dan weer doen?
Ja, ik zou het zo weer doen. 14 82,35%
Nee, ik zou afzien van de behandeling. 3 17,65%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2012, 14:14   #16
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
De 'oudste' Fue die ik hier ken is van Bverotti. In 2003. Ik denk dat hij een van de allereersten was.
Volgens mij in Canada inderdaad (waar ze overigens een goede naam hebben op ht-gebied meen ik).

Ik ben nog maar op 4 maanden en het begint er redelijk netjes uit te zien. Het is meer haar dan ik had in ieder geval. Het lijkt er natuurlijk uit te gaan zien en het loopt vooralsnog mooi over op de achterliggende haren.

Vooralsnog geen spijt dus!
Maar ik wil pas echt mijn oordeel geven op het moment dat ik denk dat het eindresultaat is bereikt.
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2012, 20:57   #17
macinside
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 december 2011
Berichten: 12
AnthonieH, ik denk dat het overtuigd genoeg is:-) ik heb een goede behandeling gehad en de resultaat na 3 maanden is prima. 40% van de haartje zijn echt blijven groeien en de rest begint na uitval nu ook langzaam weer te groeien. Ik vind het dat ze bij Esteworld perfect werk doen en dat ook nog veel goedkoper is dan in NL of BE..

Ik ben echt tevreden over de behandeling en de resultaat en als ik het ook weer nodig zou hebben(niet waarschijnlijk) dan zou ik zeker via dezelfde route doen.
macinside is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2012, 23:56   #18
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ik weet nog niet of ik het opnieuw zou doen.
Ik ben namelijk pas 9 maanden na mijn ht en het resultaat is op de inhammen nog erg erg zwak. Zo zwak dat je zeer duideljk ziet dat ik een ht heb gehad. Aan de haarlijn staan de haartjes soms wel tot 6 à 7 mm uiteen. Ik hoop dat dit nog verbetert. Het eindresultaat zal er pas na een jaar zijn, dus binnen 3 maanden. Dan zal ik je vraag kunnen beantwoorden. Mocht het nog niet 'af' zijn, dan heeft de kliniek voorgesteld om het gratis bij te werken.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 april 2012, 11:55   #19
van score
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Ik weet nog niet of ik het opnieuw zou doen.
Ik ben namelijk pas 9 maanden na mijn ht en het resultaat is op de inhammen nog erg erg zwak. Zo zwak dat je zeer duideljk ziet dat ik een ht heb gehad. Aan de haarlijn staan de haartjes soms wel tot 6 à 7 mm uiteen. Ik hoop dat dit nog verbetert. Het eindresultaat zal er pas na een jaar zijn, dus binnen 3 maanden. Dan zal ik je vraag kunnen beantwoorden. Mocht het nog niet 'af' zijn, dan heeft de kliniek voorgesteld om het gratis bij te werken.
Waar ben je behandeld Ben..?
van score is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2012, 01:06   #20
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ik ben behandeld bij Prohair. Maar van de behandeling zelf ben ik niet ontevreden. Zie ook mijn dagboek op haarweb. Het resultaat is tot nu toe echter niet vergelijkbaar met dat van anderen na 9 maanden. Tot nu toe zie je overduidelijk op de inhammen dat ik een ht heb gehad, vooral aan de haarlijn. Ik heb nochtans alle regeltjes gevolgd: geen zon erop, nabehandeling met aloë vera, finasteride genomen, minoxidil gebruikt e.d. Wie weet duurt het bij mij allemaal veel langer ... . Dus ik kan me nu nog niet over het eindresultaat uitspreken, want dat is er pas binnen een kleine 3 maanden. En indien nodig werken ze het gratis bij. Het enige spijtige is dan dat er grafts verloren zijn gegaan en dat je dan opnieuw door dat hele proces moet ... . De kliniek heeft een garantie gegeven dat 90% van de grafts uitkomen. Tot nu toe kan ik me dat in mijn geval helemaal niet voorstellen, maar wie weet begint het bij mij heel snel door te komen. Op de inhammen is het vaak van nature wat dunner, maar het verschil met midvoor is bij mij veel te groot en duidelijk, vooral in gewoon daglicht. Ik durf in een restaurant zelfs niet in de buurt van een lamp te gaan zitten ... . Pas als je zonder schrik in daglicht op straat durft komen, is het volgens mij perfect geslaagd. En zover ben ik helemaal nog niet. Duimen dus dat het de komende 3 maanden nog verbetert. Ik vind het wel heel professioneel en fijn dat ze het eventueel willen bijstellen indien nodig. Want ik zeg het: het is volgens mij een goed team.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2012, 08:46   #21
Henk78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2011
Berichten: 35
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Want ik zeg het: het is volgens mij een goed team.
Team is misschien goed, maar helaas bevat dit team bij prohair geen arts of medische mensen tijdens een operatie!
Ik denk wel dat bij iedere kliniek goede en minder goede reseltaten te vinden zijn.
Henk78 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2012, 11:32   #22
Robsen78
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2007
Berichten: 10
Nou deze persoon zou duidelijk iets anders hebben gekozen! http://forum.www.trosradar.nl/viewto...?f=83&t=115464
Robsen78 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2012, 12:09   #23
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Bump!

Deze superinteressante thread heb ik even opgerakeld.
Blijven aanvullen jongens.!
Zou je het terug doen die HT.?

Voorlopig stand is dus:

Positief: 8
Negatief: 2

Misschien een poll aanplakken Moderatoren?
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2012, 12:42   #24
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
Misschien een poll aanplakken Moderatoren?
Dat kan, wat voor antwoordmogelijkheden wil je hebben?

- ik ben tevreden en ik zou het zo weer doen
- ik ben tevreden, maar toch had ik het achteraf bezien niet moeten doen
- ik ben niet tevreden, maar als het nodig is ga ik weer
- ik ben niet tevreden en ik had er niet aan moeten beginnen

... of anders?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2012, 17:24   #25
hairloss
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2008
Berichten: 41
Degenen die hun kaalheid kunnen accepteren hebben het het gemakkelijkste, dat is zonder meer waar.

Maar ik kon het niet accepteren en heb voor HTs gekozen. Ik zou het zo weer doen, ik zie het als een investering in mezelf. Het heeft me zelf-vertrouwen gegeven en daarmee ook mijn carriére een boost gegeven. Mijn eerste behandelingen waren begin 2000, de laatste bijna 10 jaar later en iedere keer weer zie je dat de technieken verbeteren. Waar ik wel spijt van heb is dat ik niet eerder met fina en minox ben begonnen. Te lang gedacht dat ca 4000 grafts voldoende zouden zijn en ook dat de rest niet meer zou uitvallen. Nu is het misschien anders maar destijds werd fina door de klinieken niet gepromoot - allicht niet, je wilt werk houden - en werden de nadelen méér belicht dan de voordelen: het zou alleen maar op de kruin werken, je kunt er bijwerkingen van krijgen, je moet het levenslang blijven gebruiken en - in 2000 - was het erg duur.

Laatst gewijzigd door hairloss; 23 december 2012 om 17:56 Reden: aanvulling
hairloss is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2012, 17:49   #26
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat kan, wat voor antwoordmogelijkheden wil je hebben?

- ik ben tevreden en ik zou het zo weer doen
- ik ben tevreden, maar toch had ik het achteraf bezien niet moeten doen
- ik ben niet tevreden, maar als het nodig is ga ik weer
- ik ben niet tevreden en ik had er niet aan moeten beginnen

... of anders?
Ach, ik zou het eerder simpel houden.

- ja, ik zou het terug doen.
- nee, ik zou het niet terug doen.


Nieuwe tussenstand is nu:

Positief : 9
Negatief: 2
geted is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2012, 18:55   #27
Slckaer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2012
Berichten: 46
Zit op bijna 6 maanden en zeker geen spijt. Ik ben nu 24 en heb min of meer mijn jeugd terug. Mijn donor is nog aardig dik, dus ik verwacht later nogmaals een behandeling.
Slckaer is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2013, 18:21   #28
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Ik zou het zeker opnieuw doen. Enkel spijt dat ik niet alles bij feriduni heb laten doen want daar had ik beste resultaat.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.