Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 maart 2012, 14:38   #346
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
De kortste stand op m'n tondeuse is 1 mm, dus dat is mijn haarlengte. Elke ochtend fris geschoren. Als je op m'n foto's kijkt heb je een idee hoe lang dat eruit ziet.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2012, 21:14   #347
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarohier Bekijk bericht
De kortste stand op m'n tondeuse is 1 mm, dus dat is mijn haarlengte. Elke ochtend fris geschoren. Als je op m'n foto's kijkt heb je een idee hoe lang dat eruit ziet.
Ziet er erg mooi uit vind ik. Alleen je moet dit kapsel dus elke dag bijhouden?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2012, 08:23   #348
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
Ik vind 1 mm een goede lengte, en het is op mijn tondeuse de kortste stand, dus ja, ik doe het elk dag. Qua tijd kost het minder dan elke dag met water en zeep mijn baard scheren. Met 0,6 mm zou het om de andere dag kunnen, maar dit betekent dat ik 's ochtends vroeg al moet gaan nadenken, en dat is toch al niet m'n sterkste punt. Dan maar op de automatische piloot gewoon elke dag.
Ambo, een forumlid dat dezelfde behandelmethode heeft ondergaan, gaf meen ik aan dat hij het twee maal per week bijhoudt.
Maar het is zeker zo dat je het regelmatig heel kort moet houden om het verschil tussen haar en tattoo's te minimaliseren.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 14:48   #349
S10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2008
Berichten: 5
Het ziet er mooi uit. Waar ik mij persoonlijk alleen een beetje zorgen om maak is de haarlijn. Er zijn veelal voorbeelden op het internet te vinden waarbij een zeer onnatuurlijke haarlijn gehanteerd word. Bij jou vind ik het nog het meest natuurlijk.
Wat ik alleen niet zo goed zie op je foto's is de lijn naar de zijkant van je hoofd.
Bij Ambo was de lijn erg hard naar mijn persoonlijke mening. Bij jou is het wat zachter en wat natuurlijker. Bij jullie beide is een ronding getekend. Wat ik zelf voor ogen heb is meer de lijn van mijn inhammen volgen en dan 1,2 tot 2 cm opvullen.
Kan dit uberhaupt wel, of komt dat er ook onnatuurlijk uit te zien?
Daarnaast wil ik dat de haarlijn wat grilliger moet verlopen. Als ik in mijn omgeving kijk heeft bijna niemand echt een harde scherpe haarlijn.
S10 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 15:40   #350
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
@S10

Mijn haarlijn is in overleg met Isabelle van BCN (zie voor verdere info mijn profiel) bewust niet te ver naar voren geplaatst. Ook is de kleur expres wat vager en lichter (meer grijstint) gehouden. Bovendien wordt er met verschillende tinten gewerkt, zodat er geen uniform kleurbeeld ontstaat.

Het ronde komt vooral omdat die foto van boven is genomen. Beschouw het als een breedtegraad op de aardbol: het vooraanzicht loopt op ooghoogte horizontaal, maar van bovenaf de Noordpool gezien is-ie perfect rond. Hoe rond precies hangt af van de vorm van het hoofd in kwestie.

De lijn naar de zijkant van mijn hoofd die jij zoekt is er eigenlijk niet. Ik ben bovenop niet volledig kaal en daarnaast levert BCN gewoon vakwerk. De MHT's zijn niet alleen op de kale delen geplaatst, maar ook al lager op de zij- en achterkant van mijn hoofd waar nog 100% haar groeit, zodat de overgang heel geleidelijk is

Je vraagt je af of jouw haarlijn minder rond kan en je inhammen opgevuld kunnen worden. Ja, alles kan. Richtinggevend was voor mij mijn oorspronkelijke haarlijn. Mijn inhammen heb ik bewust opengelaten. Bovendien werkt BCN met niet-permanente inkt. Dus als je na één a twee jaar toe bent aan je onderhoudsbeurt, kan je altijd nog besluiten de haarlijn verder naar voren te plaatsen of de kleur wat donkerder of dichter aan te zetten. Of, naarmate de jaren verstrijken, grijzer bijvoorbeeld.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 15:51   #351
S10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2008
Berichten: 5
Bedankt voor je reactie.
In het begin was ik erg enthousiast over MHT. en heb dan ook na een aantal maanden overdenken een afspraak gepland. Maar hoe dichter bij de afspraak komt hoe angstiger ik wordt voor een mislukking.
Ik word er eerlijk gezegd ook niet vrolijk van als ik op plaatjes zoek via google, dit terwijl ik het resultaat van jullie erg overtuigend vind.
Het hoeft van mij ook echt niet perfect strakke lijn te zijn.
Zijn er ook mogelijkheden om delen die je achteraf niet bevallen te laten verwijderen?

Ik heb overigens nagenoeg zwart haar (zeer donkerbruin) volgens mij is dat wel een goed uitgangspunt

Laatst gewijzigd door S10; 10 april 2012 om 16:11
S10 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 16:31   #352
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
@S10

Ja, verwijderen kan. Zoals je in mijn profiel kunt zien (2e, 3e en 4e foto-album) was er sprake van een 'doorlekvlek' binnen het proefgebied. Deze is zodanig behandeld dat er op die plek nu weer verschillende losse MHT's staan, net zoals de rest van het proefgebied (en inmiddels de hele bovenkant van mijn hoofd).
Bovendien is er sprake van niet-permanente inkt. Zelfs als je er geen 'verwijderbehandeling' tegenaan gooit, gaat het uiteindelijk vanzelf weg. Hoe snel hangt af van jouw lichamelijke reactie op de inkt en op je gedrag: de hele dag zonder bescherming in de zon, liefst rond de evenaar, versnelt het oplossingsproces aanzienlijk.
Hou gewoon je kop erbij en begin ook met een proefstukje in plaats van in één keer je hele hoofd. Dat vooruitzicht slaapt vast een stuk rustiger.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 16:40   #353
S10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2008
Berichten: 5
Dat stelt mij inderdaad gerust.
Wat betreft die doorlek vlek.
Komt dat vaak voor?
Hoe moet ik mij dat voorstellen in grote ed.?
Hoe groot was jou proefstuk?

Ik heb even een foto van 10 jaar geleden er bij gepakt en wat mij opviel was dat ik toen eigenlijk ook al inhammen had. Ik was toen 19. Ik ben nu nog niet volledig kaal. eerder een beginnende NW3.
Ik denk dat ik mijn kruin en de punt tussen mijn inhammen (die nu aardig dun is) laat opvullen. met een zeer kleine opvulling van de inhammen.

Oh en nog één vraag en dan stop ik ermee :-)
hoelang duurt het voordat de wondjes en de rode huid weg getrokken zijn zodat je je beetje fatsoenlijk kan vertonen buiten?

Laatst gewijzigd door S10; 10 april 2012 om 16:45
S10 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 17:39   #354
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
@S10

Alle 'doorlekvlek'-info: zie 2e, 3e en 4e foto-album met begeleidende teksten.

Wondjes na de behandeling had ik niet. Tijdens de behandeling wordt het bloed voortdurend weggeveegd. Tijdens en na de behandeling krijg je een speciaal zalfje op je hoofd. De gaatjes zijn minuscuul klein. Dus aan bloed of zichtbare korsten na mijn behandeling: nul komma nul.
Een aantal dagen lang moet je de huid insmeren met dat zalfje. Dan voel je dat er minuscule korstjes loskomen, en die zie je dan (moet je wèl goed kijken) als kruimeltjes in je hand.

Wel is de behandelde huid duidelijk roder dan anders. Bij mij was dat bij de grootste behandeling na vier dagen volledig weggetrokken.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2012, 22:09   #355
jojo12
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 1
Ook ik heb een MHT laten doen bij beautycare in Noordwijk. Mijn eerste behandeling was ongeveer iets meer als een jaar geleden. Ik ben nog steeds zeer tevreden met het resultaat. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik dit niet veel eerder had gedaan. Ik heb namelijk eerst een haartransplantatie gehad en dat heeft een flinke litteken achter gelaten. Door de MHT lijkt het nu alsof ik me gewoon kaal heb geschoren maar mijn haar nog wel heb. Het litteken is ook gecamoufleerd door de MHT techniek. In vergelijking met eerst is het litteken flink verbeterd. Het is nu veel minder zichtbaar.

Over de service ben ik zeer te spreken. Ik ben altijd netjes behandeld door Isabelle en Jeffrey. Ik heb inmiddels 5/6 behandelingen gehad inclusief het litteken. Na deze behandelingen ben ik nu sinds december niet meer geweest. Ik ben van plan om deze maand weer te gaan. Als je een aantal behandelingen hebt gehad hoef je niet meer zo vaak terug te komen. (ongeveer 2/3 keer per jaar) afhankelijk van je huid en wensen. Het is verreweg de beste oplossing tegen het kaal worden!! Voor de mensen die er over na zitten te denken om een HT te doen. AUB doe het niet. Een MHT is een veel betere oplossing en je houdt er geen litteken aan over. Je krijgt geen volle haardos met een HT. Een MHT kan daarentegen wel voor een "volle haardos" look zorgen. Er is bij mij geen enkele verkleuring zichtbaar. Ik heb tot nu toe ook van niemand een reactie gehad over tattoopuntjes of dergelijke. Het valt niemand op. Ik krijg reacties als, heb je je hoofd kaalgeschoren en het staat je erg goed. Kortom een MHT is een echte aanrader en Beautycare is voor zover ik weet de meest professionele partij in Nederland.


De berichten op haarweb hebben mij enorm geholpen bij mijn keuze. Ik hoop dat deze info nuttig is voor de mensen die twijfelen. Ik heb bewust geen fotos geplaatst op de site omdat ik het liever prive wil houden. Mijn familie en vrienden weten namelijk hier ook niks van. Succes voor alle geinteresseerden
jojo12 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2012, 22:45   #356
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Het is een leuk alternatief, maar vind zelf dat er een aantal nadelen aankleven. Je moet vaak terug (reken eens uit hoeveel het kost over een aantal jaren) en ook de verkleuringen die ik vaak zie, vind ik nog geen reclame. Ik denk dat het meer mensen opvalt dan men zelf denkt, hangt ook een beetje af of je nog echte haarstoppels van jezelf hebt. Zo cruel zijn mensen vaak niet, dat er altijd een opmerking gemaakt dient te worden. Je kan ook nooit echt goed afstand nemen van je haarproblematiek want je moet zoals gezegd 2-3x per jaar de boel bij painten. Als je nog een aardig matje hebt dan is een haartransplantatie de beste oplossing tegen het kaal worden. Je krijgt weer een mooie volle bos terug als je tot het gaatje gaat en denkt niet te kaal te worden, met mht kan je wel gel gebruiken, maar gaat zo plakken. Micro hair tattoo in een litteken moet ik nog een positief resultaat van zien. AUB doe dat niet. FUE in een litteken is een betere oplossing. Kijk overigens uit dat je niet te hard je hoofd schrobt, voor je het weet veeg je je haarlijn weg. Iedereen succes bij zijn keuze.
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2012, 23:51   #357
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Stel dat je al een FUT- ht achter de rug hebt. Zie je dan na het MHT geen licht 'bobbelig' effect van waar de grafts onder de huid zitten? Of 'verdwijnt' dit in de zee van puntjes?
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2012, 08:46   #358
Haarohier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Locatie: Per deelbehandeling bij Beauty Care Noordwijk maak ik een verslag en een aantal foto's die ik hier post.
Berichten: 19
@Ben79

Zoals je kunt zien en lezen in mijn fotoalbums (zie mijn profiel) heb ik enkele FUT's ondergaan. Als ik in de spiegel kijk zie ik bij de FUT-ht's bovenop mijn hoofd hier en daar een minuscuul verschil met de omliggende kale huid. Maar daarvoor moet ik echt mijn best doen. Dus op dat punt viel er, voorafgaand aan de MHT-behandeling, in mijn ogen nauwelijks winst te boeken.

Sla de foto's van de bovenkant van mijn hoofd van mijn 1e (voor MHT) en 5e (na laatste MHT) album eens op op je eigen computer. Open deze met MS Office Picture Manager en vergroot ze tot bijvoorbeeld 400%. Dan zie je vooral een verschil in kleureffect. Dank zij de MHT's is er nu een mooi egaal stoppeleffect. En dankzij de gemillimeterde FUT-HT's ook nog eens gelardeerd met echte stoppels.
Haarohier is offline   Met citaat reageren
Oud 29 april 2012, 18:30   #359
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik had en heb ook een behoorlijk litteken op mijn achterhoofd. In overleg met Isabelle hebben we een aantal proefjes daarop gedaan, met de mogelijkheid dat het wellicht niet zou helpen. Maar ze heeft een paar keer wat geprobeerd en mijn litteken begon alleen maar meer op te vallen. Over de rest van mijn hoofd ben ik wel redelijk tevreden trouwens.

De techniek van tattoopuntjes lijkt inmiddels wel achterhaald. De nieuwste methode is met een mesje tattoostreepjes zetten, wat veel natuurlijker oogt.

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 mei 2012 om 20:27 Reden: Gekuist
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2012, 21:51   #360
isabelle33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Locatie: Noordwijk ZH
Berichten: 77
Geslacht:
Beauty Care Noordwijk

Beste Ambo........, ik doe mijn best om mijn klanten tevreden te stellen maar ook realiseer ik mij dat ondanks mijn inspanningen dit niet altijd lukt, mocht je een klacht hebben dan zou ik graag een afspraak met je maken om het probleem naar beste kunnen en op basis van de huidige mogelijkheden op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Isabelle.
__________________
Beauty Care Nederland

Instituut voor medische pigmentatie.
Litteken camouflage, Micro Hair Pigmentation e.a.

info@beautycarenederland.nl

http://www.beautycarenederland.nl

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 5 mei 2012 om 20:29 Reden: Ingekort
isabelle33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.