Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 februari 2012, 00:41   #46
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag iedereen

Even een update. Het zal op 4 maart, binnen enkele dagen dus, exact 8 maanden geleden zijn. Vergeleken met het resultaat van vele anderen, vind ik mijn resultaat tot nu toe erg dun. Hopelijk trekt dat nog bij.

Je vindt foto's van vandaag in mijn album.

Mocht het nodig zijn, dan zijn ze in de kliniek zo vriendelijk om een correctie uit te voeren waar nodig. Wel vriendelijk van ze.

Wat vinden jullie ervan tot nu toe? En kunnen er volgens jullie nu nog steeds nieuwe haartjes bijkomen?

Ik hoor het graag.

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2012, 07:36   #47
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat ze aanbieden om zaken aan te vullen als het tegenvalt is goed, maar je hoopt natuurlijk dat zoiets niet nodig is! Maar goed, het toont inderdaad volgens mij niet helemaal optimaal. Met 8 maanden zou je op meer hopen, denk ik.

Hergroei begon wel laat bij jou, dus mag je verwachten dat het nog wel iets verbetert. Het blijft overigens lastig om je eigen situatie met die van anderen te vergelijken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2012, 11:04   #48
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hey Ben,

Er zitten inderdaad wel wat 'kale' stukken tussen, maar zorgelijk ziet het er niet uit denk ik. Je zou zeggen dat als je de onderstaande hergroeitabel zou aanhouden, je nu op 80% zit. Misschien is dit niet helemaal zo, maar dit is slechts een gemiddelde. Ik zou er op rekenen dat er zeker wel wat bijkomt en misschien duurt het wel meer dan een jaar. De ene transplantaat heeft meer tijd nodig dan de andere mag ik aannemen.

http://www.prohairclinic.com/nieuws/...transplantatie
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2012, 11:55   #49
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
nieuwe site

He, ik was al een tijdje niet meer op de PHC site geweest. Hij is eindelijk vernieuwd. Ziet er goed uit vergeleken met de erg verouderde vorige site.
__________________
2 januari 2012 - 1403 grafts HSI
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2012, 23:36   #50
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag Sonico en AnthonieH

Bedankt voor de geruststelling.

Wel erg interessant, die tabel. Die staat nog niet zo lang op hun website, volgens mij, want ik heb die nog niet gezien. Ik hoop dat ik nu nog niet aan 80% zit, want dan zou dit nagenoeg het eindresultaat zijn ... .

Maar er staat ook duidelijk bij dat resultaten individueel nogal verschillen en dat dit 'gemiddelden' zijn.

Het is inderdaad beter als een 'bijwerking' niet nodig is, omdat je dan niet nog eens door dat hele proces heenmoet.

Ik gebruik nu wat toppik en dan valt het resultaat al goed mee, maar ik heb natuurlijk geen zin om dat continu te blijven doen. En bovendien vroeg eergisteren een familielid me vlakaf of ik een ht had laten doen. Ik viel zowat van mijn stoel van verstomming, zo ineens. Vlak aan de haarlijn staan de haartjes die al zijn uitgekomen heel ver van elkaar. Daar valt het dus heel erg op dat ik een ht heb gehad. Ik heb me zelden zo slecht gevoeld als toen, omdat ik het heb proberen geheim te houden. Maar je zou natuurlijk ook kunnen zeggen: 'het feit dat het is opgevallen, wil zeggen dat er verbetering is'. Het enige (voorlopige?) nadeel is dat het aan de haarlijn aan de linkerkant (voorlopig hopelijk) heel onnatuurlijk is. Dus hopelijk ben ik gewoon een 'laatbloeier' en heb ik binnenkort de grootste bos haar op het noordelijk halfrond.

Ik ben er volledig zeker van dat ze bij PHC er eventueel alles aan zullen doen om het eindresultaat eventueel bij te stellen. Het zijn echt heel goed en eerlijke mensen die volgens mij zeer begaan zijn met hun resultaten. En zo hoort het, natuurlijk.

Ik houd jullie de komende maanden op de hoogte van mijn 'haartijdlijn'.

Groetjes

Ben79

Laatst gewijzigd door Ben79; 29 februari 2012 om 23:36 Reden: foutje
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2012, 23:48   #51
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dag iedereen

Sorry dat jullie lange tijd niets meer van mij hebben gehoord. Ik heb een tamelijk zware tijd achter de rug, op verschillende vlakken.

Ik zit nu op 13,5 maanden na mijn behandeling. Het resultaat is ondermaats. Ik heb de kliniek gecontacteerd en mijn verhaal gedaan. Ze hebben een touch-up beloofd wanneer ik er klaar voor ben.

Ondertussen zat ik zo diep in de put dat ik geopteerd heb voor een MHT-behandeling bij hishair. Ik zit nu middenin dat proces en ook dit valt me psychologisch zwaar, maar het resultaat tot nu toe is aanvaardbaar, al zie ik hier en daar een onvolkomenheid. Misschien let ik er te fel op en is er verder niemand die het ziet ... . Van zodra de behandeling 'gesetteld' is, zal ik hier enkele fotootjes plaatsen.

Het moet me wel van het hart dat ik het bijzonder vriendelijk vind dat sommigen na zelfs lange tijd op eigen initiatief interesse tonen in mijn verhaal. Dat geeft echt blijk van heel veel medeleven en doet een mens echt deugd. De steun die je via dit forum krijgt is eigenlijk onbetaalbaar. Hopelijk kan ik sommigen met mijn verhaal ook weer verderhelpen.

Groetjes

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 11:50   #52
Particle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2012
Berichten: 21
Veel sterkte gewenst Ben, en hopelijk bereik je nu snel het doel dat jij voor ogen hebt!
Particle is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 12:02   #53
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ben79 Bekijk bericht
Ik zit nu op 13,5 maanden na mijn behandeling. Het resultaat is ondermaats. Ik heb de kliniek gecontacteerd en mijn verhaal gedaan. Ze hebben een touch-up beloofd wanneer ik er klaar voor ben.
Dat is echt balen, Ben. Ben je nu echt haren kwijt geraakt, die nooit meer zijn teruggegroeid?

Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarvan in een enorme dip komt. Toch wel goed dat je meteen doorgaat en niet bij de pakken bent gaan neerzitten. Ik hoop dat je met die touch-up en de puntjes op de i voor je MHT toch een situatie krijgt waar je vrede mee kunt hebben
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 12:04   #54
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
veel sterkte Ben.Ik weet het, het is makkelijk gezegd maar probeer te relativeren en eens wat afstand te nemen van je hoofd/haar/HT
hey69 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 12:50   #55
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Dat is net waar ik zo'n moeite mee heb.

Ik zit er wel 50 keer per dag naar te kijken: in de badkamerspiegel (ik heb zo'n klein apart spiegeltje voor de achterkant), in etalageruiten, autovensters, op het toilet in het café of brasserie, noem maar op.

Dat ze bij de kliniek hun best hebben gedaan, geloof ik echt. Dezelfde kliniek heeft namelijk bij veel andere haarwebber heel goede resultaten bereikt. En ja, zoals je het zegt, Anthonie, ben ik een aantal haren kwijt door de ht die dus niet meer teruggroeien. en het is balen als je daar ook nog voor moet betalen, maar daar kan de kliniek zonder twijfel niets aan doen. Ik ben al heel blij met een gratis touch-up in de toekomst.

Ik wou echt dat ik er vrede mee kon nemen, want in dat geval had ik ze gewoon afgeschoren en mijn kaalheid geaccepteerd. Waarom lukt me dat nu niet?

Maar na de MHT begint het er toch al wat beter uit te zien. Nu zit ik weer constant aan mijn partner te vragen of die wat 'opmerkt' aan mijn haar: kleurverschil ,verschil in densiteit of iets dergelijks. Ik heb nu 4 MHT- behandelingen gehad en nu lijkt het de goede kant uit te gaan, al zie je volgens mij een licht kleurverschil bovenkant / zijkant. Maar misschien ben ik de enige die dit ziet of misschien is het omdat ik niet genoeg in de zon kom. Bovendien bestaat de kans dat het nog moet 'settelen'. Al bij al heeft het tot nu toe al een flinke duite gekost en heel wat leed en miserie met zich meegebracht, dus ik hoop dat ik dit hoofdstuk binnenkort achter me kan sluiten.

Bedankt voor de steun.

Ben79
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 12:59   #56
Harbour
HaarWeb lid
 
Harbour's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2008
Berichten: 167
Wat geven ze voor reden aan dat het resultaat tegenvalt?
Harbour is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 13:18   #57
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Ik heb de kliniek aan de lijn gehad. Ze begrijpen het niet en hebben er geen verklaring voor ... . volgens mij is dat ook heel moeilijk te achterhalen, omdat er zoveel factoren van invloed kunnen zijn, waaronder de reactie van je eigen lichaam ... .
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 20:09   #58
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Maar komen de HT-haren niet door? heb je veel last van schockloss waardoor de bestaande haren uitvallen?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 20:39   #59
sonico
HaarWeb lid
 
sonico's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2011
Berichten: 285
Hey Ben, echt vervelend om te horen dat het niet is geworden wat je had gehoopt ... En het geeft ook weer eens aan dat een ht een serieuze zaak is waarbij je niet zomaar vanuit mag gaan dat 'alles' goed komt.

Ik heb de MHT-behandeling bij die kliniek even opgezocht, het ziet er wel erg mooi uit moet ik zeggen! Ik ben erg benieuwd hoe de oplossing bij jou heeft gewerkt. Heb je nu het hoofdstuk ht helemaal afgesloten (dus geen 'touch up')?

Ik wens je hoe dan ook het allerbeste, en uiteraard veel sterkte toe!

Laatst gewijzigd door sonico; 13 augustus 2012 om 20:41
sonico is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2012, 22:20   #60
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
dZinee, niet alle haren zijn doorgekomen en ik had heel veel last van shock loss. Het duurde bij mij maanden eer er weer enkele plukjes haar in het transplantatiegebied stonden. Ik heb het dan over de hergroei van het haar dat er al stond. Die zijn misschien ook niet allemaal teruggegroeid, wie weet ... .

Bovendien heb ik, aldus de MHT-kliniek, heel wat 'littekenweefsel' in het ontvangstgebied overgehouden aan mijn ht. Het resultaat is een ontvangstgebied vol putjes en bobbeltjes, de je niet ziet als je je haar laat groeien, maar wél als je het afscheert. Dit hebben ze met de MHT goed kunnen camoufleren.

Sonico, ik weet niet goed wat te doen. Aan de éne kant heb ik betaald voor een aanvaardbaar resultaat. Ook zou de combinatie ht - MHT natuurlijk beter zijn met iets meer haartjes op de inhammen, zodat het goed 'mixt'. Aan de andere kant weet ik niet of het wel zo'n goed idee is om tussen die pigmentatiepuntjes gaatjes te gaan maken om er nieuwe haartjes tussen te zetten. Misschienbeschadigt het éne het andere dan wel of zo ... .

Van zodra de roodheid van mijn MHT geweken is, zal ik enkele foto's uploaden. Misschien straks nog even, maar dan moet je er roodheid 'eruit denken', lol.
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.