Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2010, 23:27   #1
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
hoeveel grafts en welke kliniek?

dag allemaal,

ik heb sinds afgelopen jullie mijn tweede 3000 grafts transplantatie achter de rug,

alleen nog geen resultaat dat duidelijk is om op foto te zetten,Wel dat mijn kruin kwa kleur van rood naar zwart is gegaan d.m.v de haartjes die net uit de huid zijn gekomen en nog amper 2 mm zijn,
´
alleen ik wil nu nog een HT, voor de voorkant van de hoofd, En voornamelijk alleen maar bestaand uit BHT,Wie weet een goede kliniek? en hoeveel grafts heb ik nodig , ik wil 4cmbij1cm plus 3 cm bij 4cm plus 3bij3cm en als laatste 4cm bij 1 cm waar ik haar getransplanteerd krijg,meeste delen zijn kaal, dus hoeveel grafts per cm lijkt voldoende voor de voorkant van de hoofd,

en waar in nederland kunnen ze dat goed doen? een bht heb ik het dan over,en de inplant gebied is dus geheel kaal bijna, dus zou het kunnen dat ik de compleet hoofd niet gescheerd te hebben? omdat de donor tog van B is!

de donor heeft genoeg haar, alleen wil ik daar niks meer uit laten halen, want het dunt uit en geeft ondanks dat het goed dicht behaard zit tog een raar look,

zijn de dokters die jullie verwijzen gehoorzaam???? ik wil mijn wil, en niet van de dokter zelf, ik heb ze bijna gesmeekt om ook voor hoofd te transplanteren maar tog hebben ze me vanalles wijs gemaakt, dat ik daar later spijt van zou hebben etc etc, ik heb nu enorm spijt, Spijt dat ik ze tog nog geluisterd heb,ik moest zelfs een blaatje ondertekenen dat hun niet verantwoordelijk waren als mijn donor op was en ik een raar kapsel had voor hoofd met haar en de omgevind kaal,

maar ik irriteer me echt vreselijk aan de voorkant die bij de inhammen kaal worden, niet verticaal maar horizontaal,

wie weet een goed adres voor BHT in nederland? of wie weet er een goede ergens anders?

en ik zeg het alvast, maak me niet zo druk om mn borst die vol gaat zitten met littekens, maar wel om mn kruin,die mn uiterlijk enorm bepaald,

m.v.g
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 04:30   #2
Seiko
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2010
Berichten: 27
Ik kan je HASCI aanraden maar die zijn wat prijzig. Maar je het wel heel goed resultaat.
Seiko is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 11:27   #3
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
dag allemaal,

ik heb sinds afgelopen jullie mijn tweede 3000 grafts transplantatie achter de rug,

alleen nog geen resultaat dat duidelijk is om op foto te zetten,Wel dat mijn kruin kwa kleur van rood naar zwart is gegaan d.m.v de haartjes die net uit de huid zijn gekomen en nog amper 2 mm zijn,
´
alleen ik wil nu nog een HT, voor de voorkant van de hoofd, En voornamelijk alleen maar bestaand uit BHT,Wie weet een goede kliniek? en hoeveel grafts heb ik nodig , ik wil 4cmbij1cm plus 3 cm bij 4cm plus 3bij3cm en als laatste 4cm bij 1 cm waar ik haar getransplanteerd krijg,meeste delen zijn kaal, dus hoeveel grafts per cm lijkt voldoende voor de voorkant van de hoofd,

en waar in nederland kunnen ze dat goed doen? een bht heb ik het dan over,en de inplant gebied is dus geheel kaal bijna, dus zou het kunnen dat ik de compleet hoofd niet gescheerd te hebben? omdat de donor tog van B is!

de donor heeft genoeg haar, alleen wil ik daar niks meer uit laten halen, want het dunt uit en geeft ondanks dat het goed dicht behaard zit tog een raar look,

zijn de dokters die jullie verwijzen gehoorzaam???? ik wil mijn wil, en niet van de dokter zelf, ik heb ze bijna gesmeekt om ook voor hoofd te transplanteren maar tog hebben ze me vanalles wijs gemaakt, dat ik daar later spijt van zou hebben etc etc, ik heb nu enorm spijt, Spijt dat ik ze tog nog geluisterd heb,ik moest zelfs een blaatje ondertekenen dat hun niet verantwoordelijk waren als mijn donor op was en ik een raar kapsel had voor hoofd met haar en de omgevind kaal,

maar ik irriteer me echt vreselijk aan de voorkant die bij de inhammen kaal worden, niet verticaal maar horizontaal,

wie weet een goed adres voor BHT in nederland? of wie weet er een goede ergens anders?

en ik zeg het alvast, maak me niet zo druk om mn borst die vol gaat zitten met littekens, maar wel om mn kruin,die mn uiterlijk enorm bepaald,

m.v.g
Wat ik niet begrijp, is waarom je geen BHT hebt gedaan juist voor je kruin, juist daar komt het goed tot zijn recht ? Niet zozeer voor je haarlijn.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 13:54   #4
Fauce
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 januari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seiko Bekijk bericht
Ik kan je HASCI aanraden maar die zijn wat prijzig. Maar je het wel heel goed resultaat.
Dit
Fauce is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2011, 16:57   #5
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Beetje paniekerig allemaal als je het mij vraagt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2011, 22:18   #6
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
transplantatie

Ik neem mijn woorden terug, Voor de post hier 9 maanden geleden,

ze hebben uitstekend werk geleverd,

ben nu wel naar bht op zoek, zal kijken wat hasci kan doen voor mij,
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2011, 22:21   #7
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
WELKOM BIJ HAIR SCIENCE INSTITUTE


Hair Science Institute is een instituut voor geavanceerde haartransplantatie en -vermeerdering. Wij onderscheiden ons van andere klinieken door onze unieke haartransplantatie techniek:


HaarStamcel Transplantatie®



HaarStamcel Transplantatie® is door Hair Science Institute ontwikkeld én gepatenteerd: het mag uitsluitend door onze klinieken in Amsterdam, Maastricht, Londen en Wenen toegepast worden. Bij HaarStamcel Transplantatie® is eigenlijk geen sprake van haartransplantatie maar van haarvermeerdering.

Bij HaarStamcel Transplantatie® maken uw eigen haren nieuwe haren. Precies waar u dat wilt. Zonder littekens, zonder pijn, zonder lange herstelperiode, en... zonder dat het u haren kost!

Dankzij de precisie, snelle genezing en het natuurgetrouw resultaat is HaarStamcel Transplantatie® de enige methode die geschikt is voor alle behandelgebieden, ook in het gelaat.

Deze website geeft een zo volledig mogelijk beeld van Hair Science Institute en haar unieke behandeltechniek. Mocht u toch nog vragen hebben aarzel dan niet om ons te bellen of te e-mailen: wij zullen uw vragen graag beantwoorden.








Iemand ervaring met haarstam cel transplantatie?
resultaat?

m.v.g
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 12:17   #8
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
foto's

hier een paar foto's van hoe het er nu uit ziet,

ik heb nog noot bht gedaan, alleen maar ht van de achterhoofd,
dat ben ik wel van plan om de kruin en midden hoofd te laten behandelen,
Maar ik zit niet echt meer te springen om een ht te laten doen,
ik ben al zeer tevreden mee met de resultaat,
ben van plan nog een keer te gaan,Maar dan alleen als ik een goede kliniek kan vinden voor bht,

Op foto's kun je duidelijk zien waar geen ht gedaan is, dat is precies midden op het hoofd, de rest was zowat bijna helemaal weg, en de kruin daar zat alleen maar dons haartjes, maar nu zie je in normale verlichting vrij weinig, met fullmore moest ik bij de eerste ht op de kruin zo veel moeite doen om te verbergen,
maar nu hoef ik 2 a 3 keer lichtjes te spuiten en je kunt niks meer zien, Een spuitbus die een week mee ging, gaat nu 3a4 maanden makkelijk mee,

de 2e behandeling:is 3000 grafts geweest waarvan voor de kruin is 1000 grafts gebruikt, de rest aan de zijkanten, van vooren naar achteren,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 140820111388.jpg‎ (148,6 KB, 164x gelezen)
Bestandstype: jpg 140820111393.jpg‎ (145,2 KB, 151x gelezen)
Bestandstype: jpg 140820111396.jpg‎ (159,3 KB, 150x gelezen)
Bestandstype: jpg 140820111397.jpg‎ (142,3 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg 140820111400.jpg‎ (151,3 KB, 136x gelezen)

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 14 augustus 2011 om 14:34
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 13:08   #9
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Lightbulb

Volgens mij ben je ook op kapperskosten aan het besparen !
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 13:19   #10
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
@onsgoederen

Ben je 2x bij Istanbulsacekimi behandelt?

6500graft's ziet er inderdaad goed uit.

Volgens mij kan je voor een BHT beter in Turkije terecht,
daar hebben ze meer ervaring met BHT!
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 14:28   #11
onsgoederen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2007
Berichten: 55
n

ik was eerste keer behandeld in istanbul, in een ziekenhuis (yasam hastanesi)
Daarna vorige jaar was ik weer geweest, alleen ze zijn verplaatst naar (Alman hastanesi) dat is 200 a 250 meter vanaf de begin van istiklal caddesi de Bekende drukke straat die paar km lang is,

hier de link, hun site

http://www.istanbulestetiksacekimi.com/

Laatst gewijzigd door onsgoederen; 14 augustus 2011 om 14:36
onsgoederen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 14:50   #12
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
@onsgoederen

o.k. thank's, by the way, het ziet er goed uit!
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2011, 21:44   #13
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Volgens mij ben je ook op kapperskosten aan het besparen !

Maar zonder dollen onsgoederen, ik denk inderdaad dat als je eens een korte coupe laat knippen bij een goede kapper, Fudge erdoor, je die HT wel kan laten zitten, want je hebt volgens mij een prima resultaat gehaald vorige keer.
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2011, 12:09   #14
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Kun je foto's van voor de behandeling posten?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2011, 12:34   #15
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onsgoederen Bekijk bericht
wie weet een goed adres voor BHT in nederland? of wie weet er een goede ergens anders?

Check dit ff... fue-hlc.com

http://www.fue-hlc.com/en/bodyhairtr...rverpflanzung/

Zij hebben ook goede referenties.
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe weet je hoeveel grafts je krijgt? mirai Chirurgische behandelingen 33 12 maart 2009 08:56
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Welke kliniek kies jij voor FUE gletscher Chirurgische behandelingen 14 2 oktober 2007 09:17
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 20:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.