Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 november 2017, 23:23   #1
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Schokkende HASCI recensies op hun Facebook pagina!!

Geachte Leden,

HASCI had zo veel negatieve recensies van hun klanten op hun HASCI Facebook pagina dat ze maar vandaag besloten hebben om alle recensies te verwijderen en of dat nog niet genoeg is kan men ook geen nieuwe recensies meer plaatsen. NIEMAND MEER MAG BIJ HASCI RECENSIES ACHTERLATEN!!!!
https://www.facebook.com/HairScienceInstitute/

Zij zijn ook de ENIGE kliniek IN NEDERLAND waar men geen recensies achter kan laten op eigen Facebook pagina.
Dit zegt meer dan genoeg over hun kwaliteiten en VOORAL klanttevredenheid van hun patiënten! De recensies waren echt schokkend die duidelijk maakte een wat voor grote oplichtingsbende HASCI is en vooral over Coen Gho hoe hij zich gedraagt wanneer het geld binnen is!!!
Ze hebben niet voor niets zo'n sterke marketingmachine waardoor ze tegenwoordig overal te vinden zijn.....Puur een alleen om alle negativiteiten te ontkrachten rond om hun HASCI FABELTJE en waar ze ook om bekend zijn is het KEIHARD dumpen van ontevreden Patiënten!! Vooral Coen Gho is daar heel erg goed in aangezien alle moeilijk op te lossen klachten ook bij hem altijd eindigen en daar heeft hij een standaard trucje voor om de zaak dood te laten bloeden en dat is NERGENS MEER OP REAGEREN EN DAT KWAM OOK HEEL DUIDELIJK TERUG IN DE RECENSIES VANDAAR DAT KLANTEN OOK GEEN RECENSIES MEER ACHTER KUNNEN LATEN OP HASCI FACEBOOK PAGINA!!!

Ze hebben er ook geen baat bij als mensen terugkomen anders valt het leeg getrokken donorgebied op een gegeven moment op. Vandaar ook zulke hoge prijzen die ze vragen.......Ze pakken direct het geld wat anderen klinieken in 2 of 3 keer verdienen en mensen kunnen daarna ook niet zo snel meer terugkomen doordat het te duur wordt waardoor hun terggroei fabeltje op het donorgebied niet opvalt en mensen die ontevreden zijn en die een herstelbehandeling willen, worden volledig genegeerd zodat ze niet terugkomen een krijgen nergens meer antwoord op, zelfs wanneer ze bellen worden ze gewoon weggedrukt en ik praat uit EIGEN ervaring en vele ex-patiënten die ik via hun Facebookpagina had benaderd. HOE MEER BEHANDELINGEN HOE MEER HET LEEG GETROKKEN DONORGEBIED GAAT OPVALLEN DAAROM VRAGEN ZE DIRECT HET GELD VAN 2 of 3 BEHANDELINGEN IN 1 KEER EN HOPEN ZE JE DAARNA NOOIT MEER TERUG TE ZIEN!!!!

Ik heb ook op eerdere topics mijn ervaringen gedeeld over Hasci. LEES AUB DEZE GOED...........Het gaat hier om jaren lang ervaring met Hasci/Coen Gho plus ook veel onderzoek naar hem gedaan en naar zijn werkwijze die ik graag met jullie hier wil delen!! IK KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN, HASCI/COEN GHO ÉÉN VAN DE GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!!!!!

Succes.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 15 november 2017 om 22:09
Iliasilias is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
coen gho, facebook, hasci, oplichter, recensies

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.