Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2019, 21:36   #31
esrasalam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2019
Berichten: 3
Geslacht:
situatie is door de kapster opgelost, ze heeft contact met mij opgenomen en de helft van het bedrag van het haar terugbetaald.
esrasalam is offline   Met citaat reageren
Oud 11 augustus 2020, 10:39   #32
Esmee 2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Hi Dames,

Ik wilde vragen of er in deze tijd nog mensen zijn belazerd door Bianca Vink.
Ik ben 30 aug 2020 bij haar geweest 239 euro betaald. Ik heb voor 100 extentions betaald maar ongeveer 65 gekregen.
Daarnaast vallen de extentions eruit, is mijn hoofdhuid kapot.
Het blijkt dat het eerste klas troep te zijn omtrent extentions.
Ze laat mooi glanzende haar zien, ze loop weg om wat haar bij te pakken en waarschijnlijk wissel ze het haar om.
Meteen toen het erin zat was ik niet blij. Heb dat ook gezegd ze bonjourde me weg want ze had het druk met een( Vip) meisje van sex on de beach. En ze zou me de behandelplan toesturen.
Ik heb over en weer bericht dat ik niet tevreden was. Ik zou me geld terug krijgen. Maar moest eerst het haar terug sturen en op de manier laten verwijderen zoals zij dat wou, ik wou niet nog eens 2,5 uur rijden voor niks.
Ik vraag wil je de helft alvast over maken tot je het haar binnen heb en de rest daarna.
Ze schold me uit ik was wantrouwig omdat ik onzeker ben en geen ballen verstand Heb en niet spoorde. Ik heb gezegd als je niet netjes dit oplos gaat dit op sociaal media. Toen kreeg ik dreigementen dat mensen mij gaan opzoeken en mij geestelijk gaan kapot gaan maken dat psychische hulp moet krijgen en al haar 10.000 klanten mij gaan vuren en mijkapot maken. Dit bleef maar doorgaan ik heb gezegd dat ik dit netjes wilde oplossen. Dat wilde Zij niet meer, het lag allemaal aan mij. Ik kon niet met extentions omgaan etcetc. Ze blokkeerd me, dus zette ik het op sociaal media. Toen haalde ze me van de blok af en vuurde op me vol dreigementen.
De extentions zitten zo slecht erin dat mijn haar binnen 10 dagen vol met knopen zitten de extentions lijken wel touw. En ze vallen binnen 10 dagen er al uit.Mijn hoofdhuid is stuk. En ze stuurt berichten dat ze met oplossingen komt en vervolgens deel van kijk ik ben met een oplossing gekomen maar ze wilt niet mee werken. De berichten komen niet overeen met haar daden. Want als je haar bel om te vragen voor een oplossing wordt je bedreigd en laat ze meerdere mensen naar je bellen met dreigementen.

Weet iemand wat ik met deze situatie kan doen!

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Esmee 2020; 11 augustus 2020 om 11:43
Esmee 2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2020, 09:19   #33
Anoniem-2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Bianca Vink

Hoi, Ik ben ook een tijdje bij haar geweest. Helaas heb ik het gewoon opgegeven. Ik weet niet wat je eraan kunt doen. Behalve het delen met anderen. Het lijkt erop dat de politie er niet mee doet en grappig genoeg de belastingdiesnt ook niet. Misschien de belastingdienst eens tippen want ze laat iedereen contact betalen en zegt ook doodleuk dat ze nauwelijks inkomen opgeeft maar rustig een ton per jaar omzet. Nu is het meeste van wat ze zegt gelogen want ze is echt een enorme fantast. Ze praat over zaken van haar persoonlijk waarvan je denkt, ok dat is niet iets om te delen met klanten en bovendien is het meeste heel simpel te weerlgeggen of uit te zoeken. Extensions knipt ze in tweeen en als je komt met een klacht dan doet ze alsof je gekt bent. Haar vriend behandeld ze als een slaafje en en ze praat tegen haar kind alsof het een puppie is, met zo'n hoog achterlijk stemmetje. Ze is inmiddels door een paar operaties een paar honderd kilo lichter maar naar eigen zeggen heeft ze dit gedaan door heel hard aan zichzelf te werken. Het is ongeloofelijk dat iemand dit allemaal kan doen en mijn haar zag er werkelijk niet meer uit nadat ze een aantal keer aan het werk was geweest. Sterke en ik vermoed dat de meeste niet eens het gevecht aan gaan. Ik denk serieus dat deze Bianca geestelijk ziek is maar ook ontzettend uitgekookt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esmee 2020 Bekijk bericht
Hi Dames,

Ik wilde vragen of er in deze tijd nog mensen zijn belazerd door Bianca Vink.
Ik ben 30 aug 2020 bij haar geweest 239 euro betaald. Ik heb voor 100 extentions betaald maar ongeveer 65 gekregen.
Daarnaast vallen de extentions eruit, is mijn hoofdhuid kapot.
Het blijkt dat het eerste klas troep te zijn omtrent extentions.
Ze laat mooi glanzende haar zien, ze loop weg om wat haar bij te pakken en waarschijnlijk wissel ze het haar om.
Meteen toen het erin zat was ik niet blij. Heb dat ook gezegd ze bonjourde me weg want ze had het druk met een( Vip) meisje van sex on de beach. En ze zou me de behandelplan toesturen.
Ik heb over en weer bericht dat ik niet tevreden was. Ik zou me geld terug krijgen. Maar moest eerst het haar terug sturen en op de manier laten verwijderen zoals zij dat wou, ik wou niet nog eens 2,5 uur rijden voor niks.
Ik vraag wil je de helft alvast over maken tot je het haar binnen heb en de rest daarna.
Ze schold me uit ik was wantrouwig omdat ik onzeker ben en geen ballen verstand Heb en niet spoorde. Ik heb gezegd als je niet netjes dit oplos gaat dit op sociaal media. Toen kreeg ik dreigementen dat mensen mij gaan opzoeken en mij geestelijk gaan kapot gaan maken dat psychische hulp moet krijgen en al haar 10.000 klanten mij gaan vuren en mijkapot maken. Dit bleef maar doorgaan ik heb gezegd dat ik dit netjes wilde oplossen. Dat wilde Zij niet meer, het lag allemaal aan mij. Ik kon niet met extentions omgaan etcetc. Ze blokkeerd me, dus zette ik het op sociaal media. Toen haalde ze me van de blok af en vuurde op me vol dreigementen.
De extentions zitten zo slecht erin dat mijn haar binnen 10 dagen vol met knopen zitten de extentions lijken wel touw. En ze vallen binnen 10 dagen er al uit.Mijn hoofdhuid is stuk. En ze stuurt berichten dat ze met oplossingen komt en vervolgens deel van kijk ik ben met een oplossing gekomen maar ze wilt niet mee werken. De berichten komen niet overeen met haar daden. Want als je haar bel om te vragen voor een oplossing wordt je bedreigd en laat ze meerdere mensen naar je bellen met dreigementen.

Weet iemand wat ik met deze situatie kan doen!

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Anoniem-2020; 13 augustus 2020 om 09:21
Anoniem-2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2024, 14:32   #34
Roos1208
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2024
Berichten: 1
Geslacht:
Exclamation

Hallo allemaal!

2024, Bianca Vink is nog steeds actief...
Een paar weken geleden heb ik een eerlijke negatieve review geplaatst via Google over Bianca Vink. Deze is natuurlijk door Bianca verwijderd.. en zo verdwijnen er wel meer negatieve reviews.

Ik vind dat mensen gewaarschuwd moeten worden voor haar. Een waarschuwing die ik nooit heb gehad, aangezien er amper negatieve reviews zijn...

Totdat ik 2x bij haar ben geweest in haar smerige salon. Waar alleen haar vriendinnen/ bnners goed behandeld worden;
Haren wassen, knippen en extensions plaatsen. Als onbekend persoon krijg je slechte kwaliteit extensions, te weinig extensions, je haar word niet gewassen en geknipt en je wordt onbeschoft behandeld. Als de extensions verwijderd worden trekken ze letterlijk het haar uit je hoofd....
Veel geld uitgegeven zodat Bianca lekker kan leven, en dit blijft ze doen...
Deze vrouw MOET gestopt worden.

Zijn er meer meiden die zich herkennen en graag je verhaal kwijt willen??
Misschien kunnen wij samen iets doen (media opzoeken zoals opgelicht of BOOS), zodat andere gewaarschuwd worden. Het is gewoon een oplichtster die na jaren oplichten gestopt moet worden in plaats van aangemoedigd worden door tv programma "keuringsdienst van waarde"!!

Laatst gewijzigd door Roos1208; 8 februari 2024 om 14:38
Roos1208 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
bianca vink

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 01:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.