Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 augustus 2009, 00:19   #46
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikrik Bekijk bericht
Oké, dank voor de geruststelling bverotti.
Ik had mijn fue afspraak al bijna geannuleerd.
Het is zeker niet mijn bedoeling om dit te veroorzaken. Belangrijk is dat je weloverwogen je keuze maakt.
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 00:22   #47
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Hmm, zo eenvoudig ligt het niet denk ik

1) Een van achter opgeschoren kapsel is vrij populair dacht ik zo.
2) Sommige littekens zijn zelfs dusdanig dat je zelfs het haar structureel 'lang' moet blijft houden. Ook maar iets geschoren zit er dan al helemaal niet meer in.
3) Je zal altijd preventief moeten denken. Hoe graag we allemaal ook willen 'klaar' te zijn na de HT. De kans dat je verder kaalt zit er altijd in. Dat kan je oplossen door een 2e/3e misschien 4e HT, maar als je het slecht getroffen hebt, kan je niks meer oplossen. Acceptatie en dan de tondeuse erover zit er dan ook niet meer in. Hoe je het went of keert, je kan een geschoren hoofd niet mooi vinden. Het ziet er altijd nog beter uit dan flink kaal en langer haar.


Hoe ontevreden ik persoonlijk momenteel misschien ook (NOG) mag zijn. Mijn donorgebied is een plaatje hehe. Maar uiteraard daar doe ik 't niet voor. Voor minder dan 3000-3500 grafts zou ik (ook nu nog) nooit aan een FUT beginnen.
Helemaal mee eens. Was meer als grapje.
Voor mij is het in ieder geval zo dat ik me (voor mezelf) niet kan voorstellen dat ik de tondeuse erover haal.
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 00:31   #48
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
@jzijp, je komt op mij over alsof ik je iets kan wijsmaken, maar geloof me; niet alles is wat het lijkt....


Ik probeer alleen de voor en nadelen die mij zijn aangegeven te delen. Niet om een mening over te brengen of op te dringen. Ik vind het belangrijk om zoveel mogelijk over beide methoden te horen zodat je alles tegen elkaar kunt afzetten t.b.v. een goede keuze. Ik had zelf de keuze gemaakt en begon daarna te twijfelen. Dat is de reden geweest om contact te zoeken met de kliniek en het er verder over te hebben. Hierbij is ook nadrukkelijk aangegeven dat niet alles 100% vantevoren te voorspellen is. Elk mens en lichaam reageert anders.
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 00:49   #49
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
"iets" moet natuurlijk "niets" zijn. Typfoutje..

Jij vindt het belangrijk om de voor en nadelen van beide methodes te weten en tegen elkaar af te zetten.
Begrijp ik volkomen! Wat ik dan niet begrijp is dat je dan toch voor Fut gaat. (Buiten het prijsverschil en kaalscheren).

---"Een FUT uitgevoerd door een minder ervaren of goede chirurg zal zeker een minder goed resultaat geven dan een FUE door een ervaren en goede chirurg en andersom."---

Hier nog wat woorden van jou; Moet je voor de grap eens vragen wie het meeste werk doet bij een Fue bij AC. (Niet slecht bedoelt, maar ik vind wel dat toekomstige klanten dit mogen weten.)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 01:03   #50
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
ah ok

Ik vind het een lastige keuze, zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt ondertussen. Voor mij is het kaalscheren geen argument, dus geen nadeel van FUT, omdat ik dat bij mezelf niet zal doen (tenzij medisch noodzakelijk). Daarmee is het voordeel van het kaalscheren bij FUE voor mij dus ook geen argument. Dan kom je dus op het vlak van het nadeel van de kleine kans op complicaties bij het litteken t.o.v. het nadeel van de kleine kans op iets minder goed aanslaan van de grafts. Dit is dus precies waarom het zo lastig is. In mijn geval vind ik de nadelen van de FUT niet opwegen tegen de voordelen van FUE. De prijs is voor mij nooit een argument geweest om voor FUT te kiezen.

Voor zover ik weet doet Dr Feriduni beide methoden bij AC. Maar als je daar meer over weet.....
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 09:03   #51
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool ik hoop dat je geluk hebt...

ik hoop echt dat je fut-scar zal meevallen...
dat je deze keuze laters niet beklaagd...

ik heb ook een fut gedaan , welke zeer goed gedaan is, maar er is wel altijd een lidteken , vanuit dat standpunt en andere zaken (beperktere haarstylen enz)
ga ik deze keer voor fue...
ik denk dat kaalscheren bij mij veel meer nadelen zal geven dan bij iemand dat nog geen scar heeft... toch liever dit , gewoon even doorbijten...
ikzelf snap niet wat de vrees is voor dat kaalscheren ? binnen de 2 weken a 1 maand is alles al redelijk weer doorgegroeid... en ze doen ook fue met lang haar, prohair allesinds wel..
en als je haar blijft achteruitgaan ? denk ik aan ambo om nu nog maar een voorbeeld te geven , je zit dan met een scar achteraan , als het ooit zo slecht achteruit gaat ,dan zal je het wel moeten kort scheren omdat het er heel raar kan uitzien met die plukjes lang haar , en dan zit je met een scar dat mensen van ver al zullen zien...

je gebruikt ook geen fina of dergelijke ? het zal achteruit gaan hoor in welke norwoodschaal zit je ?

volledig eigen keuze welk je kiest hoor
ik zou zeggen : welkom bij de FUT club...
hopelijk gaat alles prima , snel genezen , kleine scar , en goeie groei...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 10 augustus 2009 om 09:06
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 augustus 2009, 11:00   #52
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Ik ga er in ieder geval vanuit dat het allemaal prima zal verlopen. Je hoort bij operaties altijd de dingen die fout gaan en veel minder vaak wat er allemaal goed gaat. De enige manier om erachter te komen of ik de juiste keuze heb gemaakt is achteraf en dan zou ik eigenlijk beide behandelingen moeten ondergaan om het verschil te kunnen beoordelen.

Ik zit in norwood II. Met de consultant van AC heb ik het ook gehad over de verwachting van verdere uitval. Daarover werd aangegeven dat gezien mijn leeftijd en huidige beeld de kans op zware uitval na nu niet groot is. Dit wil niet zeggen dat het niet verder achteruit zal gaan, maar ik zal niet bovenop al mijn haar gaan verliezen.

Ik gebruik inderdaad geen medicatie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik zou zeggen : welkom bij de FUT club...
hopelijk gaat alles prima , snel genezen , kleine scar , en goeie groei...
Thanks
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 14:25   #53
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Nog een krappe 2 weken en dan is het zover. Het is merkbaar; thuis komt het onderwerp ht en operatie steeds vaker aan de orde. Ik heb er wel en geen zin in als jullie begrijpen wat ik bedoel. Erg veel zin in het uiteindelijke resultaat , maar zie toch wel op tegen de operatie .

Wat ik me afvraag is hoe het direct na de operatie gaat. Hoe kom je uit de kliniek? Hoe zie je eruit, hoe voel je je. Natuurlijk kan de kliniek daar ook antwoord op geven, maar ik zou graag wat persoonlijke ervaringen lezen.

Wat is de ervaring gedurende de eerste 1 a 2 weken?
Hoe zit het bijvoorbeeld met vocht, pijn, etc.
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 14:55   #54
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool eens de donor uit verdoving komt zal je het wel goed voelen

wel ik heb lichte anti-biotica gekregen en pijnstillers...
zodra je donor achteraan wakker word zal je het wel goed voelen, vergeet niet dat ze een hele reep huid uit je achterhoofd gehaald hebben en dan alles terug dichtgespannen en bij elkaar genaaid

slapen is een echt probleem , toch ging het redelijk goed omdat die pijnstillers zo zwaar waren dat je ver je ogen niet kon openhouden, voor ik die nam kon ik mijn ogen ook bijna niet meer openhouden maar dan wel van die pijn...
ik sliep met zo een nekkussentje met het idee : zo raak ik mijn genaaide zone niet en lig ik niet op mijn grafts.... fout
ik ben wakker geworden dat ik toch in mijn slaap iets gedraaid was en een klein beetje op men voorhoofd lag , het bloedde beetje , heb het direct lichtjes gedept met papieren zakdoekje...
net toevallig dat op die plaats waar het zo bloedde een cirkeltje dat iets minder dik is , daarmee bedoel ik een cirkeltje dat er minder graftjes doorgekomen waren , waarschijnlijk door de redelijke bloeding op die zone zijn er paar graftjes uitgeduwd....

ik denk dat ik bij mijn volgende ht binnenkort dus , ga proberen rechtop te slapen in een zetel met soort bescherming rond me dat ik praktisch niet mijn hoofd kan op de zetel zelf leggen... ik ben er nog niet aan uit...

de eerste 3 - 4 dagen zijn de zwaarste , daarna gaat het enkel beter...
ik mag echt niet klagen van mijn fut , maar toch liever een fue , die kleine putjes zagen er veel minder zwaar uit dan snee van oor tot oor...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 15 augustus 2009 om 14:58
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 15:08   #55
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja FUE donor ziet er mooi uit hoor, Wesley. Ik ben zo blij dat ik nog steeds mijn haar kan kortwieken.

Wat betreft de operatie, jzijp, stel je je er niet teveel van voor. Voor mij persoonlijk was het wel afzien, maar daar lagen andere redenen aan ten gronde. Die verdovingen zijn wel ff pijnlijk.

Vanaf het moment dat ik daar binnen stapte, heb ik nooit het idee gehad dat er een cosmetisch operatie ging plaatsvinden een half uur later.

Receptiedesk (zat zo'n schat van een meid achter, met heerlijk vlaams accent) en behandelkamer liggen nog geen 20 meter van elkaar af.

Nee niet te vergelijken met een operatie in het ziekenhuis, wat mij betreft. Kan niet wachten totdat ik daar (AC) weer in de stoel ligt. Wat mij betreft mag het morgen nog gebeuren.

Laatst gewijzigd door norwood2; 15 augustus 2009 om 15:17
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 19:16   #56
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
wel ik heb lichte anti-biotica gekregen en pijnstillers...
zodra je donor achteraan wakker word zal je het wel goed voelen, vergeet niet dat ze een hele reep huid uit je achterhoofd gehaald hebben en dan alles terug dichtgespannen en bij elkaar genaaid
Bedankt voor dat beeld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
slapen is een echt probleem , toch ging het redelijk goed omdat die pijnstillers zo zwaar waren dat je ver je ogen niet kon openhouden, voor ik die nam kon ik mijn ogen ook bijna niet meer openhouden maar dan wel van die pijn...
ik sliep met zo een nekkussentje met het idee : zo raak ik mijn genaaide zone niet en lig ik niet op mijn grafts.... fout
ik ben wakker geworden dat ik toch in mijn slaap iets gedraaid was en een klein beetje op men voorhoofd lag , het bloedde beetje , heb het direct lichtjes gedept met papieren zakdoekje...
net toevallig dat op die plaats waar het zo bloedde een cirkeltje dat iets minder dik is , daarmee bedoel ik een cirkeltje dat er minder graftjes doorgekomen waren , waarschijnlijk door de redelijke bloeding op die zone zijn er paar graftjes uitgeduwd....

ik denk dat ik bij mijn volgende ht binnenkort dus , ga proberen rechtop te slapen in een zetel met soort bescherming rond me dat ik praktisch niet mijn hoofd kan op de zetel zelf leggen... ik ben er nog niet aan uit...
Is daar helemaal niets over geadviseerd. Je hebt nl erg moeilijk controle over wat je doet wanneer je slaapt. Ik had zelf ook het plan om een klein kussentje te gaan gebruiken, zodat je achterhoofd vrij is (zoals hier op het forum als tip is gegeven, weet niet meer precies wie). Maar inderdaad, wanneer je toch met je voorhoofd op het kussen/matras terecht komt 's nachts, dan lijkt het me zeker niet bevordelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
de eerste 3 - 4 dagen zijn de zwaarste , daarna gaat het enkel beter...
ik mag echt niet klagen van mijn fut , maar toch liever een fue , die kleine putjes zagen er veel minder zwaar uit dan snee van oor tot oor...
tja, keuze tussen fut en fue. er is in dit topic al het nodige over geschreven. Ik kan me de keuze voor beide voorstellen. Maar ook met een fue zul je in eerste instantie niet echt lekker slapen. Bovendien is het voor het ontvangstgebied niet anders. En slapen in een stoel?
Hoewel, mijn opa deed dat ook na de lunch

Hoe lang blijft het ontvangstgebied eigenlijk kwetsbaar. Wanneer zijn de grafts zodanig dat ze wel een stootje kunnen hebben. (anders maar heel veel red bull drinken...)
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 19:22   #57
jzijp
HaarWeb lid
 
jzijp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 51
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja FUE donor ziet er mooi uit hoor, Wesley. Ik ben zo blij dat ik nog steeds mijn haar kan kortwieken.

Wat betreft de operatie, jzijp, stel je je er niet teveel van voor. Voor mij persoonlijk was het wel afzien, maar daar lagen andere redenen aan ten gronde. Die verdovingen zijn wel ff pijnlijk.

Vanaf het moment dat ik daar binnen stapte, heb ik nooit het idee gehad dat er een cosmetisch operatie ging plaatsvinden een half uur later.

Receptiedesk (zat zo'n schat van een meid achter, met heerlijk vlaams accent) en behandelkamer liggen nog geen 20 meter van elkaar af.

Nee niet te vergelijken met een operatie in het ziekenhuis, wat mij betreft. Kan niet wachten totdat ik daar (AC) weer in de stoel ligt. Wat mij betreft mag het morgen nog gebeuren.
Voor mij wordt het de eerste serieuze operatie. Ik heb gelukkig nooit in het ziekenhuis gelegen. Wel wat poliklinische dingen. Ongetwijfeld heeft het ook daar mee te maken. Ik ben ook zeker heel blij dat ik naar een privekliniek ga, want ik heb niet echt een hoge pet op van de reguliere gezondheidszorg/ziekenhuizen.

Verder heb ik alleen ervaring met de kliniek in Veldhoven. Ook daar zijn het zeer prettige mensen. Samen met mijn vrouw komen we er regelmatig, vanwege o.a. een laserbehandeling voor het verwijderen van een tattoeage van haar. Ik ga er vanuit dat de mensen in Belgie in ieder geval op dezelfde manier met de patienten omgaan. Alle verhalen die ik lees over AC en dr Feriduni bevestigen dat ook. Dat is ook niet waar ik me zorgen over maak.

Mijn vraag was eigenlijk wat meer informatief bedoeld. Wat kan je nog verwachten als je na de operatie de kliniek uitloopt. Hoe is het eerste beeld, hoe ziet je hoofd er dan uit, wat voel je precies (of niet).
__________________
Voorbereiding:
- elke dag hoofdhuid soepel maken
- 3 weken voor en 2 weken na HT geen alcohol
- 3 weken vooraf tot ongeveer 2 weken na operatie Arnica D6
- Bio-MSM
Situatie:
- 2364 grafts FUT
- Aestetics Clinic: Dr. Feriduni
- 28 augustus 2009
jzijp is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 20:43   #58
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ik kreeg zo'n tulband om het hoofd, en die was lekker doordrenkt met bloed de volgende ochtend. Dat zal met een FUT misschien anders zijn. Ik denk dat het litteken gaat trekken naarmate de verdoving uitgewerkt is. Een beetje opgezwollen voorhoofd, wat de dag nadien nog erger is.

Wat mij nog erg bij is gebleven is een achterhoofd vol met gaten. Die de assistente dan heel voorzichtig probeert te wassen na de behandeling. Tis een onbeschrijvelijk gevoel als men dan met de handen over die gaten heengaat.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2009, 22:03   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ik had bij mijn FUT geen tulband om. Wel een pleister om het voorhoofd om de zwelling naar de zijkanten te dirigeren wat jammerlijk faalde.

Ook het medisch wassen na de FUT was allesbehalve een pretje. En inderdaad trok het litteken behoorlijk de eerste dagen.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2009, 02:52   #60
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja FUE donor ziet er mooi uit hoor, Wesley. Ik ben zo blij dat ik nog steeds mijn haar kan kortwieken.

Wat betreft de operatie, jzijp, stel je je er niet teveel van voor. Voor mij persoonlijk was het wel afzien, maar daar lagen andere redenen aan ten gronde. Die verdovingen zijn wel ff pijnlijk.

Vanaf het moment dat ik daar binnen stapte, heb ik nooit het idee gehad dat er een cosmetisch operatie ging plaatsvinden een half uur later.

Receptiedesk (zat zo'n schat van een meid achter, met heerlijk vlaams accent) en behandelkamer liggen nog geen 20 meter van elkaar af.

Nee niet te vergelijken met een operatie in het ziekenhuis, wat mij betreft. Kan niet wachten totdat ik daar (AC) weer in de stoel ligt. Wat mij betreft mag het morgen nog gebeuren.
Ik ben ook echt blij dat ik voor FUE ben gegaan want ik ben er na de FUE behandeling achtergekomen dat gemilimeterd of kort haar me goed staat. Ik had verwacht dat mijn hoofdvorm veel vreemder zou ogen. Ik krijg alleen maar complimenten van mensen die weten dat ik vorige week een HT heb ondergaan en zelf vind ik het er zeker niet verkeerd uitzien.
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
aesthetic clinics, ervaring, feriduni, fut, voorbereiding

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meeting Antwerpen, 2 augustus 2009! Lila TTM - Algemeen 39 28 augustus 2009 07:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.