Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 augustus 2015, 13:06   #1
Boomstam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Regenpure DR Shedding. HELP!

Hallo,

Ik heb vandaag voor de tweede keer mijn haar gewassen met Regenpure DR en er zaten opeens tijdens het afdrogen super veel haren in mijn handdoek. Nu weet ik dat shedding een teken is dat het juist aan het werken is, maar kan dit al gebeuren direct na de tweede wasbeurt?!

Het is bijna onmogelijk om op het internet nog te bepalen wat oprechte info is en welke review's etc zijn geschreven door de fabrikanten zelf om hun product aan te smeren.

Ik wil dus graag horen of dit normaal is of dat ik nu echt troep in mijn haar aan het gooien ben...

Groet
Boomstam is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2015, 15:31   #2
bennie100
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2014
Berichten: 65
Geslacht:
In regenpure zitten over het algemeen vooral ingrediënten die goed zijn voor de haarzakjes, wat lang niet zo bij alle shampoos zo is. Derhalve zou shedding in dit geval naar mijn inziens eerder duiden op het goed aanslaan van het product.
bennie100 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2015, 15:37   #3
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik ken de ingredienten niet echt maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het na twee beurtjes wassen een shedding veroorzaakt. Denk dat een shampoo überhaupt geen bijdrage kan leveren aan haarbehoud, maar wel soort van ondersteuning kan bieden aan een goed regime
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2015, 19:01   #4
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 262
Geslacht:
Geen paniek!!

Het kan niet na een paar wasbeurten, de shampoo is een lichte aanvulling en ondersteuning en kan je haar verdikken, verbetering structuur van het haar, maar je krijgt er geen haar groei van.
Ik denk je dat je te druk maakt (stress) daar kan je wel haar uitval van krijgen.
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2015, 00:55   #5
Justin69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 januari 2014
Berichten: 140
Geslacht:
Regenepure DR is echt een zeer goede shampoo... Troep is het zeker niet.
__________________
Huidig:
17-09-2015 Regenepure DR Shampoo
17-09-2015 Regenepure Intense Biotin Conditioner
05-02-2015 Foligain.P5 Minoxidil 5%
01-01-2015 Regenepure Capules & Foligain Capsules [Om de dag]

Gestopt:
19-03-2015 - 31-12-2015 Finasteride 1,25mg
17-01-2014 - 26-03-2014 Minoxidil 2% Apotheek
26-03-2014 - 05-02-2015 Minoxidil 5% Spectral.UHP
27-03-2014 - 17-09-2015 Revita Shampoo
15-05-2014 - 17-09-2015 Revita.COR Conditioner
Justin69 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2015, 19:41   #6
Boomstam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Daar ben ik het helemaal mee eens en ik zou precies hetzelfde gezegd hebben. Het is allebei zo dat ik het nog nooit heb gehad dan dat het bij die 2x wassen met regenpure super erg was..

Was handig geweest als de haargroei industrie niet zo'n lucratieve markt was en je makkelijk objectieve en ongemanipuleerde informatie kon krijgen..

Ik wil geen zware medicijnen gebruiken zoals finasteride maar het process zolang mogelijk rekken, doe ik dan überhaupt goed aan regenpure?
Boomstam is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2016, 21:54   #7
D. Droe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juli 2016
Berichten: 36
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boomstam Bekijk bericht
Daar ben ik het helemaal mee eens en ik zou precies hetzelfde gezegd hebben. Het is allebei zo dat ik het nog nooit heb gehad dan dat het bij die 2x wassen met regenpure super erg was..

Was handig geweest als de haargroei industrie niet zo'n lucratieve markt was en je makkelijk objectieve en ongemanipuleerde informatie kon krijgen..

Ik wil geen zware medicijnen gebruiken zoals finasteride maar het process zolang mogelijk rekken, doe ik dan überhaupt goed aan regenpure?

Ik gebruik nu een halfjaar de regenpure shampoo, laat het 3/5 min inwerken.
En doe dat 2 keer in de week.
Maar elke keer na het wassen wordt me haar onwijs dun en als ik geen gel ofzo in me haar doe blijft het gewoon dagen zo.
Daarom ben ik het ook niet meer keren per week gaan gebruiken.
De laatste tijd wordt me haar alleen maar dunner en minder, dus heb totaal niet het gevoel dat het werkt.
Ik was me haar het liefst zo min mogelijk en ga nu Biologisch haarserum man van dr. Plinck gebruiken of minoxidil of RU

GRzz.
D. Droe is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
ketoconazol, regenpure dr, shedding

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.