Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2016, 18:38   #1
nidlaobud
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Smile Een vraag over het haar op beide zijkanten van mijn hoofd..

Hallo,


Ik heb een vraag waar ik al jaren (don't ask me why) mee rondloop, maar nog nooit aan iemand heb kunnen stellen die er wellicht iets vanaf weet.


Bij het haar op de zijkant van mijn hoofd groeit het haar aan de rechter kant (vanuit mijn perspectief) een beetje richting achteren en het haar op de linker zijkant op mijn hoofd een beetje naar voren / naar beneden.

Ik ben ervan op de hoogte dat men de groeirichting van het haar niet kan veranderen.

Ik ben het haar op beide zijden begonnen naar achteren te dragen. Dat ziet er veel beter uit dan voorheen! Het haar aan de rechter deel van mijn hoofd (again, gezien vanuit mijn perspectief) gaat, ook na het douchen, heel makkelijk naar achteren. In één veeg zit het al goed. Het haar aan de andere kant gaat echter wat moeilijker naar achteren. Daarbij moet een paar keer 'vegen' en dan zit het goed. Echter, na een tijdje beginnen die haren weer naar voren staan, waardoor dat deel van mijn hoofd er onverzorgd begint uit te zien.

Nu mijn vraag: is het zo dat, als ik het haar aan beide zijkanten naar regelmatig naar achteren blijf vegen en dit een aantal jaar volhoud, mijn haar na verloop van tijd makkelijker naar achteren gaat staan?

Ik ben benieuwd naar de antwoorden..
nidlaobud is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2016, 18:45   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.317
Geslacht:
Oei. Dat is een moeilijke. Mss meer iets voor op een kappersforum en niet op een forum voor haarproblemen. Ik zou het in elk geval niet weten!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2016, 22:21   #3
nidlaobud
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Ik dacht dat ik in het goede gedeelte zat.

Dit is tenslotte een haarprobleem welke niet onder alle andere categorieën past.
nidlaobud is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2017, 03:00   #4
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nidlaobud Bekijk bericht
Bij het haar op de zijkant van mijn hoofd groeit het haar aan de rechter kant (vanuit mijn perspectief) een beetje richting achteren en het haar op de linker zijkant op mijn hoofd een beetje naar voren / naar beneden.

Ik ben ervan op de hoogte dat men de groeirichting van het haar niet kan veranderen.

Ik ben het haar op beide zijden begonnen naar achteren te dragen. Dat ziet er veel beter uit dan voorheen! Het haar aan de rechter deel van mijn hoofd (again, gezien vanuit mijn perspectief) gaat, ook na het douchen, heel makkelijk naar achteren. In één veeg zit het al goed. Het haar aan de andere kant gaat echter wat moeilijker naar achteren. Daarbij moet een paar keer 'vegen' en dan zit het goed. Echter, na een tijdje beginnen die haren weer naar voren staan, waardoor dat deel van mijn hoofd er onverzorgd begint uit te zien.

Nu mijn vraag: is het zo dat, als ik het haar aan beide zijkanten naar regelmatig naar achteren blijf vegen en dit een aantal jaar volhoud, mijn haar na verloop van tijd makkelijker naar achteren gaat staan?
Dat denk ik niet. Je kunt eventueel wel wat haargel gebruiken, of suikerwater, als je je haar in een bepaald model wilt hebben. Haargel kun je beter wel uitborstelen, nadat het is opgedroogd is, want anders ziet het er vettig en stijf uit.

Maar alles hoeft er niet perfect uit te zien. Dat is mijn mening maar.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haar, naar achteren dragen, zijkant hoofd

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.