Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 april 2018, 13:06   #31
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
6 maanden na FUE behandeling

Vandaag is het 6 maanden geleden dat ik de FUE behandeling heb gehad. Het was en is nog steeds een spannende periode. Er zijn al volop haren te zien en mijn inhammen worden met de tijd steeds minder zichtbaar. De komende 8 maanden zullen er nog steeds nieuwe haren bij komen, nog even te gaan dus. Met mooi weer wel rekening houden met de zon in verband met pigment vorming maar wat zijn die paar maanden in tegenstelling tot een verder leven met een vollere haardos.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2018, 18:03   #32
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
FUE behandeling na 8 maanden

Vandaag is het 8 maanden geleden dat ik de FUE behandeling heb gehad. Hierbij zijn mijn inhammen behandeld die nu toch echt steeds minder zichtbaar beginnen te worden. Ene kant is zo goed als verdwenen, andere kant is door de haren heen de inham nog wel zichtbaar. Het is de komende tijd dus nog wel een spannende periode, of ook de andere inham geheel verdwijnt. Dat de ene kant sneller vol is als de andere gebeurt wel vaker, dus nog geen zorgen. Nog 6 maanden te gaan tot het eindresultaat. Mijn zelfvertrouwen krijgt nog elke keer als ik de verandering zie een boost. Voel me steeds minder bekeken op dat gebied wat me erg goed doet. Ik zal foto?s in mijn persoonlijke album toevoegen en over 2 maanden weer een update plaatsen.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2018, 13:07   #33
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Klinkt goed! Ik ben benieuwd naar je foto's. Op je foto's van 4 april ziet het er al netjes uit.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2018, 14:06   #34
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbordat Bekijk bericht
Vandaag is het 8 maanden geleden dat ik de FUE behandeling heb gehad. Hierbij zijn mijn inhammen behandeld die nu toch echt steeds minder zichtbaar beginnen te worden. Ene kant is zo goed als verdwenen, andere kant is door de haren heen de inham nog wel zichtbaar. Het is de komende tijd dus nog wel een spannende periode, of ook de andere inham geheel verdwijnt.
Bij mensen die langdurig prednison hebben gehad zie je nog weleens dat de bloedvaten beschadigen door aantasting van het bindweefsel in de vaatjes. Mocht het resultaat toch niet helemaal zijn wat je had gehoopt dan zou dit een van de mogelijke oorzaken kunnen zijn. Hopelijk is dat niet het geval en heb je straks weer een mooie bos haar! Je hebt per slot van rekening nog 4-6 maanden
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2018, 12:33   #35
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Hoi Man25, foto’s kun je terugvinden in mijn persoonlijke album. Zijn inmiddels toegevoegd. Ben benieuwd wat je er van vind.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2018, 12:35   #36
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Hoi Nicolaasdk

Bedankt voor je leuke reactie, ik heb inderdaad zoals te lezen is geweest heel veel prednison gehad. Of dit de reden is dat de ene kant tot nu toe minder gevuld is dan de andere kant is mij onbekend. Ik heb nog een paar maanden te gaan dus kan nog geen uitsluitsel geven over het uiteindelijke resultaat. Dat de ene kant minder ?snel? gaat dan de andere kant komt wel vaker voor.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2018, 19:43   #37
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
FUE behandeling na 10 maanden.

Het is alweer 10 maanden geleden sinds ik de FUE behandeling heb gehad. Wat gaat de tijd snel. Inhammen zijn weer iets voller geworden al is aan een kant nog wel de inham door de haren heen te zien, ben benieuwd of dit in de laatste 4 maanden nog gaat verdwijnen of dat ik nu zo’n beetje op de max zit. Worden dus nog 4 spannende maanden tot het eindresultaat. Zelfvertrouwen is in de periode na de behandeling enorm toegenomen en de gedachten bekeken te worden is enorm af genomen en sta er zelfs vaak niet eens meer bij stil. Een hele fijne vooruitgang voor mezelf. Ik zal in mijn persoonlijke album foto’s toevoegen zodat je de vooruitgang kunt zien en over 2 maanden volgt er weer een update.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 18:54   #38
johanmichel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2011
Berichten: 9
Fijn voor je kinderen zeg, een vader die doodongelukkig is omdat hij inhammen heeft en niet gewoon gelukkig kan zijn omdat hij twee gezonde kinderen en een vrouw heeft.

“Dit resulteert wel dat ik nu niemand meer heb op mijn gezin na.”

Ik heb niemand meer behalve mijn gezin. Fijn. Leuk voor je gezin. Goede vader/man ben je. Je komt echt totaal niet egoïstisch over.
johanmichel is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2018, 19:09   #39
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanmichel Bekijk bericht
Fijn voor je kinderen zeg, een vader die doodongelukkig is omdat hij inhammen heeft en niet gewoon gelukkig kan zijn omdat hij twee gezonde kinderen en een vrouw heeft.

“Dit resulteert wel dat ik nu niemand meer heb op mijn gezin na.”

Ik heb niemand meer behalve mijn gezin. Fijn. Leuk voor je gezin. Goede vader/man ben je. Je komt echt totaal niet egoïstisch over.
Effe serieus, is dit jouw reactie? Dus in meer als 7 jaar tijd heb je slechts 8 berichten gepost waar bovenstaande reactie een van is. Bedankt voor je positieve bijdrage joh! Volgens mij heb jij totaal geen inlevingsvermogen of maar een beetje verstand, als je zijn verhaal leest en dit kan uitkramen! Zeg dan liever de komende 7 jaren niks!!!

Laatst gewijzigd door Reet; 19 september 2018 om 19:14
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2018, 14:08   #40
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Ten eerste, gek dat dit wordt gedaan bij ''hoge uitzondering'', er zijn wel meer mensen zonder toereikend budget en met last van haaruitval.

Ten tweede, kijk eens naar het lettertype van de openingspost, niet het standaard haarweb lettertype maar wel de standaard van de website en mails die je van kliniek veldhoven krijgt. Het lijkt mij dus aannemelijk dat de openingspost mede gemaakt werd door kliniek veldhoven zelf. Ik twijfel niet dat ze die behandeling niet hebben uitgevoerd maar dat dit met voorberdachte rade is gebeurd is wel zeker, goed voor de PR he een ''zielig'' iemand helpen en daarmee klanten winnen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2018, 14:56   #41
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Vond ook wel dat kliniek Veldhoven een beetje veel werd genoemd. Maar..?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 september 2018, 18:06   #42
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Toch vind ik dat persoonlijk nog altijd beter dan een fake account en onder een zogenaamde lotgenoot aanwezig zijn en sturen in een bepaalde richting. Wat ik overigens wel jammer vind, is dat klinieken niet open en eerlijk aanwezig zijn en hun expertise hier laten gelden. Daar hebben lotgenoten veel meer aan.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 21 september 2018, 16:28   #43
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Die klinieken hebben echt wat beters te doen dan “lullen” op een forum.

Forums is gewoon een vrij gedachtenwisseling waarbij mensen allemaal een mening hebben. Een kliniek is dan heul de dag bezig om hier te discussieren.

Ik denk dat Veldhoven een oprecht goede en eerlijke kliniek is.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2018, 19:22   #44
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Die klinieken hebben echt wat beters te doen dan “lullen” op een forum.

Forums is gewoon een vrij gedachtenwisseling waarbij mensen allemaal een mening hebben. Een kliniek is dan heul de dag bezig om hier te discussieren.

Ik denk dat Veldhoven een oprecht goede en eerlijke kliniek is.
En lange Frans en Najib Amhali zijn vrijwillig naar HWI gegaan
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2018, 00:10   #45
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
En lange Frans en Najib Amhali zijn vrijwillig naar HWI gegaan
Wat heeft dat met deze casus te maken?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.