Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 november 2021, 01:40   #1
MoBrussel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2021
Berichten: 1
Geslacht:
MHP met Sabine Dillen (eigen ervaring)

Normaliter ben ik geen review schrijver, echter omdat ik zelf geen fatsoenlijke review kon vinden over dit onder onderwerp. Heb ik besloten toch een uitgebreide review te schrijven.

Dus micropigmentatie bij de lieve Sabine. Ik hoef aan de kalende mensen niet te vertellen wat voor onzekerheid kaalheid, inhammen, dun haar etc. met zich meebrengen. Ik probeerde het te negeren en gewoon door te gaan aangezien iedereen wel ooit kaal wordt. Echter die kale en raar gevormde kale plekken en inhammen op het hoofd zorgen hoe dan ook voor frustratie en of onzekerheid. Dus dan zijn er twee serieuze opties, de ene is een haartransplantatie, ik vond dat weer te overdreven en langdurend en te nep. Helemaal naar Turkije en al dat gedoe en helingsproces. En of micropigmentatie. En over dit laatste heb ik heel lang nagedacht.

Ik ben bij verschillende klinieken geweest, maar dat voelde niet altijd even vertrouwd aan. Dan leek het meer op een tattoo shop, dan waren de foto’s op de site nep, anders was de kliniek zelf niet professioneel en/of had je geen vertrouwen in de persoon die je je hoofd moet toevertrouwen. Het ergste wat je kan overkomen is dat je een lelijke nep tattoo als haar op je hoofd krijgt. Alsof je een helm draagt en je je hoofd helemaal nergens meer kan vertonen. Ik zag het bij twee bekende voetballers, het leek zo nep en ik dacht als zo een rijke mensen zo een slecht resultaat hebben. Hoe moet dat dan met mij, maar toen kwam ik bij de reddende engel Sabine Dillen binnen.

Vanaf het eerste moment dat ik bij haar binnenstapte was al mijn twijfel weg. Kliniek hygiënisch en chique? Ja. Behandelde dame professioneel? Ja. Maar Sabine was vooral heel begripvol. Ik ben al te lang aan het typen. Het komt er op neer, dat Sabine je veel tijd geeft en haar behandeling ook rustig aan doet. Alsof ze zich na elke behandeling wilt overtreffen. Haar oog voor detail is voortreffelijk, haar luisterend oor en professionaliteit maakte dat ik eigenlijk meteen gepigmenteerd wilde worden. Mijn grootste angst dat de pigmentatie te donker zou zijn? Die verdween meteen bij het antwoord van Sabine dat we met een licht pigment zouden beginnen en elke keer een stap donkerder zouden gaan. En dat deed ze exact tot dat ik tevreden was over de kleur. Ik kom superlatieven te kort, ze heeft gewoon mijn leven een zeer positieve wending gegeven. Ik kijk weer graag naar mijn hoofd en ik loop weer graag zonder hoed. Ja, ze mag een 100 of 200 euro duurder zijn, maar dat heb ik zeker en dubbel ervoor over. Want het resultaat is ongelofelijk natuurlijk. Je zit de passie in haar en hoe haar ogen glinsteren als het resultaat goed is. Alsof ze zelf met mijn hoofd moet lopen. Mensen vragen mij om mijn haar gewoon te laten groeien, ze hebben geen enkel idee wat het is. En die tevredenheid is de reden dat ik zo een uitgebreide review hier neerzet. Overweeg je micropigmentatie en twijfel je of heb je enige angst? Doe het bij Sabine Dillen (ik kan zelfs haar naam uit mijn hoofd) en je hoeft geen enkele twijfel en angst meer te hebben. Sabine, nogmaals bedankt!

Nadelen:
- Beetje pijnlijk
- Na 3 dagen haar groei moet je je scheren anders zie je het verschil

Voordelen:
- Zeer natuurlijk en mooi, ten minste bij Sabine Dillen
- Instant af van je kale plekken en inhammen
- En uiteraard een nieuwe en zelfverzekerde look
- Pet en hoed kun je thuis laten
MoBrussel is offline   Met citaat reageren
Oud 8 november 2021, 11:42   #2
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Dus een ht met je eigen echte haren vind je nep maar een tatoeage die haar moet voorstellen is voor jou natuurlijk
Je moet ook niet perse naar Turkije voor een ht, er zijn hier ook klinieken.
Mhp vind ik mooi tussen bestaande haren om het wat voller te doen uitzien maar niets gaat boven een fue.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.