Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2005, 05:24   #1
Bootyman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 december 2004
Berichten: 77
Vraag over Rooscure???

Hallo ik ben 24 en ik heb grote inhammen die steeds verder weg trekken, ik wil graag een middel die ik uitwendig kan gebruiken en die echt werkt ipv medicijnen slikken.
Ik wilde weten welke product nu het beste is kwa uitwendig gebruik op dit moment, ik lees over rooscure dat het tegen roos is dus weet ik niet waar jullie het vandaan halen dat dit middel je haaruitval stopt, minoxidil wil ik niet gebruiken.
Wie kan me helpen met het antwoord welke product op dit moment het beste resultaat levert uitwendig gebruik met uitzondering van minoxidil(regain_ROgain)

Laatst gewijzigd door Bootyman; 8 februari 2005 om 05:41
Bootyman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 08:00   #2
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
rooscure is ook tegen haaruitval(mpb) alleen is het niet krachtig genoeg om haaruitval te stoppen daar zul je nog meer middelen voor moeten gebruiken beste kans is propecia
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 09:42   #3
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bootyman
ik lees over rooscure dat het tegen roos is dus weet ik niet waar jullie het vandaan halen dat dit middel je haaruitval stopt
- Finasteride is voor patienten met prostaatkanker
- Dutasteride ook
- Minoxidil is voor mensen met een te hoge bloeddruk

En zo zijn er nog wel wat middeltjes die niet direct een verband lijken te houden met AGA, maar toch is het zo. Er is goed onderzoek gedaan naar de effecten van keto (de stof in Rooscure) op AGA en die waren voor zo'n in eerste instantie simpel shampootje verbluffend. Ik zou zeggen, zie ook het keto-topic.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 10:26   #4
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Smile Probeer eens bioscalin....

Hai...

Ik zit met het zelfde probleem.... inhammen die steeds verder wegtrekken, en over een v-patroon naar achter doorlopend dunner wordend haar....

nu gebruik ik 5/6 weken bioscalin shampoo en elixer, en daarmee heb ik al resultaat geboekt... ik weet niet of het voor iedereen werkt, maar mijn inhammen groeien (volgens mij en mijn broer) langzaam maar zeker naar elkaar toe..... vanochtend nog even gespiekt, en mij middelste baan haar wordt breder, en voller....

kijk maar of je het verkooppraatje je aanstaat.... ik zal fff een link geven

http://www.remarkgroep.nl/frame/cont...&language_id=2

groetjes
pkeijzer72
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 12:58   #5
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Misschien ook maar eens bioscalin gaan gebruiken. Ik heb niet het vermoeden dat minox of fluridil me ook maar 1 haar gebracht of dikker gemaakt heeft, hoogstens stabilisatie.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 13:23   #6
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
- Finasteride is voor patienten met prostaatkanker
- Dutasteride ook
- Minoxidil is voor mensen met een te hoge bloeddruk
ik dacht dat fina voor mensen met prostaatvergroting is, en niet zozeer prostaatkanker. Daar is toch duta voor ?
__________________
Regime :


4x per week Rooscure
Sinds 30-6-2005 Propecia (0,5 mg, halve pil per dag)

Heel af en toe Fluridil, om de laatste flesjes op te maken.
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 13:35   #7
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Smile gwoon doen

Lucky, ik hoop dat je net als ik al binnen enkele weken resultaat boekt.... ik ben benieuw naar je ervaringen hiermee..... het is mij door een drogisterij hier in almere aangeraden... en de natuurwinkel was erg geinterreseerd in de resultaten in combinatie met hun middellen (multivits en hair balance)...

Als je de gebruiksaanwijzing niet snapt of wil weten hoe ik het doe, moet je maar fff laten weten....
Mijn broer was ook matig geinteresseerd, maar die vond 100 euro (mijn complete regime zeg maar) een beetje veel.....kan ik me voorstellen, maar mijn inhammen zijn 2 x zo groot als die van hem (waren ong. 6 cm naar achter...) met in het midden een stukje stripe.... ik hoop nog eens een beforefoto te vinden....

(p.s het lijkt misschien of ik aandelen bioscalin heb of zo, maar ik gun gewoon iedereen een mooie volle inhamloze haardos..)..
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 13:47   #8
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkeijzer72
Lucky, ik hoop dat je net als ik al binnen enkele weken resultaat boekt.... ik ben benieuw naar je ervaringen hiermee..... het is mij door een drogisterij hier in almere aangeraden... en de natuurwinkel was erg geinterreseerd in de resultaten in combinatie met hun middellen (multivits en hair balance)...

Als je de gebruiksaanwijzing niet snapt of wil weten hoe ik het doe, moet je maar fff laten weten....
Mijn broer was ook matig geinteresseerd, maar die vond 100 euro (mijn complete regime zeg maar) een beetje veel.....kan ik me voorstellen, maar mijn inhammen zijn 2 x zo groot als die van hem (waren ong. 6 cm naar achter...) met in het midden een stukje stripe.... ik hoop nog eens een beforefoto te vinden....

(p.s het lijkt misschien of ik aandelen bioscalin heb of zo, maar ik gun gewoon iedereen een mooie volle inhamloze haardos..)..
Foto's??...
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 13:55   #9
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Foto's??...
zoals ik al zei.. ik hoop nog eens before-fotos te vinden.... kmoet mijn digitale en analoge archief thuis even raadplegen..... ik hoop dat er een aardige tussenzit.... normale mensen maken niet foto's van alleen iemands (ex)haardos...
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 15:55   #10
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pkeijzer72
Lucky, ik hoop dat je net als ik al binnen enkele weken resultaat boekt.... ik ben benieuw naar je ervaringen hiermee..... het is mij door een drogisterij hier in almere aangeraden... en de natuurwinkel was erg geinterreseerd in de resultaten in combinatie met hun middellen (multivits en hair balance)...

Als je de gebruiksaanwijzing niet snapt of wil weten hoe ik het doe, moet je maar fff laten weten....
Ik heb net even bij de DA en ETOS gekeken want ik dacht misschien hebben ze het daar wel, niet dus, dus dan maar via het internet bestellen. Wat gebruik jij precies, je hebt het over een shampoo en elixer ? Elixer zijn druppels ? en waar heb je dit gekocht/besteld ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 16:43   #11
pkeijzer72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Locatie: Almere
Berichten: 59
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Ik heb net even bij de DA en ETOS gekeken want ik dacht misschien hebben ze het daar wel, niet dus, dus dan maar via het internet bestellen. Wat gebruik jij precies, je hebt het over een shampoo en elixer ? Elixer zijn druppels ? en waar heb je dit gekocht/besteld ?
Ik heb het gekocht bij Portegies hier in Almere....ze hadden alleen de shampoo en elixer... dat zijn idd druppels. en shampoo gebruik je HEEEEL weinig van...

elixer kost 24,95 en shampoo 11,95 uit mijn hoofd....
__________________
Regime:

Bioscalin Elixer : 25-12-2004
Bioscalin Shampoo : 25-12-2004
Plantina multi fit : 5-2-2005
Haarbalans : 5-2-2005
Q10 : 12-2-2005
Gingko Biloba : 18-2-2005


laatste foto-post: 15-2-2005 : resultaat :

Laatst gewijzigd door pkeijzer72; 8 februari 2005 om 16:44 Reden: prijzen
pkeijzer72 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2005, 17:50   #12
Rogieros
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2004
Berichten: 36
ik heb het gewoon van het kruidvat.

10,95 ofzo
Rogieros is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[ketoconazol] Algemeen (Rooscure en Nizoral) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1636 25 januari 2019 14:29
Waar kan ik dutasteride krijgen? Harrie Medicijnen/haargroeimiddelen 4 19 mei 2004 12:42
waar kan ik duta krijgen? Retteketet Medicijnen/haargroeimiddelen 4 7 oktober 2003 11:47
waar moet je nou voor kiezen!?!?!?! jose Haarwerken 13 12 november 2002 19:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.