Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 april 2015, 12:55   #1
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
Advies gevraagd: matig donorgebied

Dag iedereen,

Ik heb reeds 4 maal FUE laten doen, de eerste 2 waren een ramp waardoor mijn donorgebied ernstig beschadigd is geraakt en vol met witte puntjes.

Voor de derde behandeling ben ik naar Hasci gegaan om grafts op de littekens achteraan mijn hoofd te laten zetten en op de inhammen (+-250 grafts) , maar de grafts op de litteken zijn uitgevallen en niet meer teruggegroeid...

Nadien ben ik bij beautycare in noordwijk geweest om donorgebied op te vullen met micro hair pigmentation in 2013, dat is ook precies verdwenen...

4de behandeling was bij feriduni in Hasselt, verdichten van voorste haarlijn.

Ik wil nu ook kruin en het midden van mijn hoofd laten behandelen, maar ik heb weinig grafs in donorgebied...daarom overweeg ik grafts uit baard te laten halen... heeft er iemand van jullie dit al laten doen?

Kennen jullie een goedkope en kwalitatieve plaats die ervaring heeft met baardhaartransplantatie? Ik heb gehoord over dr. Doganay in Turkije (Antalya), iemand ervaring ermee?

Wat raden jullie aan voor mij om te doen? Ik wil geen verkeerde keuze maken zoals in het begin gezien mijn beperkte donorgebied...

Dank bij voorbaat,

mvg,

James
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_5418.jpg‎ (153,8 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5421.jpg‎ (155,2 KB, 98x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5419.jpg‎ (156,0 KB, 88x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_5420.jpg‎ (158,1 KB, 83x gelezen)
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2015, 14:09   #2
Marc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2001
Berichten: 57
Bisanga heeft behoorlijk wat ervaring met baardhaar en heb daar ook goede resultaten van gezien, maar goedkoop is hij niet...
Ik heb zelf ook wat baardhaar door hem in een litteken laten plaatsen (kleine test) met goed resultaat.
Ik zou in elk geval voorzichtig zijn en niet in eerste instantie naar de prijs kijken (dan maar langer sparen) om te voorkomen dat je straks in je gezicht hetzelfde probleem krijgt als in de donor op je hoofd.
Marc is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2015, 20:17   #3
james bald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2007
Berichten: 29
bedankt marc voor je advies,

Inderdaad is het enkel kijken naar de prijs niet zo'n goed idee, want die fout heb ik met de eerste 2 transplantaties al gedaan.

Maar aangezien ik veel grafts nodig heb voor mijn kale plekken, zal het bedrag snel oplopen...

Daarom zoek ik een dokter die kwalitatief werk levert en redelijk qua prijs is.
(+-2 euro per graft), Turkije is hiervoor een optie.

Weet er iemand ook een plaats die buiten baard en borsthaar ook ervaring heeft met grafts uithalen van andere plaats bv. benen?

mvg
James
james bald is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2015, 12:52   #4
Marc
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2001
Berichten: 57
Ja ik snap je situatie, echt heel vervelend.
Vooral dat die MHP niet gewerkt heeft bij jou, dat zou nog de goedkoopste optie zijn geweest denk ik.
Is het geen optie om je haar wat langer te dragen of heb je dan nog steeds last van de littekens?
Want als je al je littekens vol baardhaar wilt laten zetten is dat bij Bisanga idd financieel absoluut niet haalbaar.

In Turkije zullen er vast ook wel goeie en goedkopere zitten, ik weet er alleen weinig vanaf. Van Dogonay en nog een andere Turkse arts zie ik vaak mooie resultaten op de buitenlandse websites (bv. hairrestorationnetwork), kijk je daar ook wel eens?
Ik geloof dat in elk geval 1 van hen ook wel eens baardhaar gebruikt.
Die Roemeense arts waar Levi hier op de site geweest is is ook goedkoop en lijkt me goed, of hij baardhaar gebruikt weet ik niet.

De resultaten van andere lichaamshaar dan hoofd of baard die ik gezien heb, vond ik eigenlijk altijd tegenvallen.
Ik hoop in elk geval dat je een goede oplossing kunt vinden.
Marc is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.