Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 augustus 2011, 10:12   #1
Doriezzz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Berichten: 7
Algemene haaruitval na AA?

Is het normaal dat na een jaar AA (70% van hoofdhaar uitgevallen) als je haar netjes is terug gegroeid, je haar nog steeds vreselijk blijft uitvallen?
Ik heb nergens meer kale plekken maar vis elke dag een halve pruik uit het doucheputje en over waar ik heb gezeten liggen bergen haar.
Mijn eindelijk weer volle bos haar begint dus vreselijk uit te dunnen en ik ben doodsbang dat ik straks weer kaal ben...
Iemand hier ervaring mee??
Doriezzz is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2011, 14:37   #2
hannes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 augustus 2009
Berichten: 31
Beste Doriezzz

Het komt mij heel bekend voor. Mijn haar viel binnen 2 maanden helemaal uit. Toen het langzaam weer terugkwam zag je ook de plekken zoals je die bij alopecia areata ziet. Uiteindelijk had ik overal op mijn hoofd weer haar en een maand nadat ik zonder pruik de straat weer op kon begon het weer uit te vallen. Vele kalen plekken maakte vervolgens weer een heel kaal hoofd. Dus weer een jaar een pruik gedragen. Nu zit alles er weer aan en dat al voor ongeveer 5 maanden. Ik gebruik als enige middeltje vitamine d3. Tot nu toe gaat het dus goed maar ieder moment van de dag verwacht je weer meer dan gemiddelde hoeveelheden haar in je hand of op de grond (in de douche bijv).

Sterkte!!
Hannes
hannes is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.