Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2011, 12:27   #16
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Als het niet werkt dan wordt deze man toch helemaal publicitair kapot gemaakt door belazerde bners... Dat zou einde hasci betekenen.
Ik denk niet dat er 1 BN'er bezig is met die onuitputtelijke voorraad donor. Geer zei dat ook gewoon. Ze willen gewoon haar. Wij vinden dat interessant ja, zij niet.

Daarnaast, voordat dit verhaal naar het rijk der fabelen zou kunnen worden gebonjourd, zijn we 15 jaar verder.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 12:31   #17
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rempie Bekijk bericht
Als het niet werkt dan wordt deze man toch helemaal publicitair kapot gemaakt door belazerde bners... Dat zou einde hasci betekenen.
Als FUE werkt het wel. Maar die onuitputtelijke bron van donorharen, nee daar geloof ik niet in.
Maar weet je wat het is bij mensen (nu ga ik ook even generaliseren), ze willen ook iets waar ze hun hoop op kunnen vestigen. Kalenden willen maar al te graag geloven dat er een techniek is die er voor zorgt dat ze hun haardos kunnen behouden.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 12:56   #18
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Daarnaast, voordat dit verhaal naar het rijk der fabelen zou kunnen worden gebonjourd, zijn we 15 jaar verder.
Nou, als Roloff in zijn huidige tempo iedere Kerst naar Gho blijft gaan, dan zullen we het via hem wel veel eerder horen, verwacht ik. Na een aantal behandelingen waarbij (neem ik aan) steeds uit dezelfde regio grafts zijn weggenomen, zou er er toch merkbare uitdunning moeten optreden.

Ik denk ook dat het die BN-ers niet echt kan schelen, ze willen gewoon haar en nu dat kan zonder een lang litteken over je achterhoofd is die stap veel sneller gezet.

En verder ben ik het met Henk eens, ik denk dat men het gewoon erg graag wil geloven en dan gaat men als klant ook niet hard op zoek naar bewijs.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 13:00   #19
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Misschien is Roloff er nu al achter want zijn uitgebreide verslag blijft dit jaar achterwege.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 13:14   #20
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Misschien is Roloff er nu al achter want zijn uitgebreide verslag blijft dit jaar achterwege.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Roloff het gewoon eerlijk zal melden, hij had toch al niet persé om die reden Gho gekozen. En hij zal een tevreden klant blijven.

Ook zonder de hergroei zou ik tekenen voor ingrepen zoals hij de vorige keren had, met direct doorgroeiende geďmplanteerde haren! Als andere FUE klinieken alleen dat maar kunnen bereiken, dan lopen ze binnen. Een middel in het groeimedium dat stress bij de haren voorkomt zodat ze na transplantatie niet of in ieder geval veel minder uitvallen.

Daar zouden we eens een discussie over moeten opzetten. Wat voor stofje of mengsel van stofjes zou het kunnen zijn dat Gho in zijn petrieschaaltjes mengt ... welk stofje remt het uitvalsignaal van de haren ... zou ie er gewoon een beetje minox in hebben zitten?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 14 januari 2011 om 13:19
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 14:24   #21
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Nou, als Roloff in zijn huidige tempo iedere Kerst naar Gho blijft gaan, dan zullen we het via hem wel veel eerder horen, verwacht ik. Na een aantal behandelingen waarbij (neem ik aan) steeds uit dezelfde regio grafts zijn weggenomen, zou er er toch merkbare uitdunning moeten optreden.
Ik hoop idd niet dat hij straks in een zwart gat valt rond de kerst. Dit is al jaren vaste prik voor hem...een uitje. Misschien wel beter dan met schoonfamilie rond de tafel !

Hij heeft wel kleine sessies ondergaan, van rond de 900 en volgens mij was dit zijn 3e ? Voorlopig kan hij nog wel 3x denk ik voordat er iets gaat uitdunnen.

Het blijft idd angstig stil, zie hem niet meer. Ik ben wel benieuwd hoe het verlopen is.

ps, dat zie ik idd even over het hoofd...dat de haren blijven doorgroeien is idd raadselachtig. Dat dient gezegt te worden en dat heeft Gho wel mooi voor elkaar gekregen.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 14:44   #22
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ik hoop idd niet dat hij straks in een zwart gat valt rond de kerst. Dit is al jaren vaste prik voor hem...een uitje. Misschien wel beter dan met schoonfamilie rond de tafel !

Hij heeft wel kleine sessies ondergaan, van rond de 900 en volgens mij was dit zijn 3e ? Voorlopig kan hij nog wel 3x denk ik voordat er iets gaat uitdunnen.

Het blijft idd angstig stil, zie hem niet meer. Ik ben wel benieuwd hoe het verlopen is.

ps, dat zie ik idd even over het hoofd...dat de haren blijven doorgroeien is idd raadselachtig. Dat dient gezegt te worden en dat heeft Gho wel mooi voor elkaar gekregen.
Nou, ik heb 1400 grafts uit mijn hele donor en 900 grafts uit een kleine strook gehaald en dat kan ik al een beetje voelen hoor. Iets minder dicht dan het haar direct eronder en erboven. Maar misschien beeld ik het me in, hoor, en 'voel' ik het omdat ik het weet.

In ieder geval, ik denk dat bij Roloff als zeker anderhalf maal zoveel grafts uit dat stukje moeten zijn gehaald als bij mij ... dus dan moet hij ook al wat kunnen voelen.

En dat van die doorgroeiende haren lijkt bij Gho gewoon echt veel vaker te gebeuren. Wat bij anderen een zeldzaamheid is, is bij Gho bijna standaard, als ik de verhalen mag geloven. Ik begrijp niet dat andere klinieken niet harder achter dat geheim aanjagen of zelf al niet zoiets hebben onderzocht. Zelfs bij een klassieke FUT-ingreep zou dat nog een flinke winst met klantaantrekkende potentie zijn
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 14:53   #23
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Nou, ik heb 1400 grafts uit mijn hele donor en 900 grafts uit een kleine strook gehaald en dat kan ik al een beetje voelen hoor. Iets minder dicht dan het haar direct eronder en erboven. Maar misschien beeld ik het me in, hoor, en 'voel' ik het omdat ik het weet.

In ieder geval, ik denk dat bij Roloff als zeker anderhalf maal zoveel grafts uit dat stukje moeten zijn gehaald als bij mij ... dus dan moet hij ook al wat kunnen voelen.
Oke, ben je ook wel eens met een kam voorzichtig erdoorheen gegaan en zie je dan ook verschil met gebied waar niks uitgehaald is ?

Ik denk soms ook iets op te merken, maar als ik met de kam erdoorheen ga, denk ik altijd weer, kan nog makkelijk 3000 uit gesponst worden. Ik weet het echt niet. Ik ben er al toch 3800+ kwijt en heb vrij dun haar. Het valt me allemaal reuze mee, maar ik naar mij vader kijk, wordt ik wel eens ongerust.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 14:57   #24
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
vergelijking

Ja inderdaad! Als je de argumenten prijs en hergroei weghaalt, blijven er dan argumenten over voor Gho?

Ik heb het idee -maar correct me if I'm wrong-, dat:

Pro:
- Verplaatste haren blijven vaker staan

Contra:
- kleinere sessies per keer

neutraal
- dat hij een nette haarlijn kan zetten, maar dat kunnen Ferudini en Prohair ook

Mis ik nu argumenten mbt tot een Fue vergelijk tussen Gho en Prohair/Ferudini?

Groet
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 15:46   #25
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Volgens mij heb je het zo goed samengevat!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 15:52   #26
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Ja inderdaad! Als je de argumenten prijs en hergroei weghaalt, blijven er dan argumenten over voor Gho?

Ik heb het idee -maar correct me if I'm wrong-, dat:

Pro:
- Verplaatste haren blijven vaker staan

Contra:
- kleinere sessies per keer

neutraal
- dat hij een nette haarlijn kan zetten, maar dat kunnen Ferudini en Prohair ook

Mis ik nu argumenten mbt tot een Fue vergelijk tussen Gho en Prohair/Ferudini?
Ik zou als contra toch de onbekendheid met het feitelijke succes willen opgeven. En dan niet ten aanzien van de donor, maar ten aanzien van het implantatiegebied. Uiteindelijk zijn het beschadigde haren die daar worden neergezet en wil ik idealiter graag zeker weten dat 100% van die haren ook voor 100% herstellen van die beschadiging. Contra is dus voor mij een potentieel risico op mindere kwaliteit en beperkter aanslaan van geďmplanteerde haren ... dus tegenvallend resultaat.

Verder zou je als pro nog kunnen aangeven dat Gho met nog kleinere diameters gereedschap werkt en dat het risico op zichtbare piepkleine witte puntjes daarmee nog dichter tot nul wordt gereduceerd.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 15:56   #27
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Oke, ben je ook wel eens met een kam voorzichtig erdoorheen gegaan en zie je dan ook verschil met gebied waar niks uitgehaald is ?

Ik denk soms ook iets op te merken, maar als ik met de kam erdoorheen ga, denk ik altijd weer, kan nog makkelijk 3000 uit gesponst worden. Ik weet het echt niet. Ik ben er al toch 3800+ kwijt en heb vrij dun haar. Het valt me allemaal reuze mee, maar ik naar mij vader kijk, wordt ik wel eens ongerust.
Nee, met de kam zie ik niks. Daarom zei ik het ook wat weifelend. Nu kijkt het ook wat lastig op mijn eigen achterhoofd. Ik zal bij een eerstvolgende knipbeurt de kapster eens vragen of ze iets ziet. Ze weet er namelijk van.

Maar bij jou is toch het haar gewoon netjes verdeeld over het hoofd weggehaald en niet geconcentreerd uit een gebiedje van 5x20 cm? Want dat is bij mijn tweede ingreep natuurlijk gebeurd en daarom denk ik ook dat gebiedje nog te kunnen 'voelen'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 16:10   #28
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Beschadigde haren

Anthonie, mmh ja daar heb je een punt. Wanneer zou zich dat manifesteren. Zou Roloff dat niet gemerkt hebben ondertussen dat haren niet aanslaan? Dat vind ik nog wel een belangrijk argument. Hoop dat Roloff hier snel iets over kan zeggen (zijn er nog andere Haarwebbers die bij Gho behandeld zijn)

Je tweede punt is ook wel belangrijk. Als je uiteindelijk toch besluit om het echt kort te scheren, dan wil ik al het risico uitsluiten dat je met een een soort stippeltjeshoofd rondloopt. Dan zijn -nog- kleinere wondjes erg welkom. Zeker als je niet aan de pillen wil zoals ik.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 16:30   #29
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Anthonie, mmh ja daar heb je een punt. Wanneer zou zich dat manifesteren. Zou Roloff dat niet gemerkt hebben ondertussen dat haren niet aanslaan? Dat vind ik nog wel een belangrijk argument. Hoop dat Roloff hier snel iets over kan zeggen (zijn er nog andere Haarwebbers die bij Gho behandeld zijn)
Ik denk dat je dat meteen zou moeten merken. Maar of je het waarneemt is denk ik afhankelijk van de mate waarin het optreedt en of je al goede ervaringen met andere HT's hebt. Als driekwart gewoon wel goed aanslaat en als je alleen maar bij Gho bent geweest en de mate van succes dus alleen maar kunt afmeten aan eerdere ingrepen bij Gho, dan vermoed ik dat het je zal ontgaan.

Maar op zich is dat niet erg. Zeker niet als je donorgebied niet uitgeput wordt. Het maakt de ingreep alleen relatief nog wat duurder.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 16:56   #30
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar bij jou is toch het haar gewoon netjes verdeeld over het hoofd weggehaald en niet geconcentreerd uit een gebiedje van 5x20 cm? Want dat is bij mijn tweede ingreep natuurlijk gebeurd en daarom denk ik ook dat gebiedje nog te kunnen 'voelen'.
Ja daar heb je gelijk in, daar stond ik even niet bij stil. Nee klopt.

Ik vergelijk het donorgebied wel eens met het gebied net onder de kruin, daar zijn natuurlijk geen extracties uitgevoerd en zo moet het donorgebied er voorheen ook uitgezien hebben. Zie geen verschil. Dat zegt misschien niet heel veel, het blijft het blote oog, maar 't zegt wel dat er in elk geval geen rigoreus verschil is. Als je het echt gaat zien, moet je denk ik niet nogmaals een HT gaan doen.

Feriduni heeft bij mij overigens boortjes gebruikt met diameter 0.6. Dat waren (toen) de kleinste voorhanden, dat is dan wel weer het voordeel van dun haar. Ik neem aan dat je als kliniek daar wel beperkt in bent, je moet niks willen beschadigen lijkt mij.

Ik weet niet welke diameter Gho gebruikt.

Laatst gewijzigd door norwood2; 14 januari 2011 om 16:58
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
haartransplantatie, wesley sneijder

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wesley sneijder rotterdam Chirurgische behandelingen 3 21 april 2010 00:13
Wesley Sneijder (Ajax) Biljartbal AGA - Algemeen 31 27 oktober 2006 19:23
Jeroen v. Inkel geeft haartransplantie weg. Henk Chirurgische behandelingen 0 6 februari 2005 21:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.