Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Hoe gebruik ik het Forum?

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
Oud 23 juli 2005, 12:44   #1
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Account verwijderen mogelijk?

Hallo Moderators, ik zou graag hebben dat jullie mij van dit forum verwijderden.
Ik heb net over Eefje gelezen, dus het is mogelijk.
Ik had dit graag zo snel mogelijk.
Waarom vragen jullie je af : gewoon, omdat ik heb geen haarproblemen meer heb.
En omdat ik merk dat sommigen er niet mee gediend zijn als ik eens iets anders post.
Dus is het voor mij zinloos om verder nog iets te posten.
Ik ga verder genieten van het leven ipv. hier zitten te tokkelen!

En bedankt omdat ik gebruik mocht maken van het forum toen ik het nodig had, en ook bedankt aan al diegenen die me lieve reacties hebben gestuurd!!!

Veel liefs, Karin.
wilfried is offline  
Oud 23 juli 2005, 13:24   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Zie hier het schoolvoorbeeld van een spiritueel verlicht mens.
Haarmannetje is offline  
Oud 23 juli 2005, 14:49   #3
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Spiritueel

Hallo, omdat ik spiritueel ben, daarom ben ik nog niet verlicht, dat is iets totaal anders.
Er zijn weinig mensen die de verlichting bereiken, maar er is meer hoop voor mezelf dan voor jou Haarmannetje.
God zij dank bewandel ik een andere weg dan de jouwe, mijn weg is veel mooier.

Ik hoop dat jij het ooit eens zal inzien, dat je die weg ook vind, de weg van de Liefde, de Dankbaarheid, de Vrede, het Geluk!!!
Ik denk niet aan zelfmoord zoals jij, waarom wel, ik ben gelukkig met hetgene wat ik heb en ik ga mijn toekomst tegemoet met vreugde in mijn hart!

PS. En trouwens had ik jouw mening niet gevraagd, ik vroeg aan de moderators hoe ik mezelf kan verwijderen van dit forum.

Liefs, Karin.
wilfried is offline  
Oud 23 juli 2005, 15:38   #4
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Sorry hoor Karin, maar juist jij kunt nog het meest leren van je eigen woorden.
Haarmannetje is offline  
Oud 23 juli 2005, 15:45   #5
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Karin, de oplossing lijkt me heel simpel: hier niet meer posten en/ of komen.
Postings van jou verwijderen doen we niet. Om dat dan de rest van de postings in die threads soms onduidelijk kunnen worden.
Henk is offline  
Oud 23 juli 2005, 17:05   #6
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Het is wel mogelijk om je account te blokkeren. Alleen op zich heeft dat weinig toegevoegde waarde. Als je ook niet post gebeurt er ook niks.
Mailman is offline  
Oud 23 juli 2005, 17:24   #7
shyra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2004
Berichten: 85
Karin,

Jammer dat je niet meer wil posten. Wat is de reden dan?
Als je zelf geen haaruitval meer hebt, kan je toch wel andere
mensen helpen met je ervaringen.
shyra is offline  
Oud 24 juli 2005, 01:12   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
God zij dank bewandel ik een andere weg dan de jouwe, mijn weg is veel mooier.
Karin, ik wens je het allerbeste op je weg. Maar de ene weg beter en/of mooier vinden dan de ander is en blijft een persoonlijke be- en veroordeling...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 juli 2005, 03:03   #9
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hallo Moderators, ik zou graag hebben dat jullie mij van dit forum verwijderden.
Ik heb net over Eefje gelezen, dus het is mogelijk.
Ik had dit graag zo snel mogelijk.
Waarom vragen jullie je af : gewoon, omdat ik heb geen haarproblemen meer heb.
En omdat ik merk dat sommigen er niet mee gediend zijn als ik eens iets anders post.
Dus is het voor mij zinloos om verder nog iets te posten.
Ik ga verder genieten van het leven ipv. hier zitten te tokkelen!

En bedankt omdat ik gebruik mocht maken van het forum toen ik het nodig had, en ook bedankt aan al diegenen die me lieve reacties hebben gestuurd!!!

Veel liefs, Karin.
Jammer dat pogingen tot een inhoudelijke discussie als directe kritiek worden gezien. Dat je andere visies post is prima, maar je moet er uiteraard op rekenen dat je ze fatsoenlijk uit de doeken moet doen; lijkt me een normale gang van zaken. En het is idd wat harder trappen met tegenwind.

Het ga je verder goed.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline  
Oud 24 juli 2005, 10:40   #10
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
De steutel.

Ik wou jullie bij al mijn posts alleen maar laten weten dat de sleutel van het "echte" Geluk bij jullie zelf ligt, in jullie eigen Goddelijke kern, zodat een lange zoektocht jullie bespaard zou blijven.

Dit was van mij een gebaar uit Liefde voor jullie, meer niet.

Vind het spijtig dat sommigen dit anders zien.


En ja Georgie, wat je mailtje betreft, je hebt gelijk, het was een oordeel, foutje van mij, bedankt om me erop te wijzen.

Maar zoals Jezus ooit zei :

diegene die zonder zonde is, werpe de eerste steen!

Liefs, Karin.
wilfried is offline  
Oud 24 juli 2005, 10:46   #11
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Karin, dat is uiteraard ook heel aardig van jou enzo en waarschijnlijk bedoel je het ook goed, maar jij kunt soms heel arrogant overkomen op dit forum. Je spreekt van liefde, geluk, verlichting en inzicht en als iemand daar een vraag over stelt waarbij de waarheid daarvan ietwat in twijfel wordt getrokken, reageer je met "je bent nog jong, komt vanzelf," of "lezen!," of "ik ben blij dat mijn weg mooier is" enzovoort. Ik vind dat toch een beetje vreemd, komende van iemand die liefde en respect predikts.

En nu ga je ook nog eens zomaar weg omdat JIJ geen haarproblemen meer hebt, terwijl anderen misschien zeer geholpen kunnen worden door jou.
Haarmannetje is offline  
Oud 24 juli 2005, 15:15   #12
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Karin, wat maakt het voor jou uit of je postings hier al of niet staan terwijl jij Haarweb zelf niet meer bezoekt? Echt helemaal niets, en dat bedoel ik niet negatief. Als je iets achter je laat, laat het dan gewoon achter je, en kijk niet meer om.
Als je handelt uit liefde voor de ander, is die liefde onbaatzuchtig. En maakt de mening van de ander voor jou PERSOONLIJK feitelijk ook geen verschil.

Iedereen zoekt zijn eigen weg, de ene weg is niet beter dan de ander. De waarheid is voor iedereen anders.

Hoe verder je op een weg komt, hoe meer je dingen kan loslaten. En loslaten is iets anders dan los snijden...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline  
Oud 24 juli 2005, 15:25   #13
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Jeps er is geen ultieme weg net als dat er geen ultieme haarmiddel is.

En je zegt zelf je mag mensen observeren niet oordelen, maar nu doe je hetzelf je oordeelt haarmannetjes manier van leven en oordeelt dat jouwne beter is.
Er is geen zwart en wit, als het om leven gaat het is grijs
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline  
Oud 24 juli 2005, 17:02   #14
rachelxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2005
Berichten: 75
hoi karin

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hallo Moderators, ik zou graag hebben dat jullie mij van dit forum verwijderden.
Ik heb net over Eefje gelezen, dus het is mogelijk.
Ik had dit graag zo snel mogelijk.
Waarom vragen jullie je af : gewoon, omdat ik heb geen haarproblemen meer heb.
En omdat ik merk dat sommigen er niet mee gediend zijn als ik eens iets anders post.
Dus is het voor mij zinloos om verder nog iets te posten.
Ik ga verder genieten van het leven ipv. hier zitten te tokkelen!

En bedankt omdat ik gebruik mocht maken van het forum toen ik het nodig had, en ook bedankt aan al diegenen die me lieve reacties hebben gestuurd!!!

Veel liefs, Karin.
hoi karin,

Ik denk dat je het niet te persoonlijk moet op pakken wat iedereen post op jou mailingen...want een ieder heeft een andere visie of beleving...ik weetdat je het goed bedoelt en dat je het bedoelt om mensen te helpen ,maar soms kan een zin of een woord die jij bedoelt voor een ander anders overkomen ..en ik denk dat ieder die het leest dat ook wel begrijpt ..misschien ook niet ..het is voor jou een levens wijze geworden en dat doe je goed...we moeten iedereen gewoon in hun eigen waarde laten ..dus post gewoon dingen die je graag kwijt wil...ik weet dat je nu geen haarprobleem hetb en dat heeft weer te maken met hetgeen ik steeds verwijs op de site ...en ik weet dat er veel mensen baat bij hebben ...het gaat niet om een haarmiddel ,want die bestaat niet ...omdat het haar probleem bij iedereen anders ligt...en als je daar de feitelijke oorzaak van weet ,dan is er wel een oplossing voor...liefs rchel
rachelxx is offline  
Oud 24 juli 2005, 17:19   #15
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Wat een weirdo... Blijf dan gewoon weg ipv een heel topic te openen. Of PM de Webmaster dan gewoon.
En waarom typ je liefde, dankbaarheid, vrede geluk etc. met een hoofdletter? Je bent toch geen Duitser ofzo? Ik vind jou een rare snuiter. En natuurlijk behoorlijk arrogant door te zeggen dat jouw 'weg' mooier is. Zul je net zien, lig je morgen ineens onder een vrachtwagen ofzo.
Anyway, doe niet alsof je een of ander hoger iets bent, maar doe gewoon normaal, en ga werken ofzo.
Robert18 is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] Hoe kom ik eraan? Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 1686 2 juli 2023 14:52
Essentiële oliën mogelijk werkzaam bij haaruitval Chris AA - Behandelingen 8 25 juni 2005 18:33
Verwijderen overtollige beharing.. ATE1983 Hirsutisme - Behandelingen 3 18 december 2003 23:32
haar electronisch verwijderen: blijvend Bart -bold Hirsutisme - Behandelingen 8 21 maart 2002 10:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.