Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 januari 2017, 18:36   #1
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Esteworld 2700 grafts + acell behandeling

Beste lezers,

Neem even de tijd om dit te lezen, ik ben een ervaren en tevreden HT patiënt

Sinds enkele jaren is het haarverlies bij mij ook begonnen. Dit al vanaf een leeftijd van 22 jaar. Ondertussen heb ik er al 2 haartransplantaties opzitten met verbluffende resultaten. Maar hoe ben ik eraan begonnen en was dit wel de goede manier?

Eerst en vooral, niet panikeren! Voor alles is er een oplossing en geloof niet direct iedereen want dit is bij iedereen anders.

In het begin had ik enorm veel schrik van het gedacht, ik wil een HT maar ik weet niet goed hoe te beginnen en ze kunnen me alles in de nek draaien wat ze maar willen. De ene gebruikt finasteride, de andere gebruikt haarspray en wil niets weten van deze pillen. Wel, ik heb nooit finasteride gebruikt en eerlijk? Ik ben daar wel blij om. Dit wordt door elke arts aangeraden omdat dit daadwerkelijk werkt maar zijn die neveneffecten het wel waard? Tenslotte dit werkt op je hormonen.

HT 1:

Bij mij is het begonnen bij Prohairclinic in België. Hier hebben ze enkel de voorkant behandeld omdat ze niet meer zones doen tegelijk. Zeer vriendelijke mensen en goede service maar niet overdreven. Je betaald uiteindelijk zeer veel maar dit komt door de Belgische wetten en taksen. Niet te betalen moest je dit meerdere keren herhalen. Zo betaal je gemiddeld € 5000 voor 2000 grafts. Wat ze hiernaast wel aanbieden en dat vind ik persoonlijk een aanrader zijn de pillen "keratine retard". Dit is gemaakt op plantaardige wijze waardoor de DHT waarde in je hoofd gestabiliseerd wordt en je haaruitval tegenhoud en vertraagd. Werkt dit bij iedereen en overal? Neen, dit is vooral voor je kruin en je voorkant. Hoe ouder je bent, hoe beter dit ook werkt. (ik gebruik dit nog altijd tot op heden om zo mijn kroon te behouden, in HT 2 hebben ze dit onderhanden genomen)

HT 2:

Nu dat ik het toch al ken en gewoon was ben ik gaan informeren naar een iets goedkopere kliniek waar ik me goed bij voel. Zo ben ik terecht gekomen bij Esteworld, één woord "Geweldig"! Vanaf dag één zijn ze er om jou te helpen en dan nog maar te zwijgen over wat ze doen voor je in Istanboel. Alles wordt voor jou geregeld. Je vliegtuigticket, je onthaal op de luchthaven, vervoer naar hotel, je verzorging, alles alles! Je beleeft een enorme ervaring die je zeker en vast zou willen herhalen! Laten we hopen dat dit niet hoeft natuurlijk . Nee echt, top top top! Mensen in kliniek zijn super vriendelijk, professioneel en uiterst verzorgd en dat allemaal voor de helft dat je in België betaald. Hun voeren ook meerdere zones tegelijk uit. Hoe het juist in zen werking gaat kan ik je gerust uitleggen maar als je er interesse zou in hebben kan je best terecht bij Hidde, eerlijk en vriendelijke persoon.

Na je HT: Vooral eerste dagen voorzichtig zijn en altijd je hoofd goed omhoog houden. Het ingeplande gebied is zeer groot en de dichtheid ziet er overall oké uit. Hoe je dit het best behandeld kan je ook weer aan Hidde vragen of je arts waar je het hebt laten uitvoeren. Het is wel zo, je hebt dagelijks contact met Hidde en die volgt het prima op.

Acell: We zijn momenteel 2 weken ver en het geneest enorm snel. Of het met de acell behandeling te maken heeft? Ik denk persoonlijk van wel. De allereerste keer geneesde dit niet zo snel. Afwachten zou ik zeggen, want ik heb nog veel eigen haren ertussen en die zouden dikker worden met de tijd. Hier komen we nog op terug.

Een overall score op prijs kwaliteit:
Prohairclinic: 6/10
Esteworld: 9/10

Uitvoering van de HT door beide zeer goed.
Voorkeur: Esteworld, dit vanwege de prijs, professionaliteit, ultieme ervaring. Ik zeg het nogmaals, vanaf dag één tot de laatste top top top.

Hieronder vindt je de fotos van HT 1 daarna HT 2
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 12200598_10153212313937061_114363449_n.jpg‎ (61,0 KB, 2482x gelezen)
Bestandstype: jpg 12186058_10153212314017061_1271006799_o.jpg‎ (68,1 KB, 1961x gelezen)
Bestandstype: jpg 12197153_10153212314057061_333374317_o.jpg‎ (113,9 KB, 2067x gelezen)
Bestandstype: jpg 12197388_10153212314097061_1397841514_o.jpg‎ (61,9 KB, 2025x gelezen)
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 18:38   #2
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Dit is van HT 2: op 2 jaar ben ik haren op het bovenhoofd kwijt gespeeld en is de kruin iets minder geworden. De 5de foto is van enkele weken terug, slechte foto maar zo zie je dat ik nog wel behoorlijk haar had.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumbnail_DSC_0200.jpg‎ (76,6 KB, 1677x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_DSC_0202.jpg‎ (87,1 KB, 1682x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_DSC_0318.jpg‎ (75,8 KB, 1461x gelezen)
Bestandstype: jpg thumbnail_DSC_0319.jpg‎ (91,5 KB, 1533x gelezen)
Bestandstype: jpg 14079555_10153872921132061_2749817625976818268_n.jpg‎ (65,8 KB, 1939x gelezen)
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 18:44   #3
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Dit zijn foto's vanop heden. 2 weken na de HT. Ik heb wel een soort van onderhuidse pukkel gekregen maar veel waterdrinken, rusten en ontstekingsremmers doen hun werk.

ps: enige minpunt tot op heden is dat ik persoonlijk vindt dat ze weinig aandacht besteed hebben aan de kroon. Natuurlijk zijn alle ingeplante haren al weg. Even afwachten en binnenkort weer een update.
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 09:09   #4
RRus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2016
Berichten: 26
Geslacht:
Beste prekii,

Duidelijk verhaal en nette beschrijving. Ik wens je veel succes met het herstel en zie uit naar vervolgberichten over de voortgang.

Groeten
RRus is offline   Met citaat reageren
Oud 22 januari 2017, 20:14   #5
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
Top, het is me niet heel duidelijk wanneer je welke HT hebt laten doen?

Wie was je chirurg bij Esteworld?

Groet!
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2017, 20:34   #6
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TraderOne Bekijk bericht
Top, het is me niet heel duidelijk wanneer je welke HT hebt laten doen?

Wie was je chirurg bij Esteworld?

Groet!
Het is op volgorde. Bovenste foto zijn van prohairclinic. Die daaronder van Esteworld.

Geen idee wie mijn chirurg was, ze zijn allemaal top hoor. Ik had een vrij jongen. Hij maakt enkel de grafts, al de rest doen de damens. Voorbereiden, inplanten, enz
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2017, 21:07   #7
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je was weer aardig kaal geworden na de haartransplantatie bij Prohair, resultaat zag er wel prima uit. Je bent nog jong, dus was te verwachten. Ieder geval goed dat je iets heb gedaan anders had je nu weinig meer over gehad.

Haartransplantatie bij Esteworld ziet er netjes uitgevoerd uit, mooie verdichting lijkt me zo.

Succes!
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2017, 15:28   #8
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Even een update. We zijn nu exact 3 maanden verder en ik merk al heel wat vooruitgang. Acell heeft gezorgd voor sterkere haren en de haren krijgen weer originele kleur. Voor de Acell behandeling waren de haren zeer broos en zwak, deze zijn nu zeer sterk en onverwoestbaar lijkt het wel

2 fotos na het wassen opgevolgd door 2 fotos na het haar goed leggen.

Opgelet: Dit is nog maar het begin
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 13 april 2017, 12:28   #9
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Het begin is er, vooraanzicht is al goed aan het worden. Je eigen haren zien er inderdaad mooi en sterk uit, dat zal door de ACELL komen. Ik zie dit in andere topics ook terugkomen.

De leuke tijden breken nu aan.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juni 2017, 23:10   #10
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Werkt Acell nu echt? Veel twijf lees ik
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2017, 13:17   #11
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Wat ik niet snap, als ACELL daadwerkelijk werkt; waarom zijn er dan geen studieresultaten vrijgegeven van gerandomiseerd dubbelblind onderzoek? Of heb ik dit gemist..? De resultaten van PRP zijn in studieverband ook nooit hard aangetoond in grote gerandomiseerde en geblindeerde studies.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 10:39   #12
prekii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2016
Berichten: 25
Geslacht:
Even een nieuwe update. Nu zijn we na de HT al een 6 maanden verder en gevoelsmatig zit ik nog niet bij het gewenste resultaat. Het slaagt eigenlijk een beetje tegen. De haren zijn terug redelijk broos geworden zoals ervoor en het lijkt wel of de Acell enkel een functie heeft bij het herstel en niet bij de groei.

Ik voel me niet goed in mijn vel en durf haast niet te zwemmen. Binnen een dikke maand ga ik op vakantie dus ga ik maar enkele petten voorzien als ik uit het zwembad kom. Niet echt de bedoeling als je al 10.000 euro in je kop hebt gestoken.

6 maanden: bovenin staan er niet echt direct meer haren en op het achterste gebied is het bedrukkend droevig. Ik weet wel dat we nog maar half weg zijn en dat je het resultaat pas na 1 jaar kan zien dus laten we hopen dat dit goed komt. Veeeeel poeder gebruiken op de kalere plekken

Enkele foto's droog en nat haar.

Wens me succes
prekii is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 11:20   #13
BrettSinclair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Ik zou maar eens een afspraak maken met Dr. Eberson in Amsterdam voor een second opinion. Ik heb een beter resultaat bij hem in 2 x. eerste keer 1100 grafts en bij de 2de behandeling nog eens 270 erbij. nou was dat niet mijn hele hoofd maar alleen de voorkant, maar toch voor een stuk minder financiele last.
BrettSinclair is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 12:01   #14
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Je zit PAS op 6 maanden. Er is nog een lange weg van groei te gaan.

Als je de voor foto ziet, zie je het resultaat langzaam opkomen er zit ontwikkeling in.

Ik snap dat je op vakantie al graag met een eindresultaat had willen lopen maar zo werkt het niet. Het eindresultaat duurt nu eenmaal meer dan een jaar.

Laatst gewijzigd door DeJong; 10 juli 2017 om 12:04
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2017, 15:31   #15
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Inderdaad kun je na een jaar pas zeggen wat het uiteindelijke resultaat is. Na 6 maanden kan er nog veel gebeuren.

Deze ontwikkeling onderstreept nog maar eens het belang van medicatie. Met medicatie was een twee haartransplantatie eigenlijk helemaal niet nodig geweest.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2700 grafts, acell, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.