Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 oktober 2016, 19:19   #1
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
FUE 2800 + ACELL Esteworld

Zojuist teruggekomen in hotel na HT. Eerste impressie van Esteworld. Professioneel, hygienisch, vriendelijk maar inderdaad lopende band werk (Tegelijkertijd nog twee spanjaarden en nog een tweetal anderen). Of dat erg is, ik vind van niet. Uiteindelijk gaat het om het eindresultaat. Hopelijk is dat naar behoren. Ze hebben in ieder geval genoeg schedels gehad voor mijn komst om op te oefenen.

Waarom ik voor Esteworld heb gekozen. Eigenlijk omdat ik hoop op de ACELL. Ik weet dat dat nog niet bewezen is maar hopelijk werkt het wel degelijk. De gehele behandeling was 4000E incl hotel excl reis. Het was me overigens niet vanwege de prijs te doen. Had graag meer betaald mocht het resultaat gegarandeerd zijn.

Punt van kritiek heb ik ook. Na het oogsten van de grafts heb ik gevraagd hoeveel het er waren. Het antwoord was 2800. In NL uitgegaan van 3150. Toen ik vroeg waarom het er minder waren was het antwoord dat mijn grafts zo goed waren dat ze niet meer nodig zouden hebben voor een vol resultaat. Die 2800 grafts zouden dik meer dan 6000 haren zijn. Dat hadden ze best eerder kunnen vermelden maar hopelijk is het inderdaad zo. Vanmorgen was me al verteld dat ik een hele sterke donor zou hebben en tijdens het oogsten werd meerdere malen "very very strong grafts" gezegd dus daar maar op hopen. Mocht het inderdaad zo zijn dan zou dat positief zijn voor eventuele behandelingen in de toekomst.

De gehele procedure viel me niet mee of tegen. Ik had mijn verwachtingen op nul gezet. Geen pijn gehad. De verdovingen waren niet echt comfortabel en ook de boor geluidjes die je hoort zijn een vreemde gewaarwording. Ik kwam aan om 8:15 en liep rond 17:15 de deur weer uit. Al met al een lange zit. Tussendoor nog een uurtje lunch pauze gehad en daarnaast ook nog een uurtje a 1,5 gespendeerd aan foto's, formulieren, haarlijn bepalen en thee drinken in de lobby.

Hierbij wat foto's van de voor situatie. Alles met flits genomen behalve de kruin, die per ongeluk niet. Excuses voor de kwaliteit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6584_1024.jpg‎ (134,5 KB, 716x gelezen)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6591_1024.jpg‎ (51,7 KB, 736x gelezen)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6594_1024.jpg‎ (94,8 KB, 874x gelezen)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6597_1024.jpg‎ (54,1 KB, 646x gelezen)

Laatst gewijzigd door Shazam; 29 oktober 2016 om 19:26
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2016, 19:27   #2
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
En wat plaatjes post-op. Beide met flits.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6601_1024.jpg‎ (63,7 KB, 547x gelezen)
Bestandstype: jpg thumb_IMG_6604_1024.jpg‎ (54,5 KB, 392x gelezen)
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2016, 21:08   #3
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Herkenbaar, succes met je herstel.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2016, 10:24   #4
licence
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2016
Locatie: bazel
Berichten: 75
Geslacht:
[SIZE="3"]Punt van kritiek heb ik ook. Na het oogsten van de grafts heb ik gevraagd hoeveel het er waren. Het antwoord was 2800. In NL uitgegaan van 3150. Toen ik vroeg waarom het er minder waren was het antwoord dat mijn grafts zo goed waren dat ze niet meer nodig zouden hebben voor een vol resultaat. Die 2800 grafts zouden dik meer dan 6000 haren zijn. Dat hadden ze best eerder kunnen vermelden maar hopelijk is het inderdaad zo. Vanmorgen was me al verteld dat ik een hele sterke donor zou hebben en tijdens het oogsten werd meerdere malen "very very strong grafts" gezegd dus daar maar op hopen. Mocht het inderdaad zo zijn dan zou dat positief zijn voor eventuele behandelingen in de toekomst.[/SIZE]


Uit de laatste berichten blijkt dat ze deze zinnen en procedure wel vaker gebruiken. Steeds minder dan vooropgesteld omdat de donor steeds beter is dan verwacht was. zou kunnen, zou ook.........
licence is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2016, 14:33   #5
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
Dagje verder, geen pijn verder. Hoofd ziet er niet uit natuurlijk maar goed. Morgen de washing en dan op veetransport naar huis. Hopelijk ben ik na de eerste washing iets meer toonbaar!

Thanks M Hayden.

License, ik ga er van uit dat ze weten waar ze het over hebben. En als het inderdaad zo is dan kan dat enkel positief zijn. Ik kan me niet indenken dat ze graag een half uurtje eerder thuis willen zijn . Anyways, het is nog veel te vroeg om nu al te zeggen hoe het resultaat zal zijn.
Shazam is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2016, 11:06   #6
Shazam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2016
Berichten: 162
Geslacht:
6 dagen na HT. Volgens mij ziet het herstel er wel goed uit. Roodheid is al veel minder en ook de donor ziet er volgens mij goed uit. Wel heb ik na het wassen allemaal van die witte bobbeltjes. Nou heb ik dat opgezocht en schijnt vaker voor te komen. Maar ook in deze mate (zie foto)? Bijgevoegd nog wat foto's van verschillende hoeken, allen met flits (behalve de witte bolletjes).

Voor de rest geen last, behalve ernstige verveling. Allemaal klusjes gedaan waar ik normaal niet aan toe kom. Wel voel ik de verdoving nog enigzins, al wel veel minder, en heb ik nog een harde varkenshuid op m'n schedel. Ook de zwellingen zijn weg..nu wachten op een beetje resultaat..
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_6658.jpg‎ (147,1 KB, 381x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6666.jpg‎ (142,1 KB, 412x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6667.jpg‎ (149,8 KB, 368x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6669.jpg‎ (155,3 KB, 325x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6671.jpg‎ (123,0 KB, 340x gelezen)
Shazam is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
acell, esteworld, haartransplantatie, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.